Heren regioklasse C ronde 7

• Pino20

Oei Oei Oei wat gaat het toch hard: Ronde 7 alweer

De voorspellingen van deze week:

Northa - Saturnus

Saturnus heeft een goed team wanneer ze compleet zijn. Northa verliest.

Saturnus 72 - Hercules 2

Hercules 2 moet hier kunnen winnen.

Dios - Westlandia

Dios zou hier als winnaar uit de bus moeten komen.

Hellas 3 - Sos

De heren van Hellas presteren tegen verwachting in zeer slecht, dikke winst voor Sos

Snelwiek- HWC

De slachtpartij van de week. Ik gok een stand van 15-34

• nr6

lijkt me kloppen

• Jense

Northa - Saturnus

Saturnus wint maar niet gemakkelijk.

Saturnus 72 - Hercules 2

Hercules 2 moet makkelijk kunnen winnen!

Dios - Westlandia

1 woord en 1 naam! Later Ruud!

Hellas 3 - Sos

Sos appeltje eitje!

Snelwiek- HWC

idd slachtpartij!

• #2.

Northa - Saturnus –> Saturnus gaat wel winnen maar zeker niet makkelijk, hooguit 5 punten verschil.

Saturnus`72 (linker opbouwer) - Hercules 2 –> Hercules is beter, dus de punten gaan mee naar Ypenburg.

DIOS - Westlandia –> Als westlandia niet afgedroogd wil worden moeten ze thuis blijven.

Hellas 3 - SOS/Kwieksport –> Vorig seizoen zou ik zeggen dat dit een hele spannende pot zou worden, maar Hellas 3 presteert zo slecht dat ze geen kans maken tegen SOS/Kwieksport.

Snelwiek - HWC –> Al heeft Snelwiek hun 1e winst binnen, dan gaan ze niet voortzetten tegen HWC.

• heineken

Welk team gaat als 1ste dit seizoen de 40 goals halen!!!

Met de wedstrijden van dit weekend moet dat kunnen, zal is tijd worden.

Northa - Saturnus

Kan helaas van deze derby geen getuigen zijn; wil, durf, kan, ga hier geen voorspelling over doen! 3de helft een gelijk spelletje lijkt me duidelijk.

Saturnus 72 - Hercules 2

Hercules gaat er op tempo met de punten vandoor.

Dios - Westlandia

Als lijstaanvoerder mag je wel is flink uit je slof schieten en laten zien waarom je aan kop gaat! Verwacht de 40

Hellas 3 - Sos

De mannen van Hellas lopen dit seizoen alleen maar achteruit! Zij concentreren zich op de landelijke beker heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen!! Hercules 1 de volgende!!!! SOS rent dit seizoen lekker vooruit, punten voor SOS.

Snelwiek - HWC

Hellas wil de competitie onderin spannend houden, heeft daarom vorige week Dames 3 het veld ingestuurd tegen Snelwiek. HWC voor de 40?????

• Amsterdammertje

m.u.v. Dios worden het allemaal “uit”- overwinningen.