1e div. koppositie wordt gemaakt

• kieperkiller

weinig verrarsingen afgelopen weekend toch!! of komen er toch weer heftige reacties naar voren,uit b.v kickerland,of het vanuit het amsterdammertjes.

ach op naar komend weekend.en die wordt interresant……..

—————————————————————

Hercules - Denkit/Groene Ster …..leuke pot waar hercules aan het langste eind trekt,maar minimaal.

Internos - HA R&O …… internos hoe kan je het weten,maar die gaan voor derde periode,dus haro niet gemakkelijk,maar toch winst voor etten-leur

TB Europe/MHV'81 - White Demons …..periode is binnen….terug naar een keer per weenaar k trainen…..echt nie er is nog steeds een kortere weg naar hamelen.

UDSV - Hurry Up ……lekkeeerrrr mooie gelijkopgaande pot, met een kleine winst voor udsv… houdt wel in dat bij h-up,dan de klats er in zit

Eurotech/Bevo HC 2 - vd Voort/Quintus 2 ……tjaaa bevo wil en kwintus moet …denk toch dat de arrogantie wint,al gun ik het geel niet!!!!

FIQAS/Aalsmeer 2 - KRAS/Volendam 2 …..2 tweede teams willen krachtverhouding ook wel meten,gelijkspel is ok,HOE IS HET TROUWENS AFGELOPEN MET NR.7 ZIJN BLESURE…..graag reactie hierop en beterschap van mijn zijde.en het team!!!

Hypotheekbanque/VenS - CSV …..ok dan kieka,met alle respect,..nihilll weer net nie…..

• Rooie

Nummer 7, Pim Ligthart, heeft zijn kuitbeen gebroken. Zaterdag is hij in het gips gezet in het ziekenhuis van Boxmeer. Vandaag (maandag, red) gaat hij opnieuw naar het ziekenhuis waarna er, bijna zeker, een operatie gaat volgen. Toch lekkere zaterdagavond: Naar Mill, zonder hars, verliezen, been breken en om 2 uur weer thuis…

Hercules - Denkit/Groene Ster: Dat wordt GS, want met zulke keepers als Hercules dan wordt elke wedstrijd moeilijk.

Internos - HA R&O: Kleine winst voor Internos.

TB Europe/MHV'81 - White Demons: Harsloos vs Geen Hars… Geen nadeel en voordeel beide ploegen. MHV handballend beter, daaromde winst voor hun. Hulde aan de dweiler aldaar.

UDSV - Hurry Up… Weinig over te zeggen, Majoor krijgt zijn ploeg nog niet echt aan de praat, op soms een stuiptrekking na. UDSV maakt er veel maar krijgt er ook heel veel tegen. Hou het op een klein verschil in het voordeel van Utreg.

Eurotech/Bevo HC 2 - vd Voort/Quintus 2: Winst Bevo, Quintus mist teveel open kansen en dat doet ze vaak de das om.

FIQAS/Aalsmeer 2 - KRAS/Volendam 2: Winst V'dam, revanche voor de eerste wedstrijd die zwaar oneerlijk begon (Kermis Volendam).

Hypotheekbanque/VenS - CSV: Duidelijk V en S, als die nu is een goede keeper hebben krijgen ze maar weinig tegen doelpunten. Sterke dekking maar alles wat richting doel gaat…

• Handballer-Chabby

Auteur: Rooie

Hercules - Denkit/Groene Ster: Dat wordt GS, want met zulke keepers als Hercules dan wordt elke wedstrijd moeilijk.

————————

Je gokt op groene ster, maar vind dat Hercules goede keepers heeft? Of begrijo ik het verkeerd?

• ploppie

Groene ster wint, Hercules heeft geen goede keepers / dekking.

• abus

Nr. 7 heeft zijn kuitbeen gebroken…

• Grote trom

Hercules - Denkit/Groene Ster

Groene Ster lijkt uit een dalletje te komen ondanks verlies dit weekend. Daarover later meer. Winst Groene Ster.

Internos - HA R&O

Techniek wint van arrogantie. Winst Internos. Door winst Internos, MHV gelijk op eerste plaats bij winst MHV. Dat is dan weer minder.

TB Europe/MHV'81 - White Demons

MHV wint. Ben benieuwd of de eventuele gedeelde eerste plek MHV de kriebels geeft en daarna instort. Vermoed van wel.

UDSV - Hurry Up

Winst voor Hurry - up.

Eurotech/Bevo HC 2 - vd Voort/Quintus 2

In Limboland valt niet te winnen op zondag in het begin van het seizoen, zeker niet als de scheidsrechters ook nog uit Limburg komen. Triest maar waar.

FIQAS/Aalsmeer 2 - KRAS/Volendam 2

Mooie affiche. Winst voor Aalsmeer.

Hypotheekbanque/VenS - CSV

Al eerder gezegd. Afhankelijk of de mannen in het zwart zicht hebben op de ellebogen van V&S. Indien ja, gok ik op winst voor CSV.

• WisSieJ

Hercules - Denkit/Groene Ster

Hercules

Internos - HA R&O

gelijk

TB Europe/MHV'81 - White Demons

harsloze wedstrijd, big f erbij?? winst witte demonen

UDSV - Hurry Up

hurry-up

Eurotech/Bevo HC 2 - vd Voort/Quintus 2

In Limboland valt niet te winnen op zondag in het begin van het seizoen???? Er zijn geen eens spelers van het eerste team meer bij het tweede. het team bestaat uit a-jeugd team van vorig jaar. met elke spelers uit voorgaande jaren. Bevo houd de punten ook thuis tegen het jonge quintus..

FIQAS/Aalsmeer 2 - KRAS/Volendam 2

Mooie affiche. Winst voor Aalsmeer.

Hypotheekbanque/VenS - CSV

csv pakt de punten

• Amsterdammertje

Als de regels werkelijk worden nageleeft, wil ik onze Millse vrienden (en in het bijzonder MillerKiller) van harte geluk wensen met hun TWEEDE PLAATS in de 2e periode. Maar als je al 10 jaar in de 1e (en ere) div. meeloopt weet je dat het NHV zich nog nooit iets heeft aangetrokken van (eigen) regeltjes.Moet mij nog even van het hart dat die “grote trom” m.i. maar klein van geest is.- HA R&O arrogant (kan een vereniging dat zijn ?)- MHV (eventueel) HELAAS op de 1e plaats - V&S heftig en fel achter de ellebogen- BEVO kan uitsluitend winnen dankzij de zwarten (piet)- En als je gokt ….  dan pas pakt CSV punten (niet omdat ze beter zijn ?)Zoals al eerder gemeld: “veel kabaal, weinig inhoud”.Hij LIJKT wel een DD (duitse drenth)

Nu maar weer de voorspellingen.    Hercules - Groene SterAls de thuisploeg meteen met 5 á 6 punten afstand weet te nemen gaat bij GS het licht uit. Als ze bijblijven kan het gaan stormen. Ga voor Hercules (nipt).

HA R&O - InternosDe Hero 's hebben in Etten-Leur nog nooit kunnen winnen. Zou het nu weer niet lukken ? Ook hebben ze in Etten-Leur nog nooit verloren. Zal wel weer een gelijkspelletje worden. Bijven ze tenminste op doelpuntengemiddelde 1e. Rommeldebommeldebom zei de trom.

MHV'81 - White Demons …..periode is binnen….terug naar een keer per week trainen….. toch echt nie stieken met hars he. W.D. heeft nog niet verloren ook voor hun een derby. Als ze in dat team allemaal weer gezond zijn, wordt het nog leuk. MHV pakt nog even de punten maar wij weten dat ze in het verleden na de kerst altijd wat minder waren.Ja toch, niet dan ??????

UDSV - Hurry Up Puntjes met Hurry Up mee naar huis. Oder ……….

Bevo HC 2 - Quintus 2 Bevo heeft heel wat meer kwaliteit in huis (en dan bedoel ik niet spelers van het 1e) De jeugdopleiding staat er (bij .Quintus alleen bij de meiden). Puntjes blijven thuis.

Aalsmeer 2 - Volendam 2 Sneu van die blesure. Flinke aderlating. Maar ondanks dat zouden de semi Amsterdammertjes toch wel gewonnen hebben.

VenS - CSVDenk gewoon dat CSV de vorm van de dag heeft. Van mij krijgen ze de punten mee naar huis. Misschien vindt dan Kieka, hier op het p-rikbord, dan ook de vorm terug. Tot op heden wat mat en véééééél minder dan vorig jaar.

• kieka

hmm er valt hier gewoon veel minder te discussieren lijkt het wel! En vorig jaar krijg je voor je discussie deelname ook nog een fles voor de wedstrijd…

Hercuels-Groene Ster….Groene Ster

Internos-HAro….haro

MHV-WD….WD (omdat ik het ze gun en hun geen flauwekulpraat in de krant plaatsen…)

UDSV-Hurry up…Hurry up, een goeie ploeg.

Bevo-Quintus….Bevo

Aalsmeer-Volendam…Aalsmeer maar dan wel met meer inzet als afgelopen zondag…

V-S-CSV….oke doe eens gek ik ga met mijn voorgangers mee, winst voor CSV…

• Amsterdammertje

CSV = nieuwste aanwinst voor de 1e div.

Wil jij als “baby” van mij de fles of de fopspeen ????