Voorspellingen Regioklasse B 9e ronde en terugblik 8e ronde

• Jeanette United

De 8e speelronde is geweest en hierin vielen op de ruime cijfers waarmee Witte Ster en Jupiter de tegenstander versloegen (beide werken hard aan het doelpuntensaldo). Met name de ruime winst van Witte Ster, zonder hun 2 talentvolle jeugdspelers die broodnodig waren in de eredivisie, zal velen verbazen!!! V&L won wederom en verrassend maar net in eigen huis van Reehorst en de vraag is wanneer en waar zij in deze competitie punten gaan laten liggen. Het komend weekeind gaat dan toch eindelijk de grote krachtmeting plaatsvinden in de gewassen piemel;

Blerick - Swift H

Reehorst - ASV UDI '96

Schuytgraaf/Swift 2 - Univé/Achilles

VHC - de Gazellen

Wijnandia - Jupiter '75

Witte Ster '75 - Flexpoint/V&L 2

Blerick gaat hier net de punten pakken;

UDI neemt hier zeker de punten mee naar huis;

Unive verslaat Schuytgraaf;

VHC ligt op koers en houdt de punten thuis;

Jupiter is op dreef en verliest hier niet;

Na een spannende wedstrijd wordt niet alleen de piemel maar ook V&L gewassen.

• Jean United

Blerick - Swift H

Reehorst - ASV UDI '96

VHC - de Gazellen

Wijnandia - Jupiter '75

- Blerick houdt hier de punten in eigen huis. Ze zijn weer compleet en mogen een oude kracht weer verwelkomen in hun team, dat zal toch zeker voor een kwaliteitsimpuls zorgen..

- Udi pakt hier de punten, de ene wissel van Reehorst brengt het ook niet helaas!

- Swift heeft de fysiek sterkere ploeg en houden de punten in eigen huis..wel leuk derby.

- VHC pakt de punten.

- Wijnandia houdt de punten in eigen huis..wie weet kunnen de brabanders niet omgaan met de winterse limburgse kou in Wijnandsrade..

- Aangezien heel nederland verbaast is over de (zeer) ruime uitslag van Witte Ster afgelopen weekend, zonder hun twee talenten(ook bekend in heel nederland), denk ik ook inderdaad dat Witte Ster zich de gewassen piemel(en) zullen rechten en de punten in eigen huis houden. Ook gezien de matige vertoning van V&L de afgelopen twee weken moet het op een gegeven moment ergens misgaan, laat het dan maar nu zijn..Als ze maar ten dat ze zich eens goed achter de piemel krabben als ze naar Geleen komen, want daar worden gen punten weggegeven..

ps. Wel orginele naam..hoef niet te raden dat Jeannetteke ook een gewassen piemel is natuurlijk!

• De Stip

Jean & Jeanette…united :) Och, familiebanden online ;-)

Jean…ik mis de terugblik op jullie wedstrijd?? Lakse 20 minuten of een goed Reehorst?

Blerick - Swift H

Reehorst - ASV UDI '96

VHC - de Gazellen

Wijnandia - Jupiter '75

- Ik ga voor Swift. Wel leuke en belangrijke wedstrijd in de onderste regionen

- Ik ga echt voor Udi…meer variatie in hun spel dan Reehorst.

- De punten blijven nipt in Arnhem…alhoewel ik Achilles nog niet “live” gezien heb, acht ik Swift (mits voltallig) net iets sterker.

- VHC…Gazellen heeft een leuk team, maar niets speciaals

- Wijnandia…alhoewel het heel erg moeilijk zal worden. Mits weer compleet, blijven de punten in het warme! zuiden.

- Ik hoop Witte Ster, ondanks het feit dat V&L zich in de underdogpositie plaatst…Denk een wedstrijd met veel goals…en een nipte overwinning voor de Ster

• CARLOS TNT

een belangrijke ronde waar de top 6 onderlinge duels uitvecht… na deze ronde zal wel een beter beeld van de krachtsverschillen aanwezig zijn.

Blerick - Swift H

wie vindt er opnieuw aansluiting bij de middemoot… ik denk dat blerick de punten in het duitse houdt.

Reehorst - ASV UDI '96

Udi heeft een stugge goede ploeg.. alhoewel ik reehorst niet ken, verwacht ik een vrijmakkelijke zege voor udi.

Ik mag hopen dat swift afgelopen week niet compleet was… anders zullen ze niet veel punten meer pakken……, maar thuis wedstrijd is altijd makkelijker dus toch punten voor swift??

VHC - de Gazellen

VHC wint vrij makkelijk. dit is een goede opwarming en ze kijken hierbij al vooruit naar de topper van de regio volgende week.

Wijnandia - Jupiter '75

Jupiter kan zich niet permiteren om maar op 90% te presteren tegen wijnandia als we de feeling met V&L niet willen verliezen.. we zullen dan ook met een gedegen voorbereiding (lees hawai shirt) naar het zuiden afzakken…

Witte ster begrijpt dat ze dit weekeinde moeten winnen.. anders zal het dit jaar een saaie competitie zijn!! ze zullen zich wel hard voor maken en winnen dan ook met 5 verschil

• De Stip

Carlos, jij speelt bij Jupiter?

• CARLOS TNT

ja, sinds dit jaar weer.

• CARLOS TNT

en de stip zit bij ? wijnandia?

• George

Blerick - Swift H

Reehorst - ASV UDI '96

VHC - de Gazellen

Wijnandia - Jupiter '75

-Denk dat Blerick langzaam de weg omhoog in moet gaan slaan anders wordt het niks meer, dus neem aan dat dit een spannende partij wordt met een nipte winst voor Blerick

-UDI wint met 3 doelpunten verschil

-Achilles gaat weer eens laten zien waarom ze vorig jaar 2e in de competitie geworden zijn en wint

- VHC pakt de punten van het Gelderse combinatieteam

-Wijnandia laat zien dat ze over voldoende spelers met eredivisieervaring beschikken en winnen deze pot van de andere promovendus

- de topper van het weekend. Het zal me niets verbazen als het 2e van V&L deze wedstrijd weer met 2 doelpunten verschil weten te winnen, maar het zal een stuk spannender zijn dan andere wedstrijden die ze dit jaar gespeeld hebben

• De Stip

Good guess ;-)

• Sjonnie 21

Blerick - Swift H

Reehorst - ASV UDI '96

VHC - de Gazellen

Wijnandia - Jupiter '75

- Ploegen welke beide punten nodig hebben. Van een kwaliteitsinjectie is geen sprake, wel van een beetje extra fysiek. Blerick wint.

- Jong en snel tegen oud en geslepen en een derby. Leuke pot, maar Udi geeft een vroege voorsprong niet meer weg.

- Swift 1 speelt ook, tegen Tachos dus wordt team 2 aangevuld?? Denk van niet en de punten gaan mee naar Apeldoorn (nipt)

- VHC heeft de weg omhoog aardig gevonden, Gazellen ook eigenlijk :) Zet mn geld toch op VHC.

- 2 promovendi tegen elkaar. Jupiter heeft aardig aan het zelfvertrouwen gewerkt dus gaan deze wedstrijd winnen.

- De topperrr van de week! Witte Ster heeft gewoon een goede ploeg en is zeker thuis nauwelijks te kloppen. V&L mag laten zien wat ze waard zijn, maar denk toch dat Witte Ster wint.