Heren regio klasse c ronde 6

• Pino20

De stand van de competitie begint een beetje vorm te krijgen na 5 speelrondes.

Wat zijn de voorspellingen voor ronde 6 en wie durft er een uitspraak te doen over het kampioenschap?

Westlandia - Saturnus 72

Het zal naar mijn inzien geen goede wedstrijd worden, overwinning voor saturnus72

H.W.C. - Northa

Winst voor HWC, HWC is een team dat gemakkelijk scoort en zullen na de nederlaag van afgelopen zondag punten moeten blijven pakken

Hellas 2 - Snelwiek

Jong tegen oud, ondanks de tegenvallende prestaties van Hellas 3, denk ik toch dat snelwiek niet is opgewassen tegen de fysieke kracht van Hellas.

Sos Kwieksport - Hercules 2

Ik verwacht een leuke wedstrijd waarbij sos wel de punten mee naar huis neemt

Saturnus - Dios

Ondanks de overwinning van Dios op HWC, krijgen zij een zware kluif aan Saturnus Leiden wanneer deze met een compleet team spelen.

Kampioenschap:

Het zal een spannende strijd blijven tot het laatste moment tussen

sos kwieksport, HWC, en de debutant in deze klasse: Dios

Een concretere uitspraak durf ik niet te doen.

• #2.

Westlandia - Saturnus`72:

Denk niet dat dit een genot is om naar te kijken, maar de punten gaan wel mee naar Ridderkerk.

HWC - Northa:

Northa wint ruim van Hellas, maar ik denk niet dat ze kunnen winnen van HWC.

Hellas 3 - Snelwiek:

Als Hellas 3 weer uit een dip wil komen, krijgen ze nu de kans tegen Snelwiek.

SOS/Kwieksport - Hercules 2:

Hercules is fysiek nog niet sterk genoeg voor SOS/Kwieksport dus winst voor de rode heren.

Saturnus - DIOS:

Weer een echte kraker! Als Saturnus nog mee wilt doen voor het kampioenschap zullen ze moeten winnen van DIOS. Bij deze wedstrijd durf ik nog niks te zeggen.

HWC, SOS/Kwieksport en DIOS zullen inderdaard strijden voor het kampioenschap, misschien Saturnus ook, maar dan is de winst op DIOS echt nodig dit weekend.

• Jense

Westlandia - Saturnus`72:

Laag niveau wedstrijd winst voor Saturnus ‘72

HWC - Northa:

Northa maakt geen kans tegen HWC punten voor HWC

Hellas 3 - Snelwiek:

Hellas heeft een vrij fysieke verdediging waar jongere spelers nog flink wat moeite mee hebben.

SOS/Kwieksport - Hercules 2:

Als Sos dan ergens punten moet gaan morsen is het hier wel heb een vaag vermoeden dat het een winst partij gaat worden voor Hercules.

Saturnus - DIOS:

Kraker van het weekend! Denk dat DIOS flink aan de bak zal moeten en zich hier mogen bewijzen. Wat de uitslag zal worden durf ook ik niet te zeggen!

Vind het nog iets te vroeg om wat te zeggen over een vermeend kampioenschap zeker nog steeds 3 of 4 kandidaten laten we maar even afwachten tot over 3 wedstrijden.

• JJ

Hierbij mijn voorspellingen

Westlandia - Saturnus 72

Westlandia vorig jaar al twee keer dik verloren van Saturnus. Moet dit seizoen niet al te moeilijk zijn voor de ploeg uit Ridderkerk. Punten voor Saturnus.

H.W.C. - Northa

HWC is een titelkandidaat en moet makkelijk kunnen winnen van Northa. Punten voor HWC.

Hellas 3 - Snelwiek

Snelwiek komt gewoon teveel te kort om in de regio C te kunnen blijven. De wedstrijd tegen Hellas zal weinig verandering in dit beeld schetsen. Overwinning voor Hellas.

De fysiek sterkere SOS moet gemakkelijk kunnen winnen van het jonge Hercules. Punten voor SOS.

Saturnus - DIOS

Dit zal een leuke pot worden. DIOS heeft laten zien dat het af kan rekenen met titelkandidaten, Saturnus wint de potten tegen zwakkere tegenstanders, al gaat dit vrij moeizaam. Punten voor DIOS.

• Jantje van Leyden

Westlandia - Saturnus 72

Punten voor Saturnus 72. Zeker als hun linker opbouwer weer zo goed op schot is als in de wedstrijd tegen Saturnus

H.W.C. - Northa

Met pijn in het hart; punten voor HWC. Misschien zijn ze ook wel titel kandidaat

Hellas 3 - Snelwiek

Punten voor Hellas 3

Punten voor SOS. Net als HWC titel kandidaat

Saturnus - DIOS

Inderdaad de kraker. Voor beide geldt; Winnen maakt een hoop duidelijk met het oog op de titel in Regio C. Moet zeggen dat ik DIOS wel de verrassing vind van het seizoen. Promoveren en dan zo mee spelen. Petje af.

Toch denk ik dat de punten in Leiden blijven.

• Transfer

De heren van snelwiek hebben bewezen toch wel te kunnen handballen en uit bij Hellas met 23-24 te winnen door zelf ook verdedigend een goede prestatie te leveren.