Regioklasse B 8e Ronde

• larry bird

promotie dat zou V&L zijn ja die blijven stabiel in hun prstaties

degradatie ik denk niet swift h die hebben te veel kwaliteit in de ploeg ik zie eerder unive achilles swift 2 en of blerick ook met die geschorste spelers stelt dat weinig voor denk ik ik heb er vroeger gespeeld en weet ongeveer nog wat er speeld

• Jean United

Heren laten we eerlijk zijn..er zijn wel meerdere ploegen dit seizoen die goed spel laten zien en doorzettingsvermogen.

Zoals ook ik van mening ben dat sommige ploegen veel te laag staan gezien hun vertoonde spel..zie Swift Helmond en VHC als voorbeelden.

Maar toch denk ik dat de titel dit jaar naar V&L zal gaan. Deze ploeg heeft ondanks hun nipte overwinningen nog steeds ongeslagen de koppositie, heeft er kwaliteit bijgekregen dit seizoen en pakt nu de punten waar dat het vorig seizoen deze allen liet liggen. Regio Brabant uit altijd lastig zullen we maar zeggen.

Thuis zijn ze haast niet te kloppen. Maar los van deze feiten, ben ik bang dat er op een gegeven moment enige arrogantie in de ploeg zal sluipen en ook hun fouten gaan maken. Maar toch zal dat de koppositie niet in gevaar brengen. Ook zullen ze afhankelijk zijn van de blessures bij het eerste, als die lijst nog langer wordt dan zullen ze langzaam ergens anders gaan vissen. Tis het een voor het ander!

• BMH

@larry bird:

Heb jij bij blerick gespeeld ? Wanneer was dat (1e divisie, hoofdklasse of regioklasse ?)

Bovendien had blerick niet alleen last van absurde schorsingen (8 wedstrijden e.d.) maar ook nog van blessures. Hopelijk in de tweede helft van de competitie betere resultaten.

btw: ik ben van Blerick maar dat hadden jullie al gesnapt :-)

• larry bird

ach dat is lang geleden in het eerste en derde seizoen onder trainer henk strik dat was 2e divisie geloof ik

• larry bird

sorry het was het eerste en het vierde seizoen

• insider

V&l 2 zal komende paar weken wel spelers af moeten staan aan het team 1. Zeker als ze op dezelfde dag of avond spelen. In team 1 zijn op dit moment veel geblesseerden.

Als spelers van team 2 straks teveel op het wedstrijdformulier van team 1 hebben gestaan mogen ze ook op het einde van de competitie niet meer meedoen.

Wie van de andere ploegen heeft dan nog iets extra's over?

• Jean United

Anders dan voorgaande jaren presteert en staat het 2e team tegenwoordig los van het eerste. Gezien het feit dat ze al vaker zowel op zaterdagavond als zondag hebben gespeeld en gewoon alles gewonnen hebben zegt genoeg denk ik.

In team 1 zijn idd veel geblesseerden momenteel, maar dat zal niet betekenen dat daardoor ineens het hele 2e op hun maximaal aantal wedstrijden zal komen te staan..dus V&L heeft tot het einde van het seizoen nog extra's over!

• BMH

en waar bal je nu ?

• Jean United

Anders dan voorgaande jaren presteert en staat het 2e team tegenwoordig los van het eerste. Gezien het feit dat ze al vaker zowel op zaterdagavond als zondag hebben gespeeld en gewoon alles gewonnen hebben zegt genoeg denk ik.

In team 1 zijn idd veel geblesseerden momenteel, maar dat zal niet betekenen dat daardoor ineens het hele 2e op hun maximaal aantal wedstrijden zal komen te staan..dus V&L heeft tot het einde van het seizoen nog extra's over!

• Supporter

BMH schreef:

>

> @larry bird:

>

> Heb jij bij blerick gespeeld ? Wanneer was dat (1e divisie,

> hoofdklasse of regioklasse ?)

>

> Bovendien had blerick niet alleen last van absurde

> schorsingen (8 wedstrijden e.d.) maar ook nog van blessures.

> Hopelijk in de tweede helft van de competitie betere

> resultaten.

>

> btw: ik ben van Blerick maar dat hadden jullie al gesnapt :-)

Volgend seizoen kun jer er een vierkeuze vraag van maken.

(1e divisie, hoofdklasse, regioklasse of eerste klasse)