Regioklasse B 8e Ronde

• Jean United

Univé/Achilles - Blerick

Jupiter '75 - Schuytgraaf/Swift 2

Swift H - Witte Ster '75

ASV UDI '96 - VHC

Flexpoint/V&L 2 - Reehorst

de Gazellen - Wijnandia

Na een weer leuk weekend met toch wat verassende uitslagen (zeer ruime overwinning Witte Ster, gazellen en nipte overwinning V&L) is het weer tijd voor de volgende ronde..

- De “topper” van vorig seizoen!! Waar geregeld wat handen van de heren in het zwart de lucht ingingen, denk ik nu toch dat Achilles onder luide aanmoedigingen van het thuispubliek de punten in het verre Oosten houdt.

- De promovendus pakt hier de punten mee..

- Hoop op een leuke stunt van Swift, wie weet hebben ze de smaak te pakken? Maar denk toch dat witte ster de puntjes lekker mee naar de gewassen piemel neemt..

- Tjah, ik heb Udi nog niet zien spelen en ik vind dat VHC te laag staat gezien hun vertoonde spel en kwaliteiten van de ploeg. Maar tog gok ik hier op een nipte(3 doelpunten) overwinning van Udi.

- V&L houdt de ongeslagen status vast, zijn thuis gewoon niet te kloppen.

- Wijnandia mag geen moeite hebben met het bij “elkaar geraapt” team uit de regio daar..

Geef uw terugblikken op vorig weekend over de wedstrijden en de vooruitblikken op komend weekend..

• Sjonnie 21

Univé/Achilles - Blerick

Swift H - Witte Ster '75

ASV UDI '96 - VHC

de Gazellen - Wijnandia

- Bij Blerick zullen de schorsingen zo'n beetje ten einde lopen dus wordt ongetwijfeld een spannende pot. Als de scheidsrechters (en Achilles) de kop erbij houden, blijven de 2 punten in Apeldoorn.

- De brabantse promovendus gaat winnen van de Gelderse promovendus.

- Swift H heeft de eerste punten van het seizoen binnen, maar Witte Ster heeft een goede ploeg en een enorme ‘boost’ aan zelfvertrouwen na afgelopen weekend dus nemen de punten mee naar Waspik.

- Vorig jaar wist Udi de punten in Arnhem te houden, maar of dat dit jaar weer lukt??? Denk van wel, 1 puntje verschil.

- Lijkt me duidelijk. Valt niets te halen voor Reehorst in het warme zuiden. V&L op titelkoers!

- Wijnandia heeft een verre reis achter de rug. Regioteam put veel vertrouwen uit de overwinning tegen Swift en zullen de punten in het Oosten des lands houden!

• CARLOS TNT

Univé/Achilles - Blerick : blerick pakt hier de punten–> 25-27

Jupiter '75 - Schuytgraaf/Swift 2–> ik gok op een kleine overwinning van jupiter

Swift H - Witte Ster '75 22-28

ASV UDI '96 - VHC 25-25

Flexpoint/V&L 2 - Reehorst 34-22

de Gazellen - Wijnandia 22-26

spannende competitie met een groot iedereen wint van iedereen gehalte, ook al is V&l op dit moment ongeslagen ze winnen ook maar elke keer nipt!!

wie is de grootste kanshebber om te degraderen??

en welk team maakt de meeste kans op promotie??

Degr: De Gazellen

Pro: Witte ster/ V&L2

• larry bird

V & L laat hier en daar ook nog wel wat punten liggen

voor de verder rest ben ik het wel een met je uitslagen carlos

alleen niet bij swift helmond die maken zeker rond de 30 doelpunten ze krijgen er dan ook wellicht 33 of 34 tegen maar in helmond zijn ze moeilijk te kloppen bijna iedere wedstrijd wordt nipt verloren thuis.

Dit is een ploeg in opbouw met bijna allemaal nieuwe spelers als het daar gaat draaien kunnen ze van iedereen winnen

• Sjonnie 21

Promotie: V&L2, Witte Ster misschien als er meer ploegen mogen promoveren

Degradatie: Swift2, Swift H, Blerick

• CARLOS TNT

wat is jouw ploegje sjonnie?

• Patrick

Ja inderdaad als swift h z'n draai heeft gevonden dan kunnen ze van iedereen winnen kijk maar eens wat ze tegen V/L 2 hebben gemaakt en toen hadden ze nog niet hun vorm wat ze kunnen spelen

• FreddyH

Univé/Achilles - Blerick

Swift H - Witte Ster '75

ASV UDI '96 - VHC

de Gazellen - Wijnandia

- Blerick neemt de punten mee uit Apeldoorn

- Kan wel eens een spannende pot worden. Gelijk spel?

- Witte Ster neemt de punten mee naar huis

- UDI is fysiek sterk en behaald daarom de overwinning

- V&L met speels gemak

- Ik gok de Gazellen, ze beginnen aardig te draaien

Ik denk zelf persoonlijk dat het nog te vroeg is om over degradatiekandidaten te praten. De middenmoot ligt heel dicht bij elkaar en als je 1 x wint en de rest verliest klim je zo maar 4 a 5 plaatsen. Kortom: Het is spannend!

• Joxan

ja inderdaad dit is een bijna helemaal vernieuwde ploeg (swift helmond) …

als ze eenmaal hun draai vinden worden ze wel gevaarlijker denk ik

ik denk ook dat ze wat zelf vertrouwen op aan het bouwen zijn…

ik denk aan een gelijk spel tegen de witte ster…

• EX NUMMER 13

Univé/Achilles - Blerick 25-21

Jupiter '75 - Schuytgraaf/Swift 2 32-29

Swift H - Witte Ster '75 25-24

ASV UDI '96 - VHC 26-26

Flexpoint/V&L 2 - Reehorst 34-28

de Gazellen - Wijnandia 19-26