Uitslagen hoofdklasse A Dames

• draakje

Hallo allemaal,

Hierbij de uitslagen van de Hoofdklasse A dames.

En wat vinden jullie ervan? Hadden jullie dit verwacht?

En wat gaat het komende weekend brengen?

Uitslagen:

NEA - VOC 2 10:25

Nieuw Heeten - Auto van Ewijk/LHC 28:31

Olympia 2 - TVO 17:30

Stevo - Havas 23:24

Vriendschap/TOB - van Rooijen/VVW 21:16

ZAP - DSDV 21:26

Volgende week:

Nieuw Heeten - DSDV DSVD

TVO - Stevo TVO

ZAP - van Rooijen/VVW ZAP

Havas - Vriendschap/TOB Havas

Auto van Ewijk/LHC - NEA LHC

VOC 2 - Olympia 2 VOC

Allemaal wederom succes!

• Hallo-handballers

4 van de 6 voorspelling had ik goed, dus toch wel verwacht.

Scheidsrechters waren ook dit weekend weer niet al te best en niet alleen in de hoofdklasse.

Mijn voorspellingen:

DSVD gewoon veel beter dan NH

TVO Stevo opzich wel een leuke ploeg, keeper die alleen springt, elke stuiterbal is een doelpunt. En nu geen hulp van de scheidsrechter

ZAP moet winnen om de aansluiting te houden.

Havas thuis altijd lastig, beker werd er ook gewonnen, spannende wedstrijd

LHC NEA hopeloos

VOC veel beter.

Veel succues allemaal

• Danielle

Ik had er maar 3 goed, maar scheelde niet veel of het waren er ook 4 geweest.

Wat is dat toch met die scheidsrechters. Bij ons denk ik ook vaak dat we ze elke week weer tegen hebben. Zoooooo'n machteloos gevoel soms! Echt vele AARGH!!!-momenten!! Of heeft iedereen dat?

Voor volgende week denk ik:

Nieuw Heeten / DSDV –> DSVD denk ik ook. DSVD inderdaad veel beter.

TVO / Stevo –> Stevo. Ze zitten er vaak zo dichtbij, ook tegen de hoog geplaatste ploegen, dat ze deze toch moeten kunnen pakken. Wat bedoel je met ‘nu geen hulp van de scheidsrechter’ Hallo-Handballers? Heeft TVO dat eerder wel gehad dan?

ZAP / van Rooijen/VVW –> Ik denk VVW

Havas / Vriendschap/TOB –> Vriendschap, dat is over het algemeen en over de breedte een sterkere ploeg.

Auto van Ewijk/LHC / NEA –> LHC Duidelijk denk ik

VOC 2 / Olympia 2 –> VOC ook duidelijk denk ik

• draakje

Wat betreft de scheidsrechters volgens mij heeft iedereen daar best last van. Moet zeggen dat vorig weekend en dit weekend VTC best goede scheidrechters hebben gehad waardoor het ook lekker spelen was. Op dit moment is de kwaliteit onder de scheidrechters niet zo best en het schijnt in de 1e divisie nog erger te zijn. Maar ja als je deze mensen niet had, kun je ook niet je wedstrijd spelen. Ik zou persoonlijk niet graag in hun schoenen staan.

Handballen jullie bij een van deze verenigingen die in de hoofdklasse spelen?

Ben niet nieuwsgierig.

• Danielle

Dat is ook wel zo. Zonder scheidsrechters zouden wij onze wedstrijden natuurlijk niet kunnen spelen. Daarmee geef ik dus ook al antwoord op je vraag, haha. En ik zou ook niet graag in hun schoenen staan nee. Ze hebben het natuurlijk ook wel vaak gedaan als het in je nadeel is. Volgende keer hebben wij misschien ook iets meer geluk! Ik denk dat de rest die nog wel eens reageert op deze berichten ook wel in deze hoofdklasse handbalt. Ik zit ook wel eens te kijken en te analyseren waar iedereen zal spelen, is meestal wel duidelijk hihi! Succes weer allemaal!