MHV

• ArjanKotser2

Toch mooi zo'n trainer als louwers die elke week over iedere trainer,iedere tegenstander zo blijft ouwehoeren, kijk er elke week weer naar uit wat die kerel nu weer te vertellen heeft!! Wat een sjappie zeg,….

Een overwinning met 5 doelpunten verschil tegen de nummer laatst is natuurlijk ook een dikke vette overwinning!!??

“Die ploeg weet van tevoren dat het kansloos is tegen ons”.

Millse handballers gaan twee punten ophalen in Castricum

24 november 2007

De handballers van MHV'81 hebben de afgelopen drie weken goed gepresteerd tegen tegenstanders die net als zij in de top van de eerste divisie staan; vandaag treden ze aan tegen het gepromoveerde CSV dat na elf duels hekkensluiter is. De club uit Castricum won twee keer, van White Demons en Quintus 2. MHV-coach Richard Louwers verwacht vanavond geen enkel probleem. "Wanneer we op volle sterkte spelen, dan schieten we ze weg.

Zie ook:

Als we op zestig procent van ons kunnen spelen, moeten we er nog van kunnen winnen. Want CSV heeft twee goede opbouwers, maar voor de rest is het allemaal best matig.“ Bij MHV is het vertrouwen gegroeid na de bekerzege op Angstgegner Bevo 2. Afgelopen dinsdag won de Millse ploeg met 25-24 van een team waar het de laatste jaren telkens ruim klop kreeg. Eerder deze competitie verloor. Ook na het duel met Quintus 2, momenteel tweede van onderen, stond MHV met lege handen. Louwers: ”Daar hebben we inderdaad van verloren. Dat was de tweede wedstrijd van dit seizoen. Als we nu tegen Quintus zouden handballen, zouden we spelen tegen een ploeg zonder zelfvertrouwen. Voor CSV geldt nu hetzelfde. Die ploeg weet van tevoren dat het kansloos is tegen ons." De Gelderlander

• GS

Als hij zo de druk weghaalt bij zijn spelers, doet hij het goed en ……. MHV presteert ook.

Als hij ook nog elke dag een hapje van zichzelf neemt is het nodig dat er een team opstaat dat zijn MHV eens alle hoeken van de sporthal laat zien (sportief dan he).

Leuke competitie toch zo?

• Zuupporter

Het geeft een goed gevoel dat er zelfs mensen binnen deze competitie zijn die speurwerk verrichten naar de uitspraken van Louwers.

MHV heeft zaterdag niet goed staan ballen maar komt eerdere uitspraken wel na…… Het is niet nodig om op 100 procent te spelen om winst te behalen.

Hoe vet de overwining is, is dan niet belangrijk. De twee volledige punten zijn mee naar Mill en dat telt.

O ja, voor de supporters in Castricum; Adviesen tijdens 7 meters om ballen in “de zak” van de keeper te gooien helpen niet. Zeker niet als de bal het net niet eens weet te bereiken. Hahaaa.

• kieka

Haha sorry hoor maar mhv gevaarlijk, never nooit niet!

Wij hebben hun zwakte niet optimaal benut….de gevaarlijke spelers bij mhv? alleen staartmans en een opbouwer, mhv zal ook tegen de zwakkere (in hun ogen)voor 100% moeten gaan anders wordt het niks….

en 1 tip voor de toeter in het publiek: zoek een ritme….

• beertender

MHV? is dat met handen en voeten? volgens mij blijft het rommelen in de marge……

• kieperkiller

tuurlijk mevr.kieka hadden u en uwe manschappen hoop!!!

komt u ook mee naar mill.

zullen daar dan maar nader kennis maken.

nee ons spel was niet best,maar zo,n wedsrijden winne valt niet altijd mede.

maar goed csv speelde mischien wel z,n beste wedstrijd,en wij een van onze slechtste…tja aardig in ballans dan he.

al hadden jullie wel een mooie toeter,goed ritme.

• kieka

even uit je droom helpen wij speelde niet onze beste wedstrijd (4 wissels waarvan 2 A-junioren…), vind het alleen erg vaag dat je er als trainer al vanuit gaat met 60% bij ons te winnen, foute motivatie naar mijn idee!

• Norrit

kieka schreef:

> foute motivatie naar mijn idee!

Blijkbaar toch een motivatie waar deze persoon gelijk in heeft gehad…

• kieka

wil je wat bereiken zal je toch echt 100% moeten knallen, loopt het anders bij hun tegenstanders (ongeacht wie) moeten hun nog omschakelen, lukt hun dat dan met maar een 2tal “gevaarlijke” spelers…..

• Klopstra

Hallo Mensen,

Fijn jullie allemaal weer te zien in het nieuwe seizoen. Het kopje MHV sprak mij uiteraard aan. Maaruh… kan iemand mij heel even summier duidelijk maken wat hier nou eigenlijk gezegd wordt? Lijkt mij het verhaal van veel geblaat en weinig wol. Als ik mijn eigen interpretatie aan dit onderonsje moet geven lijkt het mij er weer op dat ‘bepaalde iemanden’ het gewoon leuk vindt om op MHV en alles daaromtrent te zeuren. Ik zal proberen om gewoon lekker duidelijk recht op de man af te vertellen wat ik hier in dit stukje wil zeggen.

“jeetje wat een slap gezeik?!”

Lekker makkelijk hoor op een forum over andere mensen gaan lopen roddelen, altijd makkelijk voor mensen die er de ruggegraat niet voor hebben om een “discussie” aan te gaan terwijl je diegene ook in de ogen aan kunt kijken. Afgelopen zaterdag was niet best (is mij verteld door de spelers zelf) maar toch gewonnen. Slechte wedstrijden zijn er ook, snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken over de uitspraken van de trainer (vooral als ze ook nog eens waar blijken achteraf.. MHV speelde niet eens op 60% en toch gewonnen…

is dat goed….. nee

is dat leuk….. misschien ook niet

gebeurt dat ook bij andere teams…. ja

dus waar hebben het dan over??

en al die mensen die aan de kwaliteiten van MHV twijfelen.. misschien hebben jullie gelijk, maar op het moment staat MHV 2e en CSV laatste (niks tegen CSV hoor, maar iemand moet nou eenmaal de laatste zijn).

Als PSV zegt dat ze op 60% van de kracht van Sparta kan winnen, is dat dan de ultieme waarheid. nope…is de kans heel groot dat ze gaan winnen… ja hoor

Hoor je dan mensen zeuren als er na een slechte wedstrijd toch een 1-0 voor PSV op het scorebord staat. Jazeker. Boeit dat…………….nope

Eindconclusie van deze geweldige discussie met mezelf….

lig nou eens allemaal niet zo te zeuren en geniet gewoon van een mooie spannende competitie.