Voorspellingen Dames 1e klasse Brabant

• Arax

GHV 1 - VHC 2

Gelijkspel

White Demons 1 - Aristos 1

White Demons

Desk 1 - EMM 1

ik hoop dat we de punten mee naar Middelburg nemen

HMC 1 - D'n Boemelaer/'t Jaspersport 1

HMC

Heerle 1 - Elshout 1

Heerle denk ik

Tachos - RHV

Tachos

• amy

Wat is Vhc toch weer goed vertegenwoordigd!!!

Natuurlijk gaan wij winnen, als we net zo goed spelen als afgelopen zondag gaat dat ons zeker lukken!

• HVH

Hier dan mijn voorspellingen voor dit weekend!

GHV 1 - VHC 2

GHV

White Demons 1 - Aristos 1

White Demons

Desk 1 - EMM 1

EMM

HMC 1 - D'n Boemelaer/'t Jaspersport 1

D'n Boemelaer

Heerle 1 - Elshout 1

Wij houden de punten in eigen huis als we spelen zoals we kunnen!

Tachos - RHV

Tachos

Suc6 allemaal!!!

• markske105

wat een onzin: voorspellingen op 1e klasse niveau…..niets beters te doen?….trainen of zo…of een jeugdwedstrijd fluiten????

• No.4

Zelf niets beters te doen denk ik. Wie leest er nou voorspelling die je niet eens interesseert………………..

• markske105

had juist vantevoren twee jeugdwedstrijden gefloten…vervolgens een eindje gaan joggen…..dus….zie ik daar wereldnieuws uit Brabant…..tjonge, moest ik toch effe kijken….

• Sanka

Markske toch, volgens mij is dit de meest actieve club schrijvers en schrijfsters op het hele forum. Altijd veel voorspellingen, snelle uitslagen en korte verslagjes van de wedstrijden. Hartstikke mooi toch? Er komt in ieder geval veel meer reactie op dan op de laatste topics die jij hebt gestart over Weerman, Rietbroek en noem maar op. Misschien had je beter iets langer kunnen joggen i.p.v. te reageren op dit forum….. ;)

• j

hahaha oke no 4 en sanka zo straf je ze af die jaloers zijn op de dames 1e klasse

• markske105

och, een kinderhand is gauw gevuld….succes met je voorspellingen dan maar…misschien, als je tijd over hebt, maar eens goed om je heen kijken binnen het Nederlands Handbal Verbond, anders valt er binnenkort niet veel meer te voorspellen….