Regio klasse C heren 5e ronde

• Jense

Aangezien er niemand is die voorspellingen durft te doen voor het komende weekend bij deze de mijne:

Northa – Hellas 3

Lastige wedstrijd voor 2 teams die aan elkaar gewaagd zijn Northa heeft thuisvoordeel en zullen deze pot dan ook winnend afsluiten.

Saturnus ’72 – Saturnus

Saturnus ’72 heeft last van wat blessures die ze ook deze wedstrijd waarschijnlijk weer gaan opbreken. Mijn vermoeden is dat Saturnus Leiden met de punten naar huis gaat.

Snelwiek – SOS/Kwiek Sport

Gemakkelijke puntjes voor Bullent Sos wint.

DIOS – HWC

DIOS en HWC hebben tot nu toe alles nog gewonnen. DIOS nog redelijk onervaren met vrij jonge spelers lopen met de kop in de wolken. HWC met ervaren spelers spelen deze wedstrijd op hun ervaring uit en gaan met de puntjes naar huis.

Hercules 2 – Westlandia

Westlandia gaat met de staart tussen de benen terug naar Naaldwijk, Hercules is veel te sterk.

Tot zover mijn voorspellingen!

• nr6

Hellas zal toch wel winnen

Saturnus

Sos

Dios (thuisvoordeel??)

Hercules

• Amsterdammertje

Northa – Hellas 3

Niet veel spelers meer over van dat “oude” Hellas 3. Northa kan beter. Scoren ook wat makkelijker. Van mij krijgen ze het thuisvoordeel.

Saturnus ’72 – Saturnus

Dat Saturnus '72 al drie wedstrijden gewonnen heeft zegt m.i. héél veel over de kwaliteit “zwart” wat in de regio C rondloopt. De moeilijkste regel met handbal is de loopregel. Mijn advies is, tel de stappen (ook kleintjes) gewoon eens mee. Ook dient bij deze ploeg gekeken te worden naar “aanlopen”. Mijn punten gaan mee naar Leiden.

Snelwiek – SOS

Uitgemaakte zaak. Snelwiek heeft onvoldoende scorend vermogen.

DIOS – HWC

DIOS heeft veel te danken aan zijn keeper. Deze kan minimaal nog wel één klasse hoger. HWC echter gooit ze er wat makkelijker in. Alles zal afhangen van de vorm van de dag. Zeker is dat als HWC net zo belabberd verdedigd als het afgelopen weekend zijn ze volledig kansloos !!!!!!!

Hercules 2 – Westlandia

Ook Westlandia moet nog veel trainingsarbeid in de verdedigd steken. Voorlopig is dit nog onvoldoende. Hercules gooit ze er wat makkelijker in. Per saldo blijven de puntjes in deze redelijk gelijk opgaande (spannende) wedstrijd thuis.

• heineken

Northa – Hellas 3

Hellas valt me dit seizoen tegen, ben benieuwd met wel team ze spelen! Northa heeft de eerste 2 punten van dit seizoen binnen. Voor beide teams een uitwedstrijd dus houd het op een gelijk spelletje.

Saturnus ’72 – Zaturnus

Dat Saturnus '72 er 3 heeft gewonnen verbaasd me zeer, ga er vanuit dat het ook bij deze 3 blijft. Zaturnus Leiden moet nu toch weer is laten zien dat ze nog niet versleten zijn! Afgelopen week krapjes tegen het machtige hercules 2, kijk maar uit voor 3 en 4. Punten mee terug naar Leiden.

Snelwiek – SOS

Bulent heeft met zijn mannen een aardige seizoensstart, nu maar hopen dat die linkshander niet wegvalt. De broekies van Snelwiek hebben in deze Poule niets te zoeken en kunnen beter nog een jaar of wat in de C-tjes gaan ballen. SOS pakt hier gemakkelijk de punten.

DIOS – HWC

beide teams alles nog gewonnen, maar ben van beide teams niet echt onder de indruk. HWC = linkeropbouwer, DIOS nog wat onervaren en aantal zwakke schakels. Zet voor deze wedstrijd toch mijn geld op DIOS.

Hercules 2 – Westlandia

Hercules 3 en 4 winnen nog wel van Hercules 2, maar of westlandia hiertoe in staat is, lijkt me sterk! Punten blijven in Boswijk.

Succes allen!!!!

• tomas

northa-hellas

ploegen die de punten nodig hebben

hellas wint

saturnus-saturnus

wel enkele blessures in de smalle selectie. maar gaan het saturnus erg moeilijk maken.

saturnus wint

snelwiek - kwiek

snelwiek jonge ploeg waar het vooral draait om 2 opbouwers.

kwiek gaat winnen

dios - hwc

hwc gooit al hun kracht er in en winnen de pot

hercules - westlandia

hercules houdt de twee punten in eigen huis

• #2.

Northa - Hellas 3

Hellas 3 doet het tot nu toe niet goed, dus ik denk dat Northa het thuisvoordeel heeft.

Saturnus`72 - Saturnus

Saturnus`72 beging vorige week hun 1e grote test in de regio C klasse en waren aan de uitslag te zien vrij kansloos, dus ze zullen ook verliezen van de Leidenaren.

Snelwiek - SOS/Kwieksport

Geen commentaar, punten gaan mee naar Den Haag.

DIOS - HWC

DE wedstrijd van deze speelronde, alleen denk ik dat DIOS het thuisvoordeel heeft in die ‘kampeertent’.

Hercules 2 - Westlandia

De jonkies van Hercules gaan de westlanders klop geven.

• Jantje van Leyden

Northa – Hellas 3

Las op het forum dat het team van Hellas 3 niet meer het team is van vorig jaar. Misschien daarom, en samen met de irrationele sympathie voor Northa, blijven de punten in Noordwijk

Saturnus ’72 – Saturnus

Laten we hopen dat Saturnus zijn vorm een beetje weet op te krikken in vergelijk met de vorige wedstrijd tegen Hercules. De ouwe lijken moeten weer even warm draaien en ze nemen de punten mee naar Leiden

Snelwiek – SOS/Kwiek Sport

SOS doet het goed, deze competitie. Laten we hopen voor de mannen dat ze heel blijven en het volhouden. Deze pot is in ieder geval voor SOS (met ruim verschil)

DIOS – HWC

De kraker van het weekend. Denk dat HWC toch wint, ondanks goede keeper van DIOS.

Hercules 2 – Westlandia

Hercules 2 wint deze pot nipt. De mannen (jongens) moeten alleen nog even wat meer eieren met spek eten, want massa missen ze nog..

Rest mij niets anders dan iedereen succes te wensen!

• Joehoe alias B & A boy

Northa - Hellas 3

Ik weet niet wat er met Hellas 3 aan de hand is… Goed doen ze het zeker niet. Het ziet er naar uit dat Northa punten gaan pakken.

Saturnus`72 - Saturnus

Saturnus '72 heeft absoluut geen kans te de leidenaren. De punten gaan eenvoudig mee naar leiden.

Snelwiek - SOS/Kwieksport

Lijkt mij duidelijk… Grote overwinning voor SOS.

DIOS - HWC

Het is idd de belangrijkste wedstrijd van dit weekend. DIOS heeft een groot thuis voordeel in die irritante ballonhal met die vervelende vloer en een uitstekende keeper. HWC is sterk bezig en zal er alles aan doen om de punten mee naar huis te nemen. Het gaat er dus om hangen.. Ik denk toch dat HWC het hoofd beter koel kan houden dan DIOS en dus met de punten naar huis gaat.

Hercules 2 - Westlandia

Hercules heeft een leuk talentvol team en gaan net aan winnen van Westlandia.

Iedereen suc6 dit weekend.