1 Foreholte - Gibo groep/Kwiek 2 -:-
2 Gemini - Hellas 2 -:-
3 NOAV - HA R&O -:-
4 Leudal - Eurotech/Bevo -:-
5 Westlandia - Holten -:-
6 Wings 2 - Verburch -:-
Mijn voorspellingen:
1 Foreholte draait lekker mee in de top en Kwiek staat onderaan. Volgens de statistieken zou Foreholte met dikke cijfers moeten winnen.
Ik gok op overwinning Foreholte met punt of 10 verschil
2 Gemini zit nog niet lekker in de competitie…waarom niet eigenlijk ?? maar goed ze mogen dit weekend tegen Hellas 2 spelen. Hellas draait wel goed en zal ook deze wedstrijd winnen met een punt of 6 verschil
3 Noav heeft nog niet veel laten zien en HA R&O draait wel aardig mee. Overwinning voor HAR&O met een punt of 7 verschil.
4 Leudal draait wonderbaarlijk nog lekker mee in de top! en Bevo staat ook zijn mannetje boven in de lijst… Ik denk dat Leudal het erg zwaar gaat krijgen en toch moet buigen voor bevo maar de overwinning zal niet meer dan 5 punten verschil bedragen.
5 Westlandia staat aan de top te springen en Holten zit daar nog een stuk vandaan. Westlandia zou hier makkelijk de punten moeten kunnen pakken en zal ook de wedstrijd winnen met een punt of 10 verschil.
6 Dit zal een spannende pot worden. Op de ranglijsten staan ze heeel dicht bijelkaar… Verburch gaat knokken voor de punten en zal ook de overwinning mee nemen van 3 punten verschil.