HOOFDSTUK 1E DIV,duidelijk...kieka

• kieperkiller

hoppelakee wat een verrassend weekend weer.

kieka weet zijn topic goed te verbergen,maar bij deze heb ik het hem wat makkelijker gemaakt.

BIJ DEZE…DE TOPIC IS GEOPEND!!!

ZOALS VERWACHT…haribo gewonnen.

hercules gewonnen,kiek an zullen we maar zeggen,toch kiek(a)n

hurry up niks gedaan met uit het verleden behaalde resultaat biedt geen toekomst enz.toch amsterdammertje,maar wel knap hee,van millerkiller(wel mooi verzonnen)

en udsv haallooo….echt duuus dipje na vorige week…wat is hier gebeurt,zo heeft hansje er geen zin meer in.EN DAN?

en ben benieuwd wie weet hoeveel dikke neuzen er weer terug zijn gereisd naar e-leur,punten was al bekend.

kwintus puntje tegen de kickers,lichtpuntje? in moeilijke fase,toch puntje.

en als lest bevo volendam…gelijk.mooi maar vlaaiensnijers komende week in mill voor bekerwedstrijd,ff jas terug halen,t,is er de tijd voor.maar marcel,je weet de,weg wel he,maarten manders links om de hoek.

nou vooruit dan maar…meteen maar op naar komend weekend,HEBBEN WE WAT LANGER DE TIJD OM TE REAGEREN!!!

CSV - TB Europe/MHV'81….. DE TOPPER..echt niet,meer zon,n en let op !! moet wedstrijd,geen mag. punten wel naar mill,uiteraard want t,is moet.

Denkit/Groene Ster - HA R&O …..gaat gr.ster grapje uithalen tegen haribo? kickers houden van snoepen,gok op rare gelijkspel,omdat niemand dit verwacht.

Hurry Up - FIQAS/Aalsmeer 2 …..oehh watis hurry up met kleine nederlaag nog goed weggekomen uit het millse,dit gaan ze net rechtzetten met minimaalse winst.

UDSV - Hypotheekbanque/VenS …..udsv ,wat een nederlaag,v en s wat een nederlaag afgelopen weekend.maar udsv thuis slimmer dan v ens dus puntdn in utrechh.

White Demons - Eurotech/Bevo HC 2 …..raar maar waar….w.demonen winnen en staan ze zelf versteld van.

KRAS/Volendam 2 - Hercules ….en dan volg je haar benen ,en kijk zolang je kijken kan,toch jan…paling meenemen voor vrouke en fam. maar punten in volendam.

vd Voort/Quintus 2 - Internos…..crusiaal voor vooral kwintus, maar bij

verlies voor internos ook niet lekker in middenmoot.internos verkijkt zich op kwintus.

u bent dus nu al vroeg ingelicht over komend en afgelopen weekend,t,is nu aan uwe….succes met lezen,tegenbericht,enz.

maar bovenal….houdt het forum interresant,

• kieka

jaja ik ben eigenlijk blond stond idd niet helemaal duidelijk….

• kieperkiller

ok nu snel erbij…..make v/d week wel ff kennis,enuuh nog een voorspelling?

• grizzlyman

CSV - TB Europe/MHV'81….. verwacht dat een in vorm verkerend mhv hier wel met de overwinning aan de haal gaat, hoewel het minder gemakkelijk zal gaan dan ze zelf verwachten.

Groene ster- HaRo………..denk dat HaRo wel op koers blijft tegen een zwalkend groene ster…

Hurry Up - FIQAS/Aalsmeer 2 …..Hurry Up thuis is toch pittig en aalsmeer uit of thuis is ook een groot verschil, winst voor hurry up

UDSV - Hypotheekbanque/VenS …..gelijk spel, udsv kan het niet meer volhouden en vens kan het gewoon niet

White Demons - Eurotech/Bevo HC 2 …..gelijk, bevo2 uit is toch anders dan bevo2 thuis

KRAS/Volendam 2 - Hercules ….volendam pakt de punten, hercules krijgt het daar moeilijk

vd Voort/Quintus 2 - Internos…. internos op de weg terug? lijkt er wel op,quintus blijft in de hoek waar de klappen vallen, internos wint.

• Gianni

zijn, hem wordt haar, haar.

• Amsterdammertje

Zucht. Helaas waren mijn voorspellingen van vorige weekend onder mijn eigen nivo. Met name Hurry Up viel mij tegen en ik denk dan ook dat sommige spelers wedden op hun eigen wedstrijd. Een andere verklaring zie ik niet. Wanneer komt daar een “generaal” om de zaak recht te zetten.

Maar goed nu mijn voorspelling voor de komende weekend. Houden jullie je daar dan eens aan. Wel behoud ik het recht uitslagen te wijzigen n.a.v. de beker- wedstrijden en de pijntjes als gevolg daarvan.

CSV - MHV'81

Kan alle kanten op. Als de MillerKiller vergeet om zijn schoenveters vast te knopen, er uit schiet en er naast gaat lopen, kan het verkeren. Kieka is hierin niet mis. Toch denk ik dat de puntjes mee neer Mill gaan. Volgende keer beter ????

Groene Ster - HA R&O

Voorheen altijd een moeilijke tegenstander voor DES. De ploeg van de HERO 's zit iets anders in elkaar. Ook heeft G.S. wel veel doelpunten tegen. Gewoon scherp blijven, niet verslappen en ….. beide punten mee naar huis nemen.

Hurry Up - Aalsmeer 2

Aalsmeer uit of thuis een verschil ?????

Maakt niet uit, Hurry Up kan maar op één manier afstand nemen van de schande van vorig weekend. Dus even geen gokje wagen maar WINNEN !!!!!!!!

UDSV - VenS

Kunnen ze in Utrechhhh niet meer knokken ???? Gaan ze ook nu naar Groningen om een potje te stoeien ???? Hoe diep willen ze nog zakken ????. Gewoon 2 punten mee naar huis of blijf er anders maar !!!!!!!!

White Demons - Bevo HC 2

Balletje kan raar rollen. Bevo 2 op zaterdag is anders dan op zondag. Niet omdat er spelers van het 1e meedoen bij het 2e, maar omdat er spelers van het 2e vaak op zaterdag op de bank zitten bij het 1e. Klein kansje voor de Demonen op misschien 1 puntje (gun het ze wel) maar voor alsnog zet ik mijn geld op die Limbo's.

Volendam 2 - Hercules

Verdedigend komen de Haagjes nog wel wat te kort dus wederom mijn advies: strak in de 6-0, hakken op de circel en handjes hoog. Op de circel mag men geen bal ontvangen. Helaas ken ik alleen maar eigenwijze Haaglanders dus …………..

Quintus 2 - Internos

Denk niet dat ze de punten in het Westland houden. Alhoewel als Hurry Up in Mill kan verliezen is alles mogelijk. Zelf één puntje voor Quintus.

• haha

CSV - MHV'81 –> MHV

Groene Ster - HA R&O –> HA R&O

Hurry Up - Aalsmeer 2 –> gelijk spel

UDSV - VenS –>? UDSV

White Demons - Bevo HC 2–> BEVO

Volendam 2 - Hercules –> Voldendam

Quintus 2 - Internos–> Internos

• ricochet

CSV - MHV'81

De jongens uit Mill hebben de smaak weer te pakken. Een bredere selectie, elke positie is goed bezet. Het publiek in Castricum laat altijd van zich horen, maar zal dit weekend concurrentie krijgen van de fanatieke aanhang van Mill. Duidelijke overwinning voor MHV'81.

Groene Ster - HA R&O

De Rotterdammers zijn op kampioenskoers. Ondanks een karaktervolle opleving, waarbij ze nog bijna aansluiting zullen vinden, gaan de heren van Groene Ster het niet redden. De punten gaan mee in de bus van HA R&O.

Hurry Up - Aalsmeer 2

De Zwartemeerders hebben iets goed te maken. Een spannende, gelijkopgaande pot, waarbij de thuisploeg toch afstand weet te nemen. Zege voor Hurry Up.

UDSV - VenS

VenS speelt tegenwoordig ook in een oude schuur, maar speelt tot dusver onvoorspelbaar. Kan UDSV de draad weer oppakken? Ook hier spanning en strijd, veel doelpunten, waarbij de Groningers aan het langste eind trekken.

White Demons - Bevo HC 2

Voor eigen publiek is White Demons sterker dan uit. Vandaag echter niet. Als de Limburgers meteen afstand nemen, zijn de kaarten geschud. Punten voor Bevo HC 2.

Volendam 2 - Hercules

Hercules laat vandaag zien dat zij niet zomaar kampioen zijn geworden en toekomst hebben in de 1e divisie.

Quintus 2 - Internos

Twee snelle ploegen, waarbij de individuele kwaliteiten de doorslag zullen geven. Internos wint overtuigend.

• pinda 5

CSV - MHV'81

Over deze wedstrijd lijkt mij geen discussie nodig…Csv duidelijk een paar maatje kleinder dan MHV'81. Ook al is MHV uit niet altijd even sterk. de punt gaan mee naar Mill…

Groene Ster - HA R&O

Als Ha R&O kampioen wil worden (en dat willen ze) moeten ze deze wedstrijd gewoon winnen (en dat gaan ze). Punten naar Rotterdam dus…

Hurry Up - Aalsmeer 2

Wordt een leuke pot met veel doelpunten aan beide kanten. Aalsmeer een talentvolle jonge ploeg, met veel ervaring in de goal. Hurry Up de best uitgebalanceerde ploeg, die ook nog eens thuis spelen. punten blijven in Drenthe.

UDSV - VenS

Moeilijk te zeggen wie hier gaat winnen. Ik vermoed toch een kleine overwinning voor de thuisploeg. zij moeten gebruik kunnen maken van de vermoeide busbenen van de groningers.

White Demons - Bevo HC 2

De reserves van Bevo hebben een sterkere ploeg dan de witte demonen. De vraag is natuurlijk of dit ook blijkt in de wedstrijd. ik vermoed van wel. Punten naar Limburg.

Volendam 2 - Hercules

Wordt een mooie pot met twee ploegen die willen handballen. De jongens van Volendam willen laten zien dat ze misschien wel in 1 horen, de jongens van Hercules willen laten zien dat ze in de 1ste divisie thuishoren. Punten naar terig naar den Haag.

Quintus 2 - Internos

Quintus uit, altijd lastig. Maar geen probleem voor Internos. punten gaan mee naar bourgondisch brabant!

• Grote trom

CSV - TB Europe/MHV'81

kan ik kort over zijn, helaas: MHV wint

Hurry Up - FIQAS/Aalsmeer 2

Ik vermoed winst voor Hurry-Up. Aantal spelers van Aalsmeer 2 gaan mee met het eerste team.

White Demons - Eurotech/Bevo HC 2

Er zal weer stiekem met hars gespeeld worden. Maakt niet uit, winst voor Bevo.

KRAS/Volendam 2 - Hercules

Winst voor Volendam. Valt niets over te zeggen.

vd Voort/Quintus 2 - Internos

Internos is schade vrij uit Groningen terug gekomen. Scheidsrechters hadden goed zicht op het fysieke spel. Techniek heeft overwonnen en zal dat in Kwintsheul weer doen. Internos wint.

Denkit/Groene Ster - HA R&O

Ik hoop dat Groene Ster het wint van het arrogante. Maar ben bang van niet.

UDSV - Hypotheekbanque/VenS

Hangt wederom van de kwaliteit van de scheidsrechers af wanneer elleboog V&S speelt. UDSV wint.