uitslagen dames eerste klas

• nieuwe handbalster 1e klas

uitslag

HMC-Tachos 8-17

ruststand 6-6

Eerste helft waren we de weg kwijt. Speelde niet ons eigen spelletje.

Tweede helft ging gelukkig beter bij ons.

Voor HMC was dit een dramatische wedstrijd door het uitvallen van 2 speelsters. En ze hebben al zoveel geblesseerden!

Sterkte Meiden!!!

• HVH

EMM - Heerle 18-17 (rust 9-6)

Geen goede eerste helft van onze kant; veel over en naast geschoten en teveel penalties tegen.

Tweede helft hebben we ons goed terug geknokt in de wedstrijd. Bij een stand van 17-14 kregen we een pingel en die scoorden we. Daarna wisten we de bal nog een keer te veroveren en scoorden we weer. Helaas was daarna de tijd tekort om nog een puntje uit het vuur te slepen.

Aristos - Desk 14-16

Balen HMC nog twee geblesseerden erbij! Hopelijk vallen de blessures mee en kunnen jullie snel weer op hen rekenen.

Sterkte!

• j

nou de blessures konden nog wel eens tegen vallen denk ik waarschijnlijk weer een met de kruisbanden en de andere zal toch wel een hersenschuding zijn denk ik in ieder geval van onze kant veel sterkte toe gewenst en ik hoop dat jullie je toch herpakken want waar je nu staat horen jullie niet te staan succes.

• Arax

EMM-Heerle was wel een leuke wedstrijd om te spelen. veel strijd, hard ( maar sportief) en 2 scheidsrechters die de wedstrijd goed aanvoelden.

HMC meiden succes en sterkte.

• Moi

Aristos - Desk 14-16

Als er een wedstrijd die we konden winnen was het deze wel.

Maar als je een stuk of 6 open kansen om zeep helpt wordt het wel heel erg lastig…

• amy

Vhc - White Demons

16 - 14

Vhc heeft een hele tijd achter gestaan, maar wist toen er weer goed boven op te komen, door een goede 2de helft te spelen!!!

De punten blijven dus weer gewoon in Valkenswaard!!

• j

nog geen nieuws van rhv en boemelaar

• No.4

Volgens nhv brabant wint D'n Boemelaer van Elshout; 12-11

• Karmar

RHV-GHV 25-18

Vrij makkelijke overwinning voor RHV. Heel de wedstrijd voor gestaan. Ook nog een geblesseerde bij GHV. Beterschap!

D'n Boemelaer heeft inderdaad gewonnen van Elshout.

• 't jasper sport someren

Na een spannende wedstrijd zijn de punten in Someren gebleven !

inderdaad winst met 12-11.