1E DIV.POULEEEE

• kieperkiller

ha, zijn we weer ,op de woensdagavond.

tadaa gaan we weer ,he,amsterdammertje …hoeveel goeie vorige week?

ik weet wel dat er veel lezers zijn,maar waar zijn de ondergedoken ,in winterslaap verkerende forum - spugers,liefhebbers,en anaalysatotoren gebleven?

ahaa spreekverbod!! nee toch…..of draait uwe ploegie niet mede!

nou ik ga er weer voor…hoppa. komt ieeeee

HA R&O - White Demons …….GEEN topper helaas,punten in rotterdammertje,maar haribo krijgt nog dipje..

Hercules - CSV …..hercules wint met hoop gejammer,van castricum…de hoopvolle debutant,ook fanatiek met reacties op forum….IN HET BEGIN JAA…

TB Europe/MHV'81 - Hurry Up …..ff kijken haro gewonne,uhhm udsv gewonne,yep hurry up 2 jaar terug gewonnen,aij ligt gevoelig in zwartemeer…..en blijft nog ff gevoelig.punten uiteraard in millse

Eurotech/Bevo HC 2 - KRAS/Volendam 2 …….bevo,de manschaft gaat winnen van volendam om daarna zwaar te gaan bekeren,in mills ''de hooierij"

FIQAS/Aalsmeer 2 - UDSV……udsv ten onder na gevoelig verlies vorige week…..net niet ,gelijk

Hypotheekbanque/VenS - Internos …..houdt internos stand tegen neuzen fabriek,ja als clini clown met 2 punten naar effe-leur

vd Voort/Quintus 2 - Denkit/Groene Ster ……kwintus moet van club en sponsoren,in eerste div. blijven dus pakken alvast gr.kickers

bij deze zie ik met veel genoegen uwe reactie tegemoet.

droogachtend….

kieperkiller

• kieka

Ogen dicht kieperkiller, kijk eens lager bij een topic…….hij was al gestart….

• Amsterdammertje

Niet één wedstrijd FOUT vorige week. Wel 2 half goed. Altijd positief, hé, hé.Ik dacht dat Internos en UDSV één punt zouden pakken. Maar Internos pakte er 2 en de tegenstander van UDSV ook. Dus 2 half fout.

Kieka (csv) laat haar prognose bij willekeurig welk onderwerp los, dus daar moeten we dan maar naar zoeken.

HA R&O - White Demons

Slimme Rotterdammertjes gaan hier winnen. De domme met zelfoverschatting kunnen hier verliezen. Denk dat de slimme de overhand krijgen. HA R&O hebben thuis tot op heden niet verloren.

Hercules - CSV

Als CSV het 2x een half uur kan volhouden als tegen HA R&O (i.p.m. 20 min. Kiekeboe) dan zouden ze winnen. Maar ….. denk dat hier MillerKiller gelijk krijgt.

MHV'81 - Hurry Up

Leuk gegeven is:

- MHV 2e op de Home table;

- Hurry up 2e op de Away table;

- Beide op een gedeelde 3e plaats.

Zal er dus om spannen. Moest maar zo blijven.

Als UDSV van Aalsmeer verliest wordt het wel een grote groep middenmoters (sorry, gedeelde 3e plaats). En voor de killers die zich rijk rekenen:

In het verleden behaalde resultaat ………………………….

Bevo HC 2 - Volendam 2

2 relatief jonge ploegen met goed verzorgd handbal. Denk dat Bevo met een strakke 6-0 de punten in huis houdt.

Aalsmeer 2 - UDSV

Over jonge ploeg gesproken.

Thuis veelal met een andere coach dan uit.

Als ze zichzelf niet voorbij lopen pakken ze misschien één punt. Vooralsnog zet ik in op Utrechhhhh

VenS - Internos

De resultaten van Internos zijn om en om, verliezen, winnen, verliezen, etc.

Dit weekend dus weer verliezen. Punten blijven in de Blauwe Stad.

Quintus 2 - Groene Ster

Natuurlijk blijven ze in het Westland mee doen in de 1e divisie. Maar helaas voor de club en de sponsjes met hun 1e. Als die er dan volgend jaar in blijft is er een goede prestatie gelevend. Ik zij nog zo GEEN GEKKE GEIT, de punten gaan mee naar Zevenbergen.

• kieka

Hoezo zoeken Amsterdammertje…. volgens mij heb je er zelf ergens anders om gevraagd……