ha, zijn we weer ,op de woensdagavond.
tadaa gaan we weer ,he,amsterdammertje …hoeveel goeie vorige week?
ik weet wel dat er veel lezers zijn,maar waar zijn de ondergedoken ,in winterslaap verkerende forum - spugers,liefhebbers,en anaalysatotoren gebleven?
ahaa spreekverbod!! nee toch…..of draait uwe ploegie niet mede!
nou ik ga er weer voor…hoppa. komt ieeeee
HA R&O - White Demons …….GEEN topper helaas,punten in rotterdammertje,maar haribo krijgt nog dipje..
Hercules - CSV …..hercules wint met hoop gejammer,van castricum…de hoopvolle debutant,ook fanatiek met reacties op forum….IN HET BEGIN JAA…
TB Europe/MHV'81 - Hurry Up …..ff kijken haro gewonne,uhhm udsv gewonne,yep hurry up 2 jaar terug gewonnen,aij ligt gevoelig in zwartemeer…..en blijft nog ff gevoelig.punten uiteraard in millse
Eurotech/Bevo HC 2 - KRAS/Volendam 2 …….bevo,de manschaft gaat winnen van volendam om daarna zwaar te gaan bekeren,in mills ''de hooierij"
FIQAS/Aalsmeer 2 - UDSV……udsv ten onder na gevoelig verlies vorige week…..net niet ,gelijk
Hypotheekbanque/VenS - Internos …..houdt internos stand tegen neuzen fabriek,ja als clini clown met 2 punten naar effe-leur
vd Voort/Quintus 2 - Denkit/Groene Ster ……kwintus moet van club en sponsoren,in eerste div. blijven dus pakken alvast gr.kickers
bij deze zie ik met veel genoegen uwe reactie tegemoet.
droogachtend….
kieperkiller