Dames Hoofdklasse B ronde 6

• nfmmjfcfmmjf

1 Foreholte - Westlandia -:-

2 Hellas 2 - Wings 2 -:-

3 Gibo groep/Kwiek 2 - Verburch -:-

4 HA R&O - Eurotech/Bevo -:-

5 Holten - NOAV -:-

6 Leudal - Gemini -:-

Mijn voorspellingen:

1 Dit zal een spannende wedstrijd worden! allebei even veel punten behaald maar Westlandia heeft een beter doelsaldo waardoor deze op de 1e plaats staat. Ik gok dat Westlandia wint met een doelpunt of 4 verschil maar het zal wel erg gelijk opgaan!

2 Winst voor Hellas 2 maar dan moeten ze wel beter spelen als afgelopen zondag! Doen ze dat niet dan kan het nog wel eens zo zijn dat Wings 2 wint met een punt of 2 verschil.

3 Kwiek weinig gescoord in de wedstrijd tegen Westlandia en Verburch heeft nog een punt kunnen pakken in de wedstrijd tegen Hellas. Ik gok erop dat Verburch wint met een punt of 8 verschil.

4 Dit zal ook een spannende pot gaan worden en Bevo heeft een aardige rit te gaan……ik gok erop dat HAR&O wint met een punt of 2 verschil.

5 Gelijkspel?

6 Gemini zal het hier niet makkelijk krijgen want leudal heeft de laatste wedstrijden wel laten zien dat ze de vechlust hebben om te winnen. Bij Gemini gaat het volgens mij nog niet zoals het moet……Ik gok dat Leudal wint met 3 doelpunten verschil.

• ffjdirdfgnnv

1. Dit gaat zeker een spannende wedstrijd worden. Ik gok Westlandia, maar ze zullen er zeker geen makkelijke aan hebben. Een doelpunt of 3 verschil!

2. Als er speelsters van het eerste meedoen; Hellas zoniet dan wint Wings. Maar in allebei de gevallen met een klein verschil, 1 of 2 doelpunten.

3. Verbruch met 3 doelpunten verschil

4. Tot nu toe allebei 3 gewonne en 1 gelijk. Gelijk opgaande pot met uiteindelijk HA R&O als winnaar

5. Ik denk dat Holten nog niet helemaal gewend is in deze klasse. Denk dan ook dat Noav hier met hun harde spel de eerste punten in een uitwedstrijd gaat pakken.

6. Gemini moet nog een beetje op gang komen maar lieten afgelopen wedstrijd tegen Ha R&o al zien dat het begint te komen. Leudal zal het hier niet makkelijk krijgen, maar winnen wel met 2 doelpunten verschil

• pluk12

1 Foreholte - Westlandia

de eerste helft zal gelijkop gaan, maar daarna gaat westlandia er vrij makkelijk overheen…

2 Hellas 2 - Wings 2

hellas (met speelsters uit 1)

3 Gibo groep/Kwiek 2 - Verburch

verburch

4 HA R&O - Eurotech/Bevo

spannende pot, bevo wint

5 Holten - NOAV

geen idee.. gok noav

6 Leudal - Gemini

gemini

• Amsterdammertje

Foreholte - Westlandia

Gelijk

Hellas 2

Verburch

HA R&O

NOAV

Leudal

• twaalf

1 Foreholte - Westlandia

Wordt vast een spannende wedstrijd, als Westlandia goed speelt moeten zij kunnen winnen.

2 Hellas 2 - Wings 2

Gezien de uitslag van de bekerwedstrijd van afgelopen dinsdag zou ik zeggen dat Wings 2 moet kunnen winnen. Tenzij Hellas 2 in die wedstrijd niet het achterste van de tong heeft laten zien. Ik gok een krappe overwinning voor Wings 2.

3 Gibo groep/Kwiek 2 - Verburch

Een lange reis voor Verburch. Maar toch verwacht ik dat de punten mee gaan naar het Westland.

4 HA R&O - Eurotech/Bevo

Dit wordt ook vast een spannende wedstrijd. De uitslag zal een beetje ervan afhangen welke ploeg het beste de spelbepaler van de tegenstander onder de duim krijgt. Ik gok dat Bevo hier beter op in gespeeld is en de punten pakt.

5 Holten - NOAV

Gelijkspel of kleine overwinning van NOAV

6 Leudal - Gemini

Krappe overwinning voor Leudal

• makkie

hahahah speelsters uit 1 hahaha wij bij hellas moeten vanuit het 2de meedoen met 1 omdat we er zo weinig hebben en zo veel blessures

• nfmmjfcfmmjf

De uitslagen:

1 Foreholte - Westlandia 25:25

2 Hellas 2 - Wings 2 27:21

3 Gibo groep/Kwiek 2 - Verburch 22:28

4 HA R&O - Eurotech/Bevo 18:24

5 Holten - NOAV 22:21

6 Leudal - Gemini 20:14

1 Hmm verrassend of niet….beide teams goed aan elkaar gewaagd..we zuleln zien bij de volgende wedstrijd tussen hun wie de winnaar word…

2 Hellas tohc geen speelsters van het 1e erbij zo te lezen? maar toch gewonnen netjes!

3 Verburch gewonnen ook netjes!

4 Bevo tja die gaan goed dus had niet anders kunnen verwachten

5 spannende wedstrijd geweest zeker?

6 gemini heeft niet echt een goede start deze competitie he! leudal draait juist wel weer goed…netjes

op naar volgend weekend weer!