Dames Hoofdklasse A ronde 6

• Hallo-handballers

Hey,

Wat vonden jullie van de uitslagen van de afgelopen week.

De ruime nederlaag van Vriendschap/Tob vond ik veel verrassend:

Het programma voor komende weekend:

DSDV - Auto van Ewijk/LHC

TVO - NEA

VOC 2 - Nieuw Heeten

ZAP - Vriendschap/TOB

Havas - Olympia 2

van Rooijen/VVW - Stevo

Ik denk

DSVD

TVO

VOC

ZAP

HAVAS

Van Rooijen/VVW

Succes allemaal

• Danielle

De uitslagen:

NEA -Havas 19-29

Vriendschap/TOB - DSVD 20-24

LHC-VOC2 20-24

Nieuw Heeten-TVO 24-17

Stevo-ZAP 19-22

Olympia-Van Rooyen/VVW 13-24

Ik denk dat ze uitslagen dit weekend wel waren wat ervan verwacht werd. Zo dik vond ik de overwinning van DSVD op Vriendschap niet en eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat DSVD zou gaan winnen. Vriendschap speelt behoorlijk fysiek en misschien zijn ze hierop afgestraft? Maar ik heb het niet gezien, dus dat kan ik eigenlijk ook niet zeggen.

Volgende week redelijk met je eens, maar TVO-NEA zijn redelijk gelijk denk ik. Vergeet niet dat NEA uit de 1e divisie komt en zich misschien toch nog herpakt. Verder zou het wel leuk zijn de ‘sleur’ te doorbreken en eens niet aan dit verwachtingspatroon te voldoen.. Kom op jongens, ga ervoor! Succes allemaal.

• Hallo-handballers

Dan valt het inderdaad wel mee!! Maar bij uitslagen op handbalnieuws staat de uitslag Vriendschap/Tob -DSVD 10-24.

• draakje

Hallo,

De uitslag van Vriendschap - DSVD is 20-24. De gehele wedstrijd ging het gelijk op tot dat de scheidrechters een behoorlijk blunder maakten. De stand was op een gegeven moment 14-14 stond ook op het scorebord. maar op eens was dat uit het niets terug gedraaid naar 13-15 voor DSVD. Hierop werd de wedstrijd stil gelegd en beide scheidrechters en wedstrijdtafel had een andere stand. Waarop niemand precies wist hoeveel het stond. Uiteindelijk beslist de scheidrechter en werd de stand terug gedraaid naar 13-15. Wat incorrect was! Daarnaast konden deze scheidrechtes nog wel een cursus gebruiken. Zo slecht heb ik ze nog nooit gezien. Bij DSVD werdt alles goed gekeurd en bij Vriendschap alles afgekeurd. Overtredingen die door Vriendschap gemaakt werden werd met 2 minuten bestraft maar aan de andere kant werd niks gegeven. Dat leidde weer tot frustraties waardoor het spel van Vriendschap minder werd. Uiteraard heeft Vriendschap ook wel wat kansen laten liggen in de 1e helft en DSVD profiteerde daarvan, maar om nou te zeggen dat DSVD een kampioenskandidaat is, neem ik toch even terug. Zo goed waren ze nu ook weer niet.

Alle andere uitslagen zijn wel zo als verwacht. VOC heeft met een heel A-team gewonnen van LHC aangezien de rest bij de Dames 1 waren. Is VOC misschien de verrassing van dit seizoen?

• marianne58

Welke scheidsrechters waren dat?De wedstrijd dsvd -stevo had ook scheidsrechters die het voortdurend niet met elkaar eens waren.

• marianne58

p.s.Ik heb de wedstrijd stevo-zap gezien maar een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest

• draakje

Helaas weet ik de namen van de scheidsrechters niet .

Misschien dat je het op nhv site terug kan vinden.

Volgens mij ware zij nieuw in de hoofdklasse, maar ze waren zo onzeker als ik weet niet wat. Kunnen zo een wedstrijd van dit kaliber niet aan. Jammer dat er geen rapporteur op de tribune zat, dan was ik wel benieuwd wat hun beoordeling was geweest.

Wie waren de scheidrechtes bij Zap?

• Hallo-handballers

Waren het twee jonge jongens?

• draakje

Dat klopt, het waren jonge scheidrechters, maar volgens mij zijn er wel een paar nieuwe jonge scheidsrechters. Deze hadden allebei donker haar en volgens mij had er een een bril en ze waren heel onzeker.

Een gelijk spel was eerlijker geweest dan de overwinning van DSVD.

Ik denk dat het volgend weekend het volgende zal gebeuren:

DSVD

TVO

VOC

ZAP

HAVAS

Van Rooijen/VVW

Maar eerst zijn er nog bekerwedstrijden deze week!

• Hallo-handballers

Dat koppel heb ik ook al een keer gezien een beetje meer begeleiding vanuit de bond kan helemaal geen kwaad. Ze worden nu in het diepe gegooid en dan maar kijken of ze het hoofd boven water kunnen houden. Dat is voor hun zelf niet leuk maar ook niet voor de spelende teams.

Wie spelen er voor de beker dan?