uitslagen heren regio c

• tomas

saturnus 72 - hellas 3 18-17

leuke sportieve wedstrijd maar wat een scheidsrechters,

• #2.

Westlandia - Saturnus –> 23-35 (als ik het goed heb verstaan)

• Joehoe alias B & A boy

Hercules 2- HWC

28-38

Hercules had niet veel in te brengen de 28 keer dat zij gescoord hebben was een tikje te veel.

• Jantje van Leyden

dat heb je inderdaad goed verstaan!

Het was eindelijk een fatsoenlijke wedstrijd van de mannen van Saturnus. Vanaf de eerste minuut was er agressie in de verdediging en iedereen schot eindelijk met een goed percentage.

Laten we hopen dat dit de start is van een goede serie in deze competitie.

• Handballer-Chabby

Hercules speelde een goede eerste helft, heeft nog 2 punten voor gestaan we gingen rusten met 2 achterstand, alleen na 5 minuten in de 2e helft was de stand alweer 8 punten in ons nadeel. We konden niet meer terug komen, maar respect voor ons team waar 8 a-jeugd spelers in spelen en de oudste gisteren 23 was.

Dus wat Joehoe schrijft klopt van geen kant want 1e helft was Hercules zeker gelijk aan HWC, die in de tweede helft wel stukken beter waren!

• Joehoe alias B & A boy

Weet er iemand wat Northa en SOS is geworden??

• nr6

SOS redelijk dik gewonnen.

• Thoompie

Ja idd wij speelde met heel veel A spelers waarvan sommige vorig jaar nog B waren! Dus misschien is de overwinning wat minder glansrijk als je dat weet. Ik wil wel eens zien wat de uitslag word als wij allemaal dik in de 20 zijn, ik denk dat je finaal weggespeeld word want waar wij het nu op verliezen is puur fysieke kracht, qua conditie en spel zijn we redelijk goed.

Dit is mijn mening misschien omdat ik zelf in dit team zit ( ^_^ )