1E DIV. MET STUNTEN DIT WEEKEND?

• kieperkiller

CSV - Eurotech/Bevo HC 2 ……na overwinning op hurry up,zou verlies uit voor bevo een blamage zijn.dus-bevo

Hurry Up - Hercules…….hurry up,met dip in de benen van vorige week houdt de punten.

Internos - Denkit/Groene Ster ……..wel interesante pot gezien de uithaal van de kickers tegen de demonen vorige week.toch winst voor internos.

UDSV - TB Europe/MHV'81 …….altijd een kraker,met uiteraard uiteindelijk verdiende punten mee naar mill.

White Demons - vd Voort/Quintus 2 …….de onderste regionen,gaan gelijk spelen of…..

Hypotheekbanque/VenS - FIQAS/Aalsmeer 2 ……v en s vorige week pas op de plaats gezet,en gaan fysiek winnen,maar technisch toch net niet winnen.kon wel eens gelijk blijven.

KRAS/Volendam 2 - HA R&O …….vindt volendam nog wel f leuk,tegen al deze oud sterren,uhm oud bekenden.

volendam gaat de punten thuis houden.

te vroeg voor kadootjes.

dus klopt dit verhaaltje,dan hebben we weer een leuke stand in de 1e div.

• Amsterdammertje

Begrijp best wel waarom er maar weinig of geen reactie komt op de voorspelling 1e div. Waarom reageren als je het eens bent met de een en het gevoel hebt dat de ander er maar een potje van maakt. Dus kiepergiller volgende week weer zere neus en wat het andere betreft, had de vorige week 3 fout dus is er hoop.

CSV - Bevo HC 2

Ook CSV zwijgt hier tegenwoordig luidruchtig. Geloven ze er zelf dan niet weer in …… oder !!!!! (die is gestolen). Denk zelf niet dat jullie dit weekend de punten houden, maar maak er wel een leerzame pot van.

Hurry Up - Hercules

Hoe Hercules speelt moeten ze daar in Drenthe wel weten. Ook Hercules zal sommige wissel (her) kennen. Gok toch dat de punten thuis blijven, mist die dip niet voortduurt.

Internos - Groene Ster

De thuisploeg heeft de betere keeper en Groene Ster wat meer aanvallend vermogen. Houden elkaar in evenwicht en delen m.i. de punten.

UDSV - MHV'81

Punten mee naar huis ?????? Een G(m)iller.Maar toch ……. zou best zo maar eens kunnen. Laat een even zien; ik laat Internos, Groene Ster en White Demons punten pakken. Drie uit vier Brabanders is dat niet genoeg dan. O.K. o.k. ook hier nog geen 5 december maar als jullie persé iets mee naar huis willen nemen (wat momenteel niemand gelooft) laat het dan één puntje zijn. Handjes dichtknijpen hoor.

White Demons - Quintus 2

Zie UDSV/MHV81 (wel jullie best doen om te winnen hoor !!!)

VenS - Aalsmeer 2

Beide ploegen zijn goed in het delen van de punten en hebben overigens een spreekverbod op dit prikbord. DONDERS niet, maar die linkspoot speelt in het 3e en daar valt geen eer te behalen.De semi Amsterdammertjes willen toch wel bij de top aanhaken en de “Blauwe Stad” wil leten zien dat ze geen 1 dag vlieg zijn. Denk persoonlijk dat dit keer dat beide punten thuis blijven.

Volendam 2 - HA R&O

Deze wordt moeilijk:

- de een wil graag;

- de ander moet wel (adel verplicht);

- de een scoort niet makkelijk;

- bij de ander lopen er maar 2 á 3 rond die kunnen en WILLEN verdedigen.

Paling peuren doen ze in Z.H. ook. Arm dikke.Dus ze zijn ook al niet om te kopen. Denk dat het wel een spannende pot wordt maar dat de punten (nipt) naar Rotterdam mee worden genomen.

• Roadrunner

CSV - Eurotech/Bevo HC 2 .: helaas voor CSV gaan de punten mee naar Panningen vermoed ik

Hurry Up - Hercules : stuntje hercules - gelijk spelletje

Internos - Denkit/Groene Ster : Eindelijk de broertjes samen in plaats van tegen elkaar. Moet motivatie genoeg zijn om de punten in Etten-Leur te houden

UDSV - TB Europe/MHV'81 : keeperkiller is wel heer erg optimistisch. Ik hoop voor hem op 1 puntje maar ik vrees voor hem dat ze met lege handen terug moeten naar Mill

White Demons - vd Voort/Quintus 2 ± Quintus staat dan weliswaar onderaan, maar WD is op dit moment ook behoorlijk de weg kwijt. Gok op winst voor Quintus

VenS - FIQAS/Aalsmeer 2 : Is een lastige, hou het op een deling van de punten

KRAS/Volendam 2 - HA R&O : Hoop dat de motivatie in Volendam groot genoeg is om die snoepjes uit Rotterdam weer met beide benen terug op aarde te zetten

• pinda 5

CSV - Eurotech/Bevo HC 2:

Vindt dat Bevo op alle fronten de betere ploeg heeft, zelfs al gaan er wat spelers met het eerste mee…Eenvoudige overwinning voor BEVO 2 dus…

Hurry Up - Hercules :

Gaat een spannende pot worden. Hercules zal extra gemotiveerd zijn om van Jan Majoor te winnen, het mee gereisde publiek zal zich laten horen, toch denk ik dat de punten in Drenthe blijven. Nipte overwinning voor Hurry Up.

Internos - Denkit/Groene Ster :

Dit moeten toch punten voor Internos gaan worden lijkt me.of het moet heel raar lopen…

UDSV - TB Europe/MHV'81 :

Dit is een lastige…twee sterke ploegen tegen elkaar, al is MHV uit toch wel een stuk minder.

denk dan ook dat UDSV de punten zal pakken.

White Demons - vd Voort/Quintus 2

Balletje kan twee kanten oprollen…ik hoop dat het een overwinning van Quintus gata worden, makkelijk wordt het niet.

VenS - FIQAS/Aalsmeer 2 :

Kracht tegen Techniek. Denk dat de wanna be -amsterdammetjes winnen van de boeren uit Groningen… overwinning Aalsmeer

KRAS/Volendam 2 - HA R&O :

Volendam 2 is een leuke ploeg, HA R&O de titelkandidaat. Denk dat HA R&O dit palingkje wel even gaat wassen…