Dames Hoofdklasse A uitslagen en voorspellingen

• Danielle

Uitslagen hoofdklasse A van dit weekend:

Van Rooyen/VVW - NEA 39 - 8

Vriendschap/TOB - Stevo 21 - 15

Z.A.P. - Olympia 2 35 - 20

Havas - Nieuw Heeten 25 - 23

D.S.V.D. - VOC 2 21 - 24

T.V.O. - Auto van Ewijk/LHC 28 - 13

Verrassend?

ZAP en VVW dik gewonnen.. Maar die staan dan ook bovenaan.

Wel verrassend dat DSVD verloren heeft, vind ik!

En wat gaat het komende weekend brengen?

Nieuw Heeten - T.V.O.

Olympia 2 - van Rooyen/VVW

Stevo - Z.A.P.

Auto van Ewijk/LHC - VOC 2

NEA - Havas

Vriendschap/TOB - D.S.V.D.

• draakje

ik heb gehoord dat NEA maar 5 speelster hadden en vandaar de grote uitslag.

Al zou NEA compleet geweest zijn dan had Van Rooijen als nog gewonnen maar ik denk met iets mindere cijfers.

De uitslag van DSVD was inderdaad verrassend.

Misschien hadden ze een mindere dag of is VOC toch een outsider?

Heeft iemand ze al zien spelen?

Voor aankomend weekend denk ik het volgende:

- TVO

- Van Rooyen

- ZAP

- VOC

- Havas

- DSVD

Wederom succes!

• Kerkje

Raar dat VOC 2 moet handballen op die dag en dat tijdstip!

Gewoon jammer, een team dat samen met ds1 traint en invalbeurten heeft,

dus samen datgene bereikt hebben wat DS1 komend weekend staat te wachten in Amsterdam! De 3e ronde van de Challenge Cup, daar hoort ds2 ook bij te zijn!

• Hallo-handballers

Ik denk

Nieuw Heeten

Van Rooyen/VVW

Z.A.P.

VOC 2

Havas

VTC- D.S.V.D. gelijk

De hele ruime overwinning van VVW vond ik wel heel verrassend.

Succes allemaal

• draakje

Zelf vind ik het ook raar dat VOC2 uit moet spelen terwijl de hele vereniging thuis speelt en dan de wedstrijd van Vriendschap - DSVD er tussen door. Beetje raar gepland van de bond maar het is niet anders. Gelukkig kan VOC2 wel de wedstrijd vrijdagavond mee maken, kunne ze toch nog iets van genieten.

We zullen wel weer zien wat voor verrassende uitslagen er zijn.

• Danielle

Ben ik nou heel dom om het volgende te zeggen??

VOC2 kan toch zelf wel een verzoek indienen om de wedstrijd op een andere dag te spelen? In elk geval bij de tegenstander toch? Of werkt dat niet zo?

• Kerkje

Dat is niet dom, dat is ook al gebeurd, maar de medewerking is niet echt geweldig! De thuiswedstrijden van VOC in de ochtenduren zijn al verplaatst!

En ja vrijdagavond zijn ze er wel bij, maar tóch, de laatste wedstrijd is vaak wel beslissend en daar horen de dames van het 2e gewoon bij te zijn!

• schnit

Ach, de wedstrijd van SEW 2 is ook niet verzet, dus wat dat betreft houd het NHV wel een lijn aan, en ga er maar van uit dat daar best goede reden voor zijn, en met dit soort wedstrijden kan je in de comp. planning geen rekening houden, want stel ze leggen er in de eerste ronde al uit, of ze gaan door tot de finale ;-), zelfs voor de Dames 1 van Fortissimo, Quintus en VOC stonden voor dit weekend gewoon wedstrijden geplant.( en die moeten allemaal weer door de weeks ingehaald worden )

• Kerkje

Ja klopt SEW 2 speelt ook, maar die spelen hun wedstrijd thuis om 19.45 en dat is na de wedstrijd van het 1e! Snap heus wel dat er vooraf geen rekening mee gehouden kan worden, maar het is toch jammer!

• draakje

Volgens mij mag er op landelijk niveau geen wedstrijden worden uitgesteld Menige verenigingen hebben dat ook wel eens geprobeerd ivm ziekte, wintersport etc maar helaas geeft de bond daar geen toestemming voor omdat je dan landelijk speelt en het misschien kan lijken op competitie vervalsing etc. Wanneer de bond wel toestemming geeft dan moet ook nog de tegenpartij het ermee eens zijn om de wedstrijd door de weeks in te halen. Soms is het allemaal zo krom.

Maar hopende voor VOC2 dat dit geen invloed zal hebben op hun spel tegen LHC.

In Amsterdam zal het wel een drukke en hectische dag worden op zondag met alle wedstrijden. Het is weer eens een leuke ervaring in Amsterdam na zoveel jaar. Laatste keer was volgens mij toen Frans van Iersel nog trainer was.

Het zal wel uitverkocht zijn.