Dames Hoofklasse B ronde 5

• nfmmjfcfmmjf

1 Gemini - HA R&O

2 NOAV - Foreholte

3 Westlandia - Gibo groep/Kwiek 2

4 Eurotech/Bevo - Holten

5 Verburch - Hellas 2

6 Wings 2 - Leudal

Mijn voorspelling:

1 Gezien de huidige stand gok ik dat HA R&O gaat winnen maar denk niet dat ze het makkelijk krijgen

2 Foreholte moet hier over heen kunnen denderen als ze zich niets aan trekken van het “ietwat” hardere spel van Noav.

3 Westlandia wint

4 Bevo wint

5 Gezien de stand zou Hellas 2 deze wedstrijd moeten kunnen winnen. Makkelijk krijgen ze het niet in ieder geval

6 Wings 2 gaat proberen om de punten te pakken maar het kan ook wel eens uitdraaien op een gelijkspel.

• ffjdirdfgnnv

1 Gemini - HA R&O

2 NOAV - Foreholte

4 Eurotech/Bevo - Holten

5 Verburch - Hellas 2

6 Wings 2 - Leudal

1. Gemini heeft tot nu toe nog niet veel laten zien heb ik het idee. Word tijd dat dat gebeurt en dit kon daar wel eens een wedstrijd voor worden. Ze zullen het allebei moeilijk krijgen, toch gok ik op Ha R&O

2. Foreholte moet hier toch de punten kunnen pakken

3. Westlandia en dik!

4. Bevo

5. Verburch; Hellas uit schijnt een ander team te zijn dan Hellas thuis

6. Hebben tot nu toe allebei nog een redelijk goede start gemaakt. Zal een spannende wedstrijd worden. Misschien dat Wings hierbij dan toch het thuisvoordeel heeft??

• twaalf

het is moeilijk dit jaar om in te schatten wie van wie wint. volgens mij zijn veel ploegen aan elkaar gewaagd. nou toch maar weer een gokje:

1 Gelijk?

2 Foreholte

3 Westlandia

4 Bevo

5 Verburch

6 Wings 2

succes allemaal!

1 Gemini - HA R&O

gemini thuis altijd lastig! ze hebben wat goed te maken van afgelopen weekend. haro heeft net aan van wings gewonnen… maar heb nog geen idee van t ‘nieuwe’ haro. Gemini, met 5 doelpunten verschil!

2 NOAV - Foreholte

Stukje rijden voor Foreholten! Afgelopen weekend netjes gewonnen van Bevo, dus zou dik van Noav moeten winnen. Dus ga voor Foreholte, met 8 doelpunten verschil.

Westlandia, thuisspelend en Gibo heeft nog niets gewonnen, maar ook vorig jaar gebeurde er onvoorspelbare dingen! ;) Ga nog steeds voor Westlandia!

4 Eurotech/Bevo - Holten

Holten gewonnen van Gemini.. is netjes! Maar bevo thuis is altijd pittig en zij moeten wat goed maken denk ik. Bevo, met 7 doelpunten verschil!

5 Verburch - Hellas 2

Verburch 1 wedstrijd gewonnen, hellas 3. Zou hellas moeten winnen… Maar wie weet! Hellas wint wel.

6 Wings 2 - Leudal

Leudal heeft maar net van Verburch gewonnen, maar heeft wel 1 wedstrijd meer dan Wings gewonnen. Leuke pot denk ik! Kleine overwining van Leudal, met 3 doelpunten verschil!

succes!

• pluk12

1 Gemini - HA R&O

Gelijkspel

2 NOAV - Foreholte

Foreholte

Westlandia

4 Eurotech/Bevo - Holten

Bevo

5 Verburch - Hellas 2

Verburch

6 Wings 2 - Leudal

Gelijkspel

• Amsterdammertje

1 Gemini - HA R&O

Uit

2 NOAV - Foreholte

Uit

3 Westlandia - Kwiek 2

Thuis

4 Bevo - Holten

Thuis

5 Verburch - Hellas 2

Uit

6 Wings 2 - Leudal

Thuis

• nfmmjfcfmmjf

Uitslagen

1 Gemini - HA R&O 24:24

2 NOAV - Foreholte 24:26

3 Westlandia - Gibo groep/Kwiek 2 24:10

4 Eurotech/Bevo - Holten 27:17

5 Verburch - Hellas 2 21:21

6 Wings 2 - Leudal 23:20

1 gelijkspel..had ik eerlijk gezegd niet verwacht! gemini hard geknokt voor een punt of is het anders gegaan?

2 Foreholte er niet overheen gedenderd zoals ik verwacht had…maar tohc punten gehouden.

3 10 doelpunten voor Kwiek is wel erg weinig of niet? Westlandia gewonnen zoals gedacht.

4 Bevo gewonnen. Had niet anders kunnen verwachten.

5 Gelijk opgaande pot waarin verburch in laatste secondes nog de gelijkmaker scoorde! Zuur voor Hellas maar geluk/opluchting voor Verburch!

6 Wings punten gescoord. Al is het verschil niet veel!