Regio C Heren ronde 3

• #2.

Het was weer een spannend weekend, maar de volgende wedstrijden staan alweer op het programma:

Saturnus`72 - Hellas 3 –> Saturnus`72 wint nu 2 keer achter elkaar, zal wel spannend worden, maar ik denk dat Hellas toch nipt wint.

DIOS - Snelwiek –> DIOS is beter, winst voor DIOS.

Hercules 2 - HWC –> HWC is in the winning mood, maar uit bij Hercules blijft voor elk team lastig. Toch winst voor HWC.

Northa - SOS/Kwieksport –> Northa heeft denk ik niet veel te zoeken tegen SOS/Kwieksport. SOS/Kwieksport neemt de punten mee naar Den Haag.

Westlandia - Saturnus –> Saturnus heeft nog geen punten en Westlandia verliest met een redelijk verschil bij HWC. Na een spannende pot gaan de punten toch mee naar Leiden.

• Joehoe alias B & A boy

Saturnus`72 - Hellas 3 –> Ik vind dat saturnus verrassend is begonnen… maar ja Hellas 3 is toch andere koek. Ik denk dat het heel spannend gaat worden. Een gelijk spelletje.

DIOS - Snelwiek –> DIOS is veel beter. DIOS gaat de 40 halen dit weekend, dan moeten ze wel op tempo blijven spelen. 40 tegen heel weinig.

Hercules 2 - HWC –> HWC is zeker in the winning mood!! Wij weten niet hoe Hercules 2 speelt en met wat voor team ze spelen. Zal wel even aftasten worden.. we winnen uit eindelijk met een paar punten verschil.

Northa - SOS/Kwieksport –> Sos wil winnen en dat gaan ze ook duidelijk doen tegen Northa.

Westlandia - Saturnus –> Saturnus wint met gemak van westlandia.

• Amsterdammertje

Hier kunnen we kort zijn.

Met uitzondering van Snelwiek winnen alle “uit” ploegen.