UITSLAGEN eerste klasse brabant

• HVH

Van de site van Elshout:

Aristos 1 - Elshout 1 13 : 19

• VHC

Wij baalden er zelf ook van dat het bij de scheidsrechters niet was doorgekomen dat de wedstrijd verzet was. En dat we dus iemand uit eigen nest moesten plukken…

Wat ik jammer vond was dat het hard tegen hard ging. We wilden allebei graag winnen natuurlijk. Maar er werd vanuit jullie weinig geincasseerd. Jullie lieten je inderdaad teveel opnaaien en denk dat jullie daardoor controle over de wedstrijd verloren. Wij vonden het niet zon sportieve en leuke wedstrijd in vergelijking met vorig jaar. Helaas, hoop dat het de volgende wedstrijd wel op een leuke manier kan.

• Nr. 16

Tachos - GHV 22-13 (12-6)

Ondanks zo'n stand vind ik toch dat wij een goede wedstrijd gespeeld hebben, er stond een goede verdediging en aanvallend ging het ook wel lekker, alleen de kansen werden niet echt goed benut.

En we hadden denk ik wel verloren, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat de scheidsrechters het kapot hebben gefloten. Waar Tachos 9 penalty's kreeg kregen wij er 2! En 9 penalty's was een beetje overdreven, en zo waren er wel meer fouten. Ze stonden slecht te fluiten, maar als ze dat aan 2 kanten hadden gedaan was het niet zo erg geweest, maar ze deden het alleen aan onze kant waardoor je op een gegeven moment een wedstrijd speelt tegen de scheidsrechters…En wordt het steeds harder en feller…ook tegen Tachos.

En wat een verrassende uitslagen allemaal!

• VHC

ja idd verassend! niemand had ons de punten toegedeeld. daarom nog eens extra blij dat we gewonnen hebben. Zelfde voor white demons denk ik!

• Mae

Wij (EMM) hebben geen goede wedstrijd gespeeld. Wij kregen pas in de allerlaatste seconde met een stand van 19-17 onze eerste strafworp, ik had ook graag meer strafworpen gehad (en denk ook dat we die hadden moeten krijgen), maar we hebben het vooral aan ons zelf te danken dat we zonder punten huiswaarts keerden. Ik vond ook dat de scheids niet in ons voordeel floot en een grove overtreding op de linkerhoek werd bestraft met een lullige vrije worp.

Ik kan, naast alle fouten die de scheids heeft gemaakt, van mezelf al 5 verdedigingsfouten terughalen en heb daarnaast ook nog eens twee open kansen gemist, dat is al een verschil van 7. Tel daarbij de fouten en gemiste kansen van mijn medespeelsters op en je verliest (terecht) de wedstrijd.

Jammer want het was zeker niet nodig geweest, maar we hebben nooit in de wedstrijd gezeten.

Alle winnaars gefeliciteerd en op naar ronde 5

• HVH

Laten we inderdaad hopen dat we in Wouw goede scheidsrechters hebben (die er op tijd zijn ;-)) en gewoon weer een leuke sportieve pot tegen elkaar kunnen spelen!!!

• amy

Tja het was Niet alleen de scheidsrechter… Want ja zeg nou zelf jullie hebben ook wel veel open kansen gemist!!!

Als die erin hadden gezeten was het ook wel anders gelopen!!;)

• Karmar

RHV heeft het helaas ook laten liggen tegen Desk. Hun linkerhoek maakte het verschil en heeft volgens mij zeker de helft van de doelpunten gescoord. Bovendien hebben we een marge van 5 punten na de rust weer weg gegeven. Helaas maar volgende keer beter!

Wel leuk dat het in de competitie alle kanten op kan!

Wel jammer dat scheidsrechters soms zo' n grote invloed op de wedstrijd hebben want ook die van ons had erg rare beslissingen!

• Muts3

Laten liggen ???????????? Het commentaar van de trainer in BD was gelukkig wat objectiever. En volgende keer mensen achter het scorebord zetten,. die wel weten hoe het werkt.

• No.4

Nou nou, het zit wel diep geloof ik?