Regio C Heren 2de ronde

• Joehoe alias B & A boy

De tweede ronde gaat bijna alweer van start! Wat denknen jullie van de volgende wedstrijden:

Northa - DIOS:

Dios wint met gemak!! 6 a7 punten verschil.

zo 04 nov 2007 13:50 Locatie: Westwijk, VLAARDINGEN

Nr: 1558 H.W.C. - Westlandia

Wordt een leuke wedstrijd in het altijd gezellige vlaardingen. HWC wint uiteindelijk met 3 punten verschil.

zo 04 nov 2007 16:00 Locatie: Hellashal, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 942 Hellas 3 - Hercules 2

Dit kan best wel eens een spannende wedstrijd worden. Ik denk een gelijk spelletje

zo 04 nov 2007 13:30 Locatie: Zuidhaghe, 'S-GRAVENHAGE

Nr: 750 SOS/Kwiek Sport - Saturnus

Ik denk dat dit de kraker van het weekend wordt. Allebij willen ze iets recht zetten van afgelopen weekend. Maar ik denk toch dat SOS de punten thuis houdt.

zo 04 nov 2007 11:30 Locatie: Asterlo, ROTTERDAM

Nr: 294 Snelwiek - Saturnus´72 1

Deze pot gaat naar Saturnus.. Snelwiek is niet sterk genoeg…

Allemaal een goed speel weekend toegewenst!

Greetz uit Vlaardingen

• Jense

Persoonlijk denk ik dat Saturnus 72 nog een lastige pot gaat krijgen tegen Snelwiek. Nou weet ik niet hoe goed Snelwiek speelt, maar weet wel dat Saturnus 72 gisteravond net aan tegen DIOS 2 in de beker heeft gewonnen. DIOS 2 speelt in de 3e klasse ook speelde er 4 jeugdspelers mee. Pas 10 minuten voor tijd kwam Saturnus langszij na een hele wedstrijd achter te hebben gestaan. Dus ik heb mijn twijfels bij Saturnus 72.

• #2.

Northa - DIOS:

Denk ook dat DIOS wel wat te sterk is, winst voor DIOS.

HWC - Westlandia:

Zal een leuke pot worden, maar ik denk dat HWC toch iets beter is. Winst voor HWC.

Hellas 3 - Hercules 2:

Hellas vorige week onderuit bij Westlandia, en Hercules sterke start tegen Snelwiek. Kleine winst voor Hercules.

SOS/Kwieksport - Saturnus:

Lijkt mij ook inderdaad de kraker van het weekend, en ze willen denk ik ook allebei wat rechtzetten. Ik hou het bij een gelijkspel.

Snelwiek - Saturnus`72:

Zal vast een leuke wedstrijd worden, maar thuis zal Snelwiek denk ik hun 1e punten gaan pakken. Winst voor Snelwiek.

• Jantje van Leyden

Northa - DIOS:

Punten voor DIOS. Northa is niet meer het team dat naar deze klasse promoveerde en zal het zwaar gaan krijgen dit seizoen.

HWC - Westlandia:

Westlandia ken ik niet zo goed. Weet wel dat HWC vorig weekend zeker niet slecht speelde. Sterke hoekspelers en een opbouwer op schot. Als ze die lijn door kunnen zetten zie ik zeker kansen voor HWC. Punten voor HWC

Hellas 3 - Hercules 2:

Punten voor Hellas 3. Volgens mij een onderschatte ploeg die jaren ervaring mee brengt en het iedereen lastig kan maken. Punten blijven thuis in de Hellas hal.

SOS/Kwieksport - Saturnus:

Saturnus wil zeker iets goed maken van vorig weekend en van vorig jaar waarin in de staart van het seizoen werd verloren van SOS. Zal een spannende pot worden. Moet helaas vanaf de zijlijn toekijken hoe de punten in Leiden blijven.

Snelwiek - Saturnus`72:

Saturnus 72 heb ik nog niet zien spelen. Weet wel van vorig jaar dat Snelwiek een leuke ploeg heeft die goede wedstrijden afwisselde met drama potjes. Hopen voor Snelwiek dat alles zondag op zijn plaats valt. Winst voor Snelwiek

• heineken

Northa - DIOS

Northa in de 1ste klasse vaak van DIOS gewonnen, nu met een ander team tegen een ingespeeld DIOS met brok ervaring, als ie fit is tenminste! Punten daarom terug mee naar den Hoorn. 3de helft voor Northa!

HWC - Westlandia

Westlandia verrassend langs Hellas vorige week en HWC langs Saturnus, Wordt een spannende pot, hou het op een gelijk spelletje!

Hellas - Hercules

Dit wordt de wedstrijd van de vaders tegen de zoontjes. De 30plussers van Hellas laten tegen de net aan 15plussers van Hercules zien dat ze toch nogsteeds goed kunnen ballen. Vorige week wat stroef, nu Duidelijke overwinning Hellas.

SOS/Kwieksport - Saturnus

Dit wordt weer bikkelen geblazen voor beide teams! Helaas voor Saturnus zijn ze de bekerwedstrijd van donderdag nog niet teboven en komen de Leidenaren adem tekort om het tempo bij te benen. Ervaring geeft hier de doorslag, punten terug richting Leiden.

Snelwiek - Saturnus`72

De Jongetjes van Snelwiek kunnen net aan hun veters zelf strikken en Saturnus wint net aan van DIOS 2, zal een spannende pot worden om niet richting de onderste plek te gaan. Vind winst voor beide niks, dus maar een gelijk spelletje!

• Amsterdammertje

Even snel:

Northa - DIOS:

Dios

H.W.C. - Westlandia

HWC

Hellas 3 - Hercules 2

Hellas

SOS/Kwiek Sport - Saturnus

Saturnus

Snelwiek - Saturnus´72 1

Saturnus

• Handballer-Chabby

Northa - DIOS:

ken de teams niet

H.W.C. - Westlandia

westlandia

Hellas 3 - Hercules 2

Speel zelf in Hercules 2 dus doe geen voorspelling, maar weet wel dat het spannend gaat worden.

SOS/Kwiek Sport - Saturnus

Sos

Snelwiek - Saturnus´72 1

Saturnus

• #2.

Tot zover bekend de uitslagen:

SOS/Kwieksport - Saturnus –> 30-26

Hellas 3 - Hercules 2 –> 25-21

Snelwiek - Saturnus`72 –> 28-34

Ik heb gehoord dat DIOS heeft gewonnen van Northa maar ik weet alleen de eindstand niet.

• RobM

HWC Westlandia 33 - 23

Ik hoorde Northa - Dios iets van 18 - 24?