Regioklasse B, ronde 4

• De Stip

Nou ja…daar sluit ik me volledig bij aan.

Vind het aan de ene kant wel een goed systeem (vanuit het oogpunt van de desbetreffende speler(s) ), maar het is in dit geval - en zo zullen er wel meerdere gevallen zijn - wel een rare ontwikkeling en het riekt naar competitievervalsing.

Wat als Tachos 1 en Witte Ster tegelijk spelen? Dan zijn 3-4 spelers van “Witte Ster” er gewoon niet bij…en laat dat nu net de spelbepalende spelers zijn.

Uiteraard zie je hetzelfde bij clubs met 2e teams die op hoger niveau spelen (V&L, Bevo, Sittardia, Volendam, Aalsmeer etc.)…maar dan hou je spelers nog binnen 1 club…wat een stuk logischer en verklaarbaarder is.

• insider

Precies, dus het is alleen de naam die anders is.

• De Stip

de club toch ook?

jij praatte over een “accosiatie” :-)

• EX NUMMER 13

de Gazellen - Univé/Achilles 22-25

Reehorst - Schuytgraaf/Swift 2 27-23

ASV UDI '96 - Swift H 26-30

VHC - Wijnandia 25-18

Flexpoint/V&L 2 - Blerick 32 20

Witte Ster ‘75 - Jupiter ’75 28-27

• arnhem1

Nee, niet helemaal, want bij een club zit je na de helft van het aantal wedstridjen vast in een hoger team, in de associatie of hoe het dan ook mag heten niet

• Jean United

Ben ik even niet aan het opletten en er barst een hevige discussie los hiero:P! Helemaal te gek:D! Het zou zoiezo al competitievervalsing zijn als die spelers zowel alle wedstrijden met Tachos als met Witte ster mee zouden doen. Want dan zou dat ook mogen bij de 2e teams van Eredivisie spelende clubs. Maarja..niet lang klagen..gwn winnen en dan is het klaar is kees:)

de Gazellen - Univé/Achilles

Reehorst - Schuytgraaf/Swift 2

ASV UDI '96 - Swift H

VHC - Wijnandia

Flexpoint/V&L 2 - Blerick

Witte Ster ‘75 - Jupiter ’75

Mijn voorspelling dan maar:

Achilles wint, want de Gazellen die zitten in een neerwaartse spiraal sinds ze gedegradeerd zijn uit de 1e divisie en daar schijnen ze nog steeds niet uit te komen.

Reehorst wint met 2 à 3 doelpunten verschil van Swift.

Udi wint van Helmond met 4 doelpunten verschil, alhoewel Helmond een goede ploeg heeft is hun zwakke punt hun beide keepers. Dat is 2x schieten altijd prijs!

VHC - Wijnandia wordt de leukste pot van dit weekend denk ik, sportief gezien;)! Waarbij ik denk dat Wijnandia aan het langste eind gaat trekken om ten eerste iets recht te zetten en ten tweede niet verder achter te lopen op V&L2.

V&L 2(-doelpunten verschil winnen) tegen Hak-en-Zaag-Blerick wordt een overwinning voor V&L. Dit gaat afhankelijk worden van de kwaliteit van de scheidsrechters of dit een leuke 2(jaja alweer) minuten-wedstrijd gaat worden of een lekkere Eurosport K1- fighting. In ieder geval verwacht ik dat V&L hier gewoon de punten in eigen huis houd en hopelijk met 2 doelpunten verschil.

Verder wint Witte Ster gewoon van Jupiter, ken beide ploegen niet, maar gezien de commotie rondom de toppers van Witte Ster geef ik ze maar het voordeel van de twijfel en schenk ik ze deze winst.

• FreddyH

- Achilles is doortastender en wint nipt 22-24

- Swift 2 gaat de beladen derby winnen 21-23

- Udi thuis is altijd moeilijk dus de punten blijven in Arnhem, 25-19

- Ik schat Wijnandia een stuk hoger in dan V.H.C. 24-31

- V&L 2 behoudt de koppositie als ze de kop erbij houden tegen Blerick 31-22

- Witte ster wint makkelijk van Jupiter 29-18

Sjonnie 21 schreef:

>

> de Gazellen - Univé/Achilles

> Reehorst - Schuytgraaf/Swift 2

> ASV UDI '96 - Swift H

> VHC - Wijnandia

> Flexpoint/V&L 2 - Blerick

> Witte Ster ‘75 - Jupiter ’75

>

> - Zou de Gazellen de punten in eigen huis kunnen houden?

> Spannende pot, 22-22.

> - Reehorst na een knappe overwinning op Hakketak Blerick

> zullen de punten in eigen huis houden, 26-23

> - Udi is lastig te verslaan en Swift Helmond is daar niet

> tegen bestand, 28-25

> - Na een gelijkspel tegen Swift 2 houdt VHC de punten in

> eigen huis met een miniem verschil, 27-26.

> - V&L wint dit Limburgse onderonsje en handhaven zich aan

> kop, 32-24

> - Witte Ster houdt de punten in Waspik na een makkelijke

> overwinning op Jupiter, 29-22

>

> Wat denken jullie ervan?