Voorspelling Hoofdklasse B Dames (ronde 4)

• nfmmjfcfmmjf

1 Foreholte - Eurotech/Bevo

2 Gibo groep/Kwiek 2 - Hellas 2

3 HA R&O - Wings 2

4 Westlandia - NOAV

5 Holten - Gemini

6 Leudal - Verburch

Mijn voorspelling:

1 Foreholte heeft tegen WIngs 2 punten laten liggen maar de andere 2 wedstrijden wel gewonnen. Bevo heeft gelijk gespeeld tegen Kwiek, redelijk dik gewonnen van Noav en net aan (volgens het verslag van Bevo) gewonnen van Westlandia…. Als Bevo echt gaat oogsten dit jaar zullen ze hard hun best moeten doen en kunnen ze bij Foreholte ook wel de punten pakken. Maar om nu al te praten over promoveren naar 1e divisie is misschein wel wat te voorbarig na 3 competitie wedstrijden gespeeld te hebben.

Bevo wint.

2 Kwiek heb ik nog niet echt een duidelijk beeld van…gelijk spelen tegen bevo maar wel verliezen van leudal en noav…Hellas heeft alleen tegen HA R&O de punten laten liggen.

Hellas wint.

3 De uitslag van de eerste wedstrijd van HA R&O verraste mij wel maar ze hebben de afgelopen 2 wedstrijden wel weer gewonnen…Wings 2 doet het ook niet verkeerd…

Wings 2 wint.

4 Westlandia heeft afgelopen weekend de eerste punten laten liggen tegen bevo maar de andere wedstrijden wel met grote cijfers gewonnen. Noav heeft afgelopen weeeknd de eerste punten binnengehaald. Noav staat bekend om het harde (soms TE) spel en kunne de dames van westlandia hier tegen?

Westlandia wint.

5 Holten heeft nog geen punten kunnen behalen in de afgelopen 3 wedstrijden…Gemini heft in 3 wedstrijd nog maar 2 punten te pakken… Ik denk dat als Gemini hun koppie erbij houden en zich met het handballen bezig houden dat ze hier de punten kunnen pakken.

Gemini wint.

6 Leudal gewonnen van HA R&O…gezien de eindstand van verleden jaar is dat een knappe overwinning geweest maar bij Hellas waren ze, gezien de uitslag, kansloos. Verburch verloren van Foreholte..gewonnen van Holten…verloren van HAR&O…tja lastig.

Verburch wint.

Succes allemaal weer….

• WisSieJ

1 Foreholte - Eurotech/Bevo

2 Gibo groep/Kwiek 2 - Hellas 2

3 HA R&O - Wings 2

4 Westlandia - NOAV

5 Holten - Gemini

6 Leudal - Verburch

Mijn voorspelling:

1 Bevo wint, mooi doel toch promoveren? Wat is jullie doel. Iedereen wil het beste eruit halen.

2 Hellas wint.

3 HA RO

4 Westlandia wint

5 Gemini wint.

6 Verburch wint.

• keep

Wat een reacties!!!!!

En hoe zit het met de uitslagen?

• nfmmjfcfmmjf

Ja echt al heel veel reacties krijgen we erop! maar goed blijf volhouden :)

Uitslagen van afgelopen weekend zijn:

Foreholte - Eurotech/Bevo 25:21

Gibo groep/Kwiek 2 - Hellas 2 20:23

HA R&O - Wings 2 18:17

Westlandia - NOAV 37:21

Holten - Gemini 23:18

Leudal - Verburch 27:26