Topper Hoofdklasse A DSS - Aalsminder 3

• jutter

Als handbalsupporter dacht ik een leuk potje handbal te gaan kijken. Maar na ong 10 minuten (kan iets schelen) wordt een speler van DSS door een speler van “Team 3” bewust neergehaald, zo erg dat hij de komende dagen in het ziekenhuis moet verblijven en mag hopen dat zijn nier het niet gaat begeven. Echt schandalig!!! En dan weten dat deze DSS speler gewoon een oud teamgenoot is van die speler van “Team 3”. Ik mag hopen dat de videobeelden alles duidelijk maken, en deze bewuste speler (Geen Lijn) alsnog een zeer terechte straf krijgt!!!!!!

• CML

Het is inderdaad schandalig dat iedereen meteen wat begint te roepen terwijl er niemand echt weet wat er gebeurd is. Maar iedereen probeerd altijd maar tegen “TEAM 3” aan te lullen, jammer joh dat een derde team al de eerste teams van verenigingen de baas is. Ik wens Martin het beterschap en hoop dat hij weer snel een balletje kan gooien want hij blijft een goede handballer.

• wijzeuithetoosten

over schandalig gesproken 15 sec voor de rust alvast de muziek aanzetten in een aanval van aalsmeer is oook niet echt sportief en dan begin ik nog maar niet over de acteerprestaties van die jankert huub en die zeikert nan een kersten(niet patrick) ps misschien moet je eens kijken hoe hij de verdediging inliep als een dolle stier ik wens hem in iedergeval van harte beterschap

• Materazzi

Ah gosssie, ging de muziek aan? Zomaar?

Ahhhh.

• Gianni

En als je medespeler dan zo onderuit wordt gehaald, dan sla je die speler die t gedaan heeft toch gewoon zelf ook t ziekenhuis in ipv te janken op internet.