Nieuw EHF Koppel

• schnit

Van de Nijenrodes - Site

“Tijdens het holland handbal toernooi vorige week in Rotterdam hebben Ferry van de Beek en Niels Egberts, scheidsrechters van onze vereniging, praktijkexamen gedaan om toe te mogen treden tot het europese scheidsrechterskorps. Tijdens dit toernooi moesten ze een proeve van bekwaamheid afleggen en werden ze getoetst op spelregels en conditie. Na 3 wedstrijden was het oordeel duidelijk: geslaagd! Toetreding tot de EHF! Dit betekent dat ze in de toekomst Europa Cup wedstrijden en kwalificatie interlands mogen gaan fluiten! Hiermee zijn ze het jongste koppel ooit dat vanuit Nederland in deze groep terecht komt! Een prestatie op zich”

Toch knap dat we als klein handballand nu 4 EHF koppels hebben.

• Magic14

En wie zijn die andere 3 koppels?

• Ezeltje

Ik begrijp er niks van …..ik heb ze zaterdag bij HT in actie gezien…..en ik vond ze niet best!!!!

• Kerkje

Ach iedereen heeft wel eens een slechte dag! Volgens mij heb jij ze wel vaker aan het ‘werk’ gezien! :-)

Maar toppie mannen, gefeliciteerd!

• schnit

Bol/v.Eck

v.d.Helm/Wiebrands

v.Dijk/Wijtenburg

• flevo-scheids

Ik kan alleen maar ansluiten, gefeliciteerd Ferry en Niels

• jopiedewit

Ferry en Niels goed koppel als ze maar met beide beentjes op de vloer blijven staan anders gaan ze net zo raar doen als die andere sukkels bol en v. eck en die helmpje met wiebrands een schande voor ehf korps

• borisje

Zijn dat die jonge mannetjes?? Die vond ik idd meestal ook wel goed…

• Handballer-Chabby

Goeie gasten, hebben mij ook nog aantal keer gevloten. Verdienen het en snappen het spelletje zoals een speler het snapt

Gefeli!

• Nemo

Als we ipv fluitend ook handballend eens in Europa gaan presteren…