eerste klasse brabant - 27+28 oktober

• Mae

Hier de wedstrijden voor het weekend van 27 en 28 oktober, wat zijn de verwachtingen?

Heerle - RHV - RHV heeft de nederlaag tegen EMM zeker verwerkt door een dikke overwinning tegen Elshout neer te zetten. Ik denk dat ze het Heerle erg lastig gaan maken - gelijk spel

White Demons - Tachos - Ik denk dat Tachos wint, ik vond ze in de voorbereiding erg sterk, maar tegen Desk was de uitslag niet overtuigend.

Desk - HMC - Sterke wedstrijd van Desk tegen Tachos, maar ik denk toch dat HMC wint

Desk - hoe is het met julllie speelster?

EMM - Aristos - Ik mag hopen dat we de punten in Middelburg kunnen houden

Elshout - VHC - Zowel Elshout als VHC hebben een flinke nederlaag geleden en zullen erop gebrand zijn te winnen - ik denk dat Elshout wint

GHV - D`n Boemelaar - Ik vond GHV in de voorbereiding erg sterk, d`n Boemelaar wint de wedstrijden overtuigend. - Ik ga voor d`n boemelaar

GHV - Hoe is het met jullie keepster? Ik las op jullie site dat ze geblesseerd is uitgevallen afgelopen weekend?

Succes allemaal

• Nigel

Heerle - RHV

RHV

White Demons - Tachos

Tachos

Desk - HMC

HMC

EMM - Aristos

EMM

Elshout - VHC

VHC

GHV - D`n Boemelaar

D'n Boemelaar

• j

sluit mijn eigen aan bij mae denk wel dat het zo zal gebeuren

• Shiranne

Heerle - RHV >> Het zal zeker een spannende wedstrijd worden, maar ik denk dat RHV de punten mee naar huis neemt.

White Demons - Tachos >> Winst Tachos

Desk - HMC >> Winst HMC

EMM - Aristos >> EMM wint, zijn vooral thuis sterk

Elshout - VHC >> Beide zullen gebrand zijn om te winnen na hun nederlaag van vorige week. Ik denk dat Elshout de punten thuis zal houden

GHV - D`n Boemelaar >> Beide teams ken ik niet zo goed. Ik gok op een nipte overwinning voor D'n Boemelaar

• Arax

Heerle - RHV - Moeilijk.Heerle draait niet lekker, RHV heeft vorige week overtuigend gewonnen. Toch dnek ik dat Heerle net aan het langste eind trekt

White Demons - Tachos - Ik denk dat Tachos wint.

Desk - HMC - Ik ga hier voor gelijkspel

EMM - Aristos - Punten blijven in Middelburg hoop ik

Elshout - VHC Ik denk dat VHC wint

GHV - D`n Boemelaar - Winst voor d'n Boemelaer maar niet zo makkelijk als de eerste twee wedstrijden

Succes en maak er leuke wedstrijden van met zijn allen

• ikke

Heerle - RHV: 2 teams die, denk ik, toch gewaagd zijn aan elkaar vanwege de snelheid. Maar als Heerle gewoon speelt zoals ze moeten, gaan ze deze wedstrijd winnen.

White Demons - Tachos: Ik heb Tachos nog niet zien spelen, maar zo te horen een echte titel kandidaat. Ik ga hier dus duidelijk voor winst voor Tachos.

Desk - HMC: Als HMC speelt zoals bij vlagen tegen Heerle, moet het een (overtuigende) overwinning worden voor HMC.

EMM - Aristos: Ik heb beide clubs nog niet zien spelen, maar EMM-uit is altijd lastig! :-) Overwinning voor EMM.

Elshout - VHC: Elshout wint.

GHV - D`n Boemelaar: Beiden nog niet zien spelen. Maar vorig jaar hebben wij beker gespeeld tegen D'n Boemelaar. Maakte een sterke indruk. Ik denk ook, dat zij gaan winnen dit weekend.

Succes to you all!!

• Muts3

Als Desk speelt zoals tegen Tachos dan zit er zeker winst in en er speelt nog wat meer …………………………..oud/nieuw tegen oud

• Karmar

De voorspellingen voor deze week:

Heerle - RHV:

Nipte overwinning voor RHV.

White Demons - Tachos:

Winst voor Tachos.

Desk - HMC:

Dit moet HMC kunnen winnen.

EMM - Aristos:

Duidelijke overwinning voor Aristos.

Elshout - VHC:

Winst voor VHC.

GHV - D`n Boemelaar:

Moeilijk, winst voor D'n Boemelaer.

Succes!

• Karmar

Nog 1 aanpassing: ik bedoel een duidelijke overwinning voor EMM ipv Aristos

• HVH

Hier dan eindelijk ook mijn voorspellingen…

Heerle - RHV

Als wij spelen zoals we kunnen spelen en vooral met plezier spelen dan wordt dit een leuke wedstrijd en zullen we de punten gewoon in Wouw houden!

White Demons - Tachos

Ik denk dat Tachos wint, ook al was de uitslag tegen Desk niet overtuigend.

Desk - HMC

HMC zou dit gewoon moeten kunnen winnen.

EMM - Aristos

EMM draait lekker en ik denk dat ze de punten weer in Middelburg houden.

Elshout - VHC

Tja, lastig gezien de eerdere wedstrijden. Ik denk dat Elshout aan het langste eind trekt, tenzij VHC makkelijker tot scoren komt dan vorige week.

GHV - D'n Boemelaer

Ik denk dat GHV dit wint, hoewel ik D'n Boemalaer nog niet heb zien spelen…

Succes allemaal!!