mhv zonder hars????

• fox_nr4

mhv “zonder hars” je traint een hele week zonder hars om alvast te wennen aan de rot bal.

dan begin je de wedstrijd en dan denk je dat valt nog wel mee zonder hars…

Maar daar waren onze vrienden van mhv het blijkbaar niet mee eens want ze konden het niet laten om er toch hars op te smeren, op een gegeven moment heeft serge rinks hars plekken op zijn arm omdat hij aangepakt is dat komt niet van de vorige training denk ik en internos had geen hars bij.

Nou is het niet direct in het nadeel van internos om met hars te gaan spelen maar het is wel oplichting van je tegenstanders en inprincipe is het gewoon competitie vervalsing!

wat moet hier tegen gedaan worden?

• Adidas

Nu hebben wij vorig weekend tegen MHV gespeeld en zag de speelbal er niet bepaald harsvrij uit. Maar ik had niet het idee, dat er tijdens of voor de wedstrijd hars op de bal is gesmeerd. En overigens vond ik het balletje helemaal niet zo verkeerd om mee te spelen. Lag in ons geval in ieder geval niet aan de bal dat we verloren hebben. Maar ja dat is natuurlijk mijn mening…

• Nr.11

Niet zeuren over hars maar gewoon handballen. Had je ook hars op de bal moeten doen, had je het zo geweten dat het mag.

• kieperkiller

competitie vervalsing…uhmmm internos,allreerst proficiat met punt,ten tweede alles uit de kast gehaald om tempo uit wedstijd te halen,met medewerking van scheids(hadden tijd zat) met bal had deze pot niks te maken.

• Amsterdammertje

Nou hoor je het is van iemand die het kan weten.

Niet zeuren om de bal zolang je deze zelf mag afkeuren.

Je kan niet alles winnen killertje, misschien weer een puntje over twee weekjes

Pilsje ???

• 123

niet zeuren?

als mhv er op staat dat er geen hars gebruikt mag worden en er word gespeelt met een “harsvrije bal” dan is het absoluut competitie vervalsing als mhv dan toch hars gebruikt.

vorig seizoen gebeurde zoiets ookal bij white demons geloof ik.

moet echt harde maatregelen tegen zoiets genomen worden

• fox

tjaa..

als je iets afspreekt moet je het ook waar maken! ik was zelf aanwezig zaterdag en die ballen zagen er ook niet echt hars-vrij uit.. en ik heb uit een aantal hoeken gehoord dat er hars op de bal zat.. ze houden alleen maar zich zelf voor de gek!!maar ik vind dat ze het of moeten verbieden of er gewoon lekker hars op gaan smeren!!

• nr6

watt zeuren jullie nu.

Er zijn zat hallen waar officieel geen hars mag worden en gebruikt en de vereniging dit ook moet aangeven. Als er dan “stiekem”toch een beetje gepakt mag worden dan moet je alleen maar tevreden zijn.

• Chantal

nr6 schreef:

>

> watt zeuren jullie nu.

>

> Er zijn zat hallen waar officieel geen hars mag worden en

> gebruikt en de vereniging dit ook moet aangeven. Als er dan

> “stiekem”toch een beetje gepakt mag worden dan moet je alleen

> maar tevreden zijn.

Dan moeten ze dit ook aan de tegenpartij laten weten dat er “stiekem” hars gebruikt mag worden. Dan hoor je niemand klagen.