Uitslagen 1ste Divisie Heren

• pinda 5

Wat een uitslagen dit weekend…het geeft wel weer aan hoe dicht alles bij elkaar ligt.

Ha R&O - UDSV 30-30

MHV - Internos 30-30

Hercules 1 - Aalsmeer 2 30-31

Bevo 2 - Ven S 27-27

White Demons - Volendam 2 23-24

Denkit/Groene Ster - CSV 45:28

vd Voort/Quintus 2 - Hurry Up 24:36

Ben heel benieuwd wie er aan het eind van het seizoen boven aan staat…

wat denken jullie?

• Norrit

Fortuna Sittard in ieder geval niet…

Maar op papier moet de HARibO-club de beste papieren hebben. Moeten ze wel eens als team gaan spelen en de schoentjes aanhouden

• Amsterdammertje

Zal het met mij eens zijn dat in de regio de wedstrijd Hellas - Bevo meer de moeite waard was om aanwezig te zijn. Kan dus mogelijk alleen spreken van horen zeggen.

Begreep als HAR&O nog eens twee van deze wedstrijden speelt, het publiek massaal elders gaat. Hebben ze ook geen problemen meer m.b.t. een tribune.

Van horen zeggen:

- Verdedigend bedroevend;

- Keeper bedroevend;

- Beste speler ziek:

- Aanvallend dachten er twee de wedstrijd te moeten winnen (ipv als team);

- Coach greep niet in, dus bleek een wisselaar (niet meer , niet minder).

Mazzel dat UDSV ook gewoon slecht speelde.

Wie het beter weet (aanwezig was) mag het zeggen.

• cobussie

ze speelde wel aardig allen die eikels van scheidsrechters konden de spelregels niet, en vfloten tegen haro

• Handballer-Chabby

Tuurlijk ligt het altijd aan de scheidsrechters of aan de bal. Jammergenoeg denk ik toch dat HARO kampioen gaat worden.

• barend baco

Ik zeg geen woorden vuil maken aan die Asootjes van HARO. Ze kunnen beter gaan collecteren voor het Kankerfonds want ze roepen/schelden de gehele wedstrijd “ Kanker” tegen (mede)spelers en scheidrechters. Ze hadden ook geen recht op een punt, ze speelden gewoon slecht.