1 Eurotech/Bevo - Westlandia -:-
2 Gemini - Foreholte -:-
3 NOAV - Gibo groep/Kwiek 2 -:-
4 Hellas 2 - Leudal -:-
5 Verburch - HA R&O -:-
6 Wings 2 - Holten -:-
Mijn voorspellingen voor aanstaand weekend:
1 Dit zal een leuke en spannende pot worden. Bevo dit jaar een stuk versterkt (naar horen zeggen igg) en westlandia die al 2 wedstrijden met dikke cijfers heeft gewonnen… Westlandia heeft een lange rit voor de boeg om op locatie te komen dus zal misschien niet heel goed starten…maar denk toch dat ze met de overwinning naar huis gaan.
2 Gemini afgelopen weekend dik verloren van Westlandia en Foreholte verloren van Wings 2…. Foreholte heeft al wel gewonnen van Verburch (die toch wel tot een van de sterkere teams genoemd kan worden) en Gemini wel gewonnen van Noav maar afgelopen weekend verloren….gebaseerd op de afgelopen nwedstrijden gaat de overwinning naar Foreholte…al zal het verschil niet groot zijn.
3 Noav heeft de eerste en tweede wedstrijd verloren, Kwiek heeft de eerste wedstrijd gelijk gespeeld (tegen Bevo die ook wel tot de betere ploegen bestempeld kan wordne als ze idd versterking hebben dit jaar) en net aan verloren van Leudal. tja ik gok daarom op overwinning voor Kwiek.
4 Hellas 2 heeft de eerste wedstrijd gewonnen en de 2e verloren…Leudal heeft de eerste 2 wedstrijden al gewonnen…al denk ik toch dat leudal nu de eerste punten weg moet geven aan Hellas…Pure gok.
5 Dit zal ook een leuke pot gaan worden. Allebei leuke en sterke teams…Verburch 1e wedstrijd verloren van Foreholte en 2e wedstrijd van Holten gewonnen…HA R&O 1e wedstrijd met aardige cijfers verloren van Leudal en 2e wedstrijd van Hellas gewonnen…tja lastig…ik gok op overwinning voor Verburch.
6 Wings 2 heeft ons van het weekend al verrast om toch te winnen…maar heeft de 1e wedstrijd tohc wel dik verloren van Westlandia… Holten heeft al 2 wedstrijden verloren…Ik gok dat Wings2 de punten pakt…
Iedereen succes weer van het weekend.