Voorspelling Ronde 3 hoofdklasse B heren

• Jopie

Zaterdag:

Gemini - Hellas 2

door de laatste verloren wedstrijden van Hellas 2 denk ik hier: Winst voor Gemini

Heerle - Atomium'61

Atomium'61 blijkt toch wel redelijk sterk te zijn… Heerle zal aan het einde van de wedstrijd de punten laten liggen… Winst voor Atomium'61….

Loreal - B.F.C. 2

Loreal wint.

Wings - Jawasport/Ventura

Winst voor Ventura

Zondag:

D.E.S.'72 - D.W.S.

Het veel jongere en snellere team van DWS zal de winstpuntjes mee naar huis nemen…

Sittardia 2 - P.S.V.

Sittardia 2 is te sterk voor PSV… Ruime winst voor Sittardia 2

• hoofdklasse B

gemini - hellas2

winst voor gemini denk ik. blijft toch een stugge ploeg thuis. en hellas zal niet op zijn sterkst zijn. 21-18

heerle atomium

winst voor atomium. atomium speelt snel en slim. heerle is daar niet tegen opgewassen. 20 -26

loreal - bfc2

winst voor loreal. thuis toch een ploeg die moeilijk te verslaan is. maar wordt wel een open aantrekkelijke wedstrijd. 32-19

wings - ventura

de topper van de week denk ik. wings zal na een spannende wedstrijd aan het langste eind trekken. 32-29

des - dws

dit worden ook de eerse 2 punten voor des. ze hebben een hele ervaren ploeg en gaan thuis nog wel wat puntjes binnen halen. 25-20

sittardia - psv

dit worden ook de eerste 2 punten voor sittardia. 34-30

• Jaja

Loreal - BFC 2

Een redelijk open en aantrekkelijke wedstrijd met een uitslag van 32-19? hahaha, klinkt heel erg aantrekkelijk ja… Die punten gaan gewoon mee terug naar Beek!!

Geweldig waar jullie die voorspellingen allemaal op baseren, elke week weer lachen!!

• Jopie

geef jouw voorspellingen eens… kunnen we na de 3e ronde eens kijken en vergelijken… wat vind je daarvan? leuk toch….

• Rodvlhl

De enige puntjes die naar Beek gaan zitten op het rijbewijs van de chauffeurs, die weten niet hoe snel ze weer terug moeten naar benee na een afslachting

• Jaja

Kan alleen maar een voorspelling doen over de ploegen die ik ook daadwerkelijk ken….

• Jaja

whahahahaWHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alweer zo'n grappenmaker

• Jopie

hij is inderdaad grappig… maar misschien is het ook wel waar….

we zullen zien….

't blijven natuurlijk voorspellingen zonder glazen bol…

• Sanka

Jaja: niemand kent alle ploegen (zou knap zijn na twee speelrondes). Als je nu in plaats van overal op te reageren gewoon wat uitslagen het forum op zou slingeren, dan kijken we begin volgende week wel wie er onzin heeft uitgekraamd. Kun jij je dan uitleven op de voorspellingen die ik fout had (als ik jou moet geloven heb ik er zeker een fout ;))

Zaterdag:

Gemini - Hellas 2 –> 23-25

Heerle - Atomium'61 –> 23-29

Loreal - B.F.C. 2 –> 27-22

Wings - Jawasport/Ventura –> 32-27

Zondag:

D.E.S.'72 - D.W.S. –> 23-23

Sittardia 2 - P.S.V. –> 34-28

• Jopie

goed gesproken…

ik hoop trouwens dat je wing-ventura ook fout heb… maar dat begrijp je natuurlijk wel he… :P