Uitslagen eerste klasse Brabant

• HVH

HMC - Heerle 18-18 (rust 10-10)

Een gelijk opgaande stijd en daarmee een spannende wedstrijd die terecht in een gelijk spel is geëindigd.

Verdedigend liep het bij ons niet zoals het zou moeten, met name in de eerste helft.

Er zat vandaag niet meer in dan 1 punt helaas.

Al met al spelen we nog niet op het niveau wat we zouden moeten kunnen halen, maar als het plezier weer terug is, gaat het vast weer wel lopen.

• j

de eerste uitslag heb ik al goed nu de rest nog

• Nr.11

GHV- White-Demons

rust 9-8

Eindstand 16-19

• Karmar

RHV-Elshout

Rust: 14-4

Eind: 25-15

Makkelijke overwinning voor RHV

• ikke

Desk - Tachos

18 - 20

• amy

Vhc- EMM

3 11

Het was van onze kant (vhc) niet zo'n goede wedstrijd!! Niet gescoord de laatste 40 minuten…

Het was wel een sportieve wedstrijd van 2 kanten!!

• j

Desk - Tachos 18 -20 was een slechte wedstrijd met toch wel mooie momenten en met maar liefs 11 7meters voor Tachos waarvan er 9 gemaakt zijn en met een vervelend einde voor Desk die een speelster kwijt raakte met een volgens mij een zware knie blessure is ook met de ziekenwagen weg gebracht hoop wel dat we nog iets horen hoe het gaat met haar

• Muts3

Het was een echte derby, waarbij - ondanks de “deskundige” voorspellingen van dezen en genen - Desk zeker niet de onderliggende partij was. Maar het was ook geen wedstrijd om door een man gefloten te worden. En wedstrijd met strijd en passie, maar helaas ook een grove charge …………………, die helaas niet volgens de regels bestraft werd.

• Arax

VHC - EMM was zeker een leuke sportieve wedstrijd. Ondanks dat we na 10 min met 3-1 achter stonden hebben we het ruimschoots goed gemaakt. VHC bleefstrijd leveren. En wij kwamen redelijk in het spel. Uiteindelijk een goeie overwinning voor ons.

Desk speelster sterkte klinkt niet best

• No.4

Ben blij dat Desk zich niet de onderliggende partij vond. We zijn nooit echt in de problemen geweest, maar om nou te zeggen dat het lekker liep. Onze dekking stond gewoon niet. En wat betreft de blessure van het meisje, pure pech!! Heel vervelend, maar zeker niet terecht zoals dit nu op het forum wordt gebracht! Hoop dat het snel beter met haar gaat!

Ik dacht de excuses gemeend waren………..