Voorspelling onde 2 hoofdklasse B heren

• hoofdklasse B

zo de spits is er af!

nu de 2e ronde

Ventura - Heerle

denk een krappe overwinning voor ventura. thuis zijn ze erg sterk met hun blaasballen! heerle zet wel de goede lijn voort maar komt net te kort

Atomium - sittardia.

is een zondg wedstrijd dus kan alle kanten op. zet toh in op een 5 doelpunten overwinning voor atomium

Bfc - gemini

dit wordt de 1e overwinning voor bfc dit seizoen.

Des - loreal

duidelijke overwinning voor loreal. des komt te kort hier

dws - psv

dws is echt een slechte ploeg dus psv kan zich herstellen voor het grote verlies van afgelopen weekend

hellas 2 - wings

de 1e derby. wordt een spannende strjd met minimaal verschil voor hellas.

succes allemaal

• Jopie

Ventura - Heerle

Heerle, gewonnen van Hellas2, wat een zware klus ook voor ventura zal worden… toch zal Ventura hier de punten niet mee laten gaan naar Heerle… Zware strijd met weinig dp's verschil. Winst voor Ventura.

Atomium - sittardia.

Ik heb het team van Sittardia gezien vorige week tegen Ventura… Zware dobber voor Atomium waar ze te kort zullen komen… Winst voor Sittardia.

Bfc - gemini

Weinig over te zeggen door kennisgebrek. Winst voor BFC.

Des - loreal

Traagheid kan je de kop kosten in handbal. Winst voor Loreal.

dws - psv

Tja, Winst voor PSV.

hellas 2 - wings

De zeer gedreven hellas2 zal de punten niet naar het zuiden van Den Haag laten gaan… Waarschijnlijk een mooie zware Haagsche Potje Oorlog met uitjes. Ik denk dat zowel het UIT als THUISpubliek zal gaan genieten…. Minieme winst voor Hellas.

• Glukkon

Ventura - Heerle

Ventura houdt de punten in eigen huis tegen heerle

Atomium - sittardia.

Ik denk toch wel dat atomium hier met de wins aan de haal gaat.

Bfc - gemini

Dit wordt denk ik een winst voor BFC.

Des - loreal

Ik verwacht dat loreal met de punten aan de haal gaat.

dws - psv

PSV pakt de punten

hellas 2 - wings

Hier zal denk ik hellas2 de overwinning nemen.

• Narfy!

Ventura - Heerle -> Ventura

Atomium - Sittardia -> Atomium

BFC - Gemini -> BFC

DES - Loreal -> Loreal

DWS - PSV -> PSV

Hellas 2 - Wings -> Hellas 2

• Bananza

Nieuwe ronde, nieuwe kansen…

Ventura - Heerle

Knappe overwinning afgelopen weekend van beide teams. Het thuisvoordeel en de ballon bezorgen Ventura een nipte overwinning.

Atomium - Sittardia.

Atomium is aardig gegroeid dit seizoen en is thuis een maatje te groot voor Sittardia, die een lange terugreis zonder puntjes gaan maken.

BFC - Gemini

BFC kan dit weekend een leuk team op de been brengen en met de nodige hars worden de punten in eigen huis gehouden.

DES - Loreal

Wordt denk ik een eenzijdige wedstrijd waarbij DES snelheid en handballendvermogen tekort komt. Loreal neemt eenvoudig de punten mee naar Limburg.

DWS - PSV

DWS moet dit seizoen alleen maar strijden tegen degradatie. PSV is een maatje te groot voor dit DWS.

Hellas 2 - Wings

Leuke derby achter de duinen.. Zal een zeer boeiende pot worden voor het publiek met veel strijd, waarbij Hellas aan het langste eind zal trekken.

• Jasper

DWS - PSV 29-27

PSV absoluut geen maatje te groot voor dit DWS, eerder andersom. DWS wist in beide helften uit te lopen tot 6 doelpunten voorsprong. Het slotoffensief van PSV tekent de einduitslag.

• edsing

mooi gesproken jasper

• Pinoo

Hellas heeft dus ook niet gewonnen van Wings zoals iedereen hier dacht. Wings heeft zelfs met 11 doelpunten voorgestaan en uiteindelijk gewonnen met 8 verschil!!!!! Niet echt kenners de mensen die hier de voorspellingen doen!!!

• Jopie

D.E.S.'72 - Loreal 17 - 30

B.F.C. 2 - Gemini 28 - 23

D.W.S. - P.S.V. 29 - 27

Verrassing!!! Heel netjes van DWS!!! Gefeliciteerd guys….

Atomium'61 - Sittardia 2 28 - 25

ook wel een uitslag die ik niet verwacht had…

Jawasport/Ventura - Heerle 27 - 22

• Paul Weller

Ach, DWS was al afgeschreven na wedstrijd door een of andere sufferd van Loreal.

We speelden daar ook echt niet goed, maar deze meneer had waarschijnlijk nog nooit gehoord van begrippen als ‘off-day’ , ‘ontbrekende spelers’ en wat erg belangrijk is, is dat we echt moeten wennen aan het niveau, het is per slot van rekening geen Regioklasse meer !

Ik vond PSV een ploeg met een paar zeer goede handballers, alleen er kwam niet veel uit, we hadden ze redelijk in de tang.

Volgende week weer een wedstrijd voor ons, nu tegen de kampioen van de Regio van vorig jaar, DES'72, altijd leuk !