Voorspellingen eerste klasse Brabant

• Nr. 16

Zo, de eerste wedstrijden zitten er weer op, tijd om dan weer meteen te gaan voorspellen wat er volgende week allemaal in het klassement staat te gebeuren!

GHV 1 - White Demons 1

Een spannende buurtbattle! Ik denk wel dat wij de punten in Goirle kunnen houden! Het zou mooi zijn!

HMC 1 - Heerle 1

Hmm…allebei de vorige wedstrijd verloren, en ik denk wel dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Ik ga toch voor Heerle.

D'n Boemelaer/'t Jas 1 - Aristos 1

D''n Boemelaer wint dit denk ik wel. Aristos heeft verloren van VHC, d'n Boemelaer gewonnen dus denk ook dit keer dat zij de punten in de wacht slepen.

Desk 1 - RED-RAG/Tachos 1

Tachos wint dit!

RHV 1 - Elshout 1

Ik ken ze allebei niet echt goed, ik ga toch voor elshout aangezien zij van Heerle hebben gewonnen.

VHC 2 - EMM 1

EMM wint dit

Veel succes allemaal weer!

• HVH

GHV 1 - White Demons 1

Na afgelopen weekend denk ik dat White Demons wel iets recht te zetten heeft en zo overtuigend heeft GHV ook niet van Desk gewonnen heb ik begrepen. Ik ga dus toch voor White Demons.

HMC 1 - Heerle 1

We gaan het verlies van afgelopen weekend rechtzetten en HMC moet dat een week later dan maar doen, maar niet tegen ons!

D'n Boemelaer/'t Jas 1 - Aristos 1

Tja, na afgelopen weekend ben ik wel erg benieuwd naar D'n Boemelaer… Toch ga ik voor winst voor Aristos.

Desk 1 - RED-RAG/Tachos 1

Tachos wint dit ruim.

RHV 1 - Elshout 1

Elshout heeft van HMC gewonnen, maar RHV zal wel erg gebrand zijn iets recht te zetten. Bovendien spelen ze tegen hun oud-trainer. Aan de andere kant zal hij de meiden van Elshout wel duidelijk maken waar de mogelijkheden en gevaarlijke punten tegen RHV liggen. Op basis daarvan verwacht ik een spannende wedstrijd met een nipte overwinning voor Elshout.

VHC 2 - EMM 1

Lastig… maar ik denk toch dat VHC 2 (thuisvoordeel) wint.

Veel succes allemaal weer!