periode kamioenschap eerstedivisie

• zo dan

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga deze klasse steeds leuker vinden, wat een hoop rare uitslagen vorige week!!

CSV - White Demons

White Demons gaat winnen.

Hurry Up - Denkit/Groene Ster

Hurry up valt tot nu toe behoorlijk tegen, ik hoop voor hun dat ze er bovenop komen voordat het te laat is!

Internos - KRAS/Volendam 2

Internos heeft nog steeds een goed team, voor hen geldt alleen dat het nu al bijna te laat is om nog kampioen te worden!

TB Europe/MHV'81 - Hercules

Wanneer iemand hier kan winnen is het Hercules, zij spelen pas dit jaar voor het eerst met hars. Als het spannend wordt wint Hercules!

UDSV - vd Voort/Quintus 2

Quintus wint op snelheid van UDSV!

FIQAS/Aalsmeer 2 - Eurotech/Bevo HC 2

Tweede teams, ik neem aan dat Aalsmeer deze wedstrijd gaat winnen.

Hypotheekbanque/VenS - HA R&O

Voor mij is V&S de verrassing tot nu toe! een beetje chauvinistisch denk ik dat dit een gelijk spel wordt!

• kieperkiller

na debacel van vorige week tegen beeeevo,pakken we de draad maar weer op.

CSV - White Demons ………csv gaat niet mee doen deze competitie.

Hurry Up - Denkit/Groene Ster …….hurry up moet wel gezien hun status,punten in zwartemeer.

Internos - KRAS/Volendam 2 ……..hoe gaat volendam naar etten-leur? voor de volle winst tegen een ploeg met onderhand knikkende knieen.toch winst voor internos,goeie moraal voor volgende uitwedstrijd.dan weer de dip!

TB Europe/MHV'81 - Hercules…….geen mag maar moet voor mhv. punten zowiezo in mill.

UDSV - vd Voort/Quintus 2 ………uhh, moeilijk,toch de snelheid ,zo dan, of is kwintus niet compleet ,punten blijven in utrecht,maar mag andersom,mischien wederom verrasing?

FIQAS/Aalsmeer 2 - Eurotech/Bevo HC 2 ……..ja heeee in aalsmeer worden geen punten gedeeld, bedankt voor die bloeme…punten.

Hypotheekbanque/VenS - HA R&O …….ha de topper…. nou helaas dan VenS het zal geen topper worden.

wint hier VenS dan kan ook csv nog ver komen.

ben weer benieuwd naar alle verrasende uitslagen!!!! tot next week

• pinda 5

CSV - White Demons

Dat worden 2 punten voor White Demons. CSV is de degradatiekandidaat nummer 1!

Hurry Up - Denkit/Groene Ster

Mag hopen voor Hurry Up dat ze deze pot gewoon winnen. Ik verwacht dat de beste ploeg hier wint, hurry up dus!

Internos - KRAS/Volendam 2

Internos gaat vanaf hier weer vooruit. 2 punten voor de brabanders.

TB Europe/MHV'81 - Hercules

Beide ploegen zijn het idd gewend zonder hars. ik zet mijn geld op Hercules!

UDSV - vd Voort/Quintus 2

Het collectief wint het van Hans van Dijk…2 punten voor Quintus!

FIQAS/Aalsmeer 2 - Eurotech/Bevo HC 2

Ligt helemaal aan de samenstelling van beide teams. ik gok op aalsmeer.

Hypotheekbanque/VenS - HA R&O

Denk toch dat HA R&O de punten gewoon mee terug naar Rotterdam neemt..

• 123

Huh pinda 5?

UDSV - vdv quintus

“het collectief wint van hans van dijk”

huh?

is de rest allemaal geblesseerd dan bij het utrechtse udsv?

• Rijswijker

Als Hercules dit weekend de punten meeneemt en HA R&O de punten verdeelt dan is Hercules periode kampioen en zo raar lijkt mij het niet. Hercules moet er gewoon hard voor vechten en dan hopen op een gelijkspel van HA R&O. Dan is Hercules periode kampioen zijn. Zou toch een rara gewaarwoording zijn maar het kan in theorie….dan nog hopen op praktijk!!

• no12 csv

"Hypotheekbanque/VenS - HA R&O …….ha de topper…. nou helaas dan VenS het zal geen topper worden.

wint hier VenS dan kan ook csv nog ver komen."…………………………………………………….hup VenS

• Amsterdammertje

Nog even snel op de valreep ….. moet bijna weg.

CSV - White Demons

Punten worden door W.D. mee naar huis genomen.

Hurry Up - Groene Ster

Zo langzamerhand heel wat te verklaren en goed te maken bij het thuispubliek.

Hoor ik deze al roepen om een generaal ??????

Internos - Volendam 2

Heb begrepen dat Volendam een vast 2e team heeft. Ook op de zaterdam.

Als dat zo is denk ik dan de punten …………… toch bij Internos blijven.

MHV'81 - Hercules

Adel verplicht “killer” ik reken er op dat jullie voor eigen publiek niet wéér falen. Punten blijven in Mill.

UDSV - Quintus 2

Gelijk opgaande strijd, punten worden gedeeld

Aalsmeer 2 - Bevo HC 2

Ondanks dat de tobspelers van HAR&O veel rust kregen een zwarte dag voor onze “blommenkinderen”. Vandaag zullen ze vechten als tijgers. Immers best een leuke, bewegelijke (soms te) ploeg. Punten blijven thuis.

VenS - HA R&O

Haal de angel naar de bank en het kan zo maar mis gaan. Schieten is leuk, scoren is lekker, laten scoren is hier winnen. Dat zien en laten gebeuren is klasse.

Punt(en) mee naar Rotterdam.

• kieperkiller

he amsterdammertje ,niet alle uitslagen goed!!!!! houdt je lijstje goed bij,maar killer houdt inderdaad punten thuis,ook komend weekend.da,s dan weer die dip voor internos.of herleeft etten leur in mill??? ff laatste ontmoetingen tsjekken…….ajj,laatste 5wedstrijden 5 keer winst mhv.wordt dus 6.

mee eens??

• Amsterdammertje

Zucht weer 2 fout.