Voorspellingen Dames Hoofdklasse A

• Hallo-handballers

Ook de hoofdklasse a voor de dames gaat aankomend weekend weer beginnen.

wie durft:

Nieuw Heeten - Vriendschap/Tob; Nieuw Heeten voor mij onbekend, VTC een beetje leeggelopen; gelijk spel.

Olympia 2 - D.S.V.D. nipte overwinning voor D.S.V.D.

VOC 2 - Van Rooyen/VVW; VOC 2 sterk team ik denk dat dit een team is dat om de prijzen gaat spelen, VVW vorig jaar tweede geeindig wordt dus een leuke

wedstrijd maar de punten blijven Amsterdam.

Auto van Ewijk/LHC - ZAP; ZAP is een van degradanten uit de eerste divisie zou dus beter moeten zijn, de punten gaan dan ook naar breezand

NEA - Stevo; de degradant tegen de promovedus zou op papier een makkie moeten zijn maar NEA heeft niet zo'n sterk team en Stevo wil zich graag bewijzen, gelijk opgaande wedstrijd maar de 2 punten gaan naar NEA.

T.V.O. - Havas; vorig seizoen was havas uit niet erg overtuigend, als ze boven in mee willen doen zal dat wel moeten. T.V.O heeft een minder goed team dan Havas en de dames uit almere nemen de punten mee naar huis,

• Engeltje

Ben `t eigenlijk wel met je eens, kan er niets anders van maken!

En Vriendschap is niet echt leeggelopen, maar zij hebben op dit moment wat geblesseerde speelsters en nog een niet speelgerechtigde speelster.

Verder ben ik ook erg benieuwd wat dit seizoen gaat brengen!

Succes allemaal!

• draakje

Nieuw Heeten - VTC - > VTC hebben een goede opsteker gekregen door de bekerwedstrijd van VVV Van Rooijen te winnen

Olympia 2 - D.S.V.D. -> D.S.V.D.

VOC 2 - Van Rooyen/VVW; - Van Rooyen, meer ervaring.

Auto van Ewijk/LHC - ZAP; LHC aangezien het voor buitenstaanders altijd erg moeilijk is om te winnen. Je speelt tegen het team, publiek en scheidrechters.

NEA - Stevo; Geen idee, ik gok op Stevo

T.V.O. - Havas; Denk Havas aangezien zij ook van de week de beker hebben gespeekd tegen Westside wat altijd moeilijk is en gewonnen dus dan begin je ook met een goed gevoel aan de competitie.

We zullen het allemaal wel zien! Zal een verrassende, zware en moeilijke competitie worden aangezien ik denk dat alle teams aan elkaar gewaagd zijn.

Iedereen wederom succes en hopelijk krijgen we wat leuke discussies dit jaar.