hoofdklasse B heren ronde 1

• hoofdklasse B

zo eindelijk begint de hoofdklasse B ook aan de competitie

wat zijn de voorspellingen voor dit seizoen?

1e ronde:

Gemini - Des 72

Gemini is een stugge ploeg en des ken ik niet, net gepromoveerd! zet het toch op een overwinning voor gemini 32-25

Heerle - Hellas 2

heeft heerle de dekking weer net zo op orde als afgelopen seizoen? denk het wel maar is toch een maatje te klein voor het sterke hellas dit jaar 16-23

Loreal - Dws

loreal gaat de punten thuis houden! dws is als nieuw komer niet opgewassen tegen loreal 28-17

Psv - atomium

denk dat atomium dit jaar weer bovenin me gaat draaien en meteen de punten mee naar huis neemt. 24-25

Wings - Bfc2

wings is volgens mij iets verzwakt ten opzichte van vorig jaar. bfc als nieuw komer zal leuk mee kunnen komen als ze spelers van heren 1 mee kunnen nemen. deze week dus niet omdat het een zaterdagwedstijd is 30-22

Sittardia 2 - Ventura

sittard houdt de punten in eigen huis. de lange reis voor ventura gaat ze opbreken en natuurlijk de kilo's hars! 32-26

suc6 allemaal

• Bananza

jaja.. eindelijk gaat het weer beginnen!!

Gemini - Des 72

Het gepromoveerde DES gaat het niet redden tegen het thuisspelende Gemini.

(28-21)

Heerle - Hellas 2

Heerle moet het toch meer hebben van het harde werken dan van het handballend vermogen. Zijn niet opgewassen tegen Hellas 2 dat hoog bovenin mee gaat draaien. (24 - 31)

Loreal - DWS

Loreal thuis is gewoon een moeilijk te nemen horde. Zeker voor nieuwkomer DWS, leuke ploeg, die aardig klop zullen krijgen de eerste werdstrijd in de hoofdklasse. (33 - 22)

PSV - Atomium

Atomium heeft dit jaar een leuk en verjongend team staan. Gaan leuk meedoen in de top van de hoofdklasse. PSV thuis is altijd lastig, maar atomium trekt aan het langste eind. (23 - 25)

Wings - BFC 2

Ook dit jaar zal wings weer hoge verwachtingen hebben, maar dit niet waar maken. BFC zal het moeten hebben van versterkingen van het 1e team. Wings toch een maatje te groot voor BFC. (29 - 23)

Sittardia 2 - Ventura

Ook Sittardia is altijd afhankelijk van het 1e team. Thuis hebben ze inderdaad het grote harsvoordeel tegen Ventura. Sittard houdt de punten in Limburg. (26 - 22)

Succes maak er een mooi seizoen van

• Amsterdammertje

Des 72

Hellas 2

Loreal

Atomium

Wings

Ventura

• Jopie

14-10-07 Nr: 429 Sittardia 2 - Jawasport/Ventura 28 - 32

Heel leuk, 1e keer voor ventura UITpunten uit Sittard meegenomen.

13-10-07 Nr: 680 Wings - B.F.C. 2 33 - 29

Zoals verwacht

13-10-07 Nr: 1483 Loreal - D.W.S. 23 - 12

Zoals verwacht

13-10-07 Nr: 2108 P.S.V. - Atomium'61 30 - 41

Verrassend aantal doelpunten… lijkt me een aardige conditietraining :P:P

13-10-07 Nr: 157 Gemini - D.E.S.'72 27 - 22

netjes hoor van gemini

13-10-07 Nr: 553 Heerle - Hellas 2 22 - 19

ZEER verrassend… ik had van hellas2 verwacht dat ze zouden winnen….