Eerste Klasse Brabant - voorspellingen

• HVH

Zo, de vakantie zit er allang weer op, we hebben de nodige rust gehad en inmiddels allemaal al weer flink getraind en geoefend in wedstrijden, driekampen en toernooien.

Kortom, we zijn er weer helemaal klaar voor om aan de competitie te beginnen!

Hoe denken jullie erover? Wie wordt er kampioen in onze klasse en wie gaat er degraderen?

Ik hoop natuurlijk dat HV Heerle weer mee kan strijden om het kampioenschap. Verder denk ik dat Tachos zich zeker in deze strijd zal mengen. Verder denk ik dat HMC en Elshout ook niet te onderschatten zijn…?!

Qua degradatie vrees ik voor Desk en D'n Boemelaer (hoewel ik die laatste eigenlijk niet ken…)

Komend weekend de eerste wedstrijden met meteen een klapper (voor ons) op het programma:

Aristos - VHC 2

Winst voor VHC 2

Heerle - RED-RAG/Tachos

Winst voor Heerle (thuisvoordeel)

White Demons - D'n Boemelaer

Winst voor White Demons

Desk - GHV

Winst voor GHV

EMM - RHV

Winst voor EMM (thuisvoordeel - kan RHV het fysieke harde spel van EMM aan?)

Elshout - HMC

Winst voor HMC

• nr 5

Aristos - VHC 2

VHC 2

Heerle - RED-RAG/Tachos

Ik ga voor Heerle

White Demons

Desk - GHV

Ondanks dat er bij ons veel blessures zijn, heb ik er de volste vertrouwen in dat wij de punten mee naar huis nemen.

EMM - RHV

EMM zijn thuis altijd sterk dus ik ga voor EMM.

Elshout - HMC

Ik denk dat Elshout dit gaat winnen

• guin

Aistos -Vhc 2

Vhc 2

Heerle-tachos

Spannend duel als eerste competie rond maar ik schat tachos hoger in zeker met de versterkingen die ze hebben dit seizoen, vind tachos eigenlijk wel de belangrijkste titel kandidaat dit seizoen

White Demons- de Boemelear

De Boemelear dit is gewoon gevoel

Desk-GHV

GHV

Emm-RHV

EMM

Elshout-HMC

gelijkspel ben benieuwd wat beide ploegen gaan doen dit seizoen

• Arax

Hier mijn voorspellingen. Ik denk dat het een spannend seizoen wordt met veel sterke ploegen. Niet echt een die met kop en schouders boven de rest uitsteekt en niet een die duidelijk de mindere is. Ben benieuwd van het weekend de eerste krachtmetingen

Aristos - VHC 2

VHC 2.

Heerle - RED-RAG/Tachos

Ik ga voor Tachos. Heb ze in de voorbereiding gezien en vind ze ( nog) beter dan vorig jaar.

D'n Boemelaer gaat dit winnen

Desk - GHV

Wisnt voor GHV in de voorbereiding hebben ze me postief verbaasd

EMM - RHV

EMM

Elshout - HMC

Ik ga voor HMC

• VHC

Aristos - VHC 2

altijd een lastige wedstrijd om in de schatten, wij zijn in ieder geval gebrand te winnen!

Heerle - RED-RAG/Tachos

als ik af ga op de vorige reacties en er bij tachos het een en ander veranderd is dan ga ik toch voor tachos. Maar makkelijk zal het niet gaan denk ik!

Winst voor White Demons.

Desk - GHV

Winst voor GHV

EMM - RHV

Winst voor EMM

Elshout - HMC

Winst voor HMC

hoe staat het er verder met de teams voor? veel veranderingen, nieuwe spelers, nieuwe coach?

Wij zijn in ieder geval niet meer hetzelfde team als vorig jaar en hebben een nieuwe trainer en een nieuwe coach.

veel succes allemaal!

• nieuwe handbalster 1e klas

Ik heb eigenlijk niet echt een idee, wie van wie gaat winnen. Ik ken nog maar een paar ploegen. Maar ik waag ook een gokje…

Aristos - VHC 2

Ik ken Aristos nog van een paar jaar geleden toen speelde ik met mijn oude club in de voorbereiding weleens tegen hun. Vond t toen een leuke ploeg. Weet niet hoe het nu is. Vhc 2 ken ik helemaal niet VHC 1 wel. Ik gok op Aristos.

Heerle - RED-RAG/Tachos

Ik denk (en hoop) Tachos!!

We hebben een leuke ploeg dus ik hoop leuk genoeg om van heerle te winnen.

Ken ze geen van beide.

White Demons

Desk - GHV

Ik heb verhalen gehoord over Desk dat het niet zo goed gaat. GhV ken ik verder niet.

Ik hoop dat Desk gaat winnen.

EMM - RHV

Emm, in de bunker winnen is altijd lastig. Weet ik nog van een aantal jaar geleden.

Elshout - HMC

Geen idee. HMC heeft een paar goede speelsters minder. Weet niet of ze ook nog iets bij hebben gekregen. Elshout weet ik niets van.

Ik ga voor Elshout omdat ze gedegradeerd zijn uit de regioklasse.

Succes allemaal !!!!!!!!!!!

• Nigel

Kampioen -> RED-RAG/Tachos

Degradatie -> Aristos/Desk

Aristos - VHC 2

VHC 2

Heerle - RED-RAG/Tachos

RED-RAG/Tachos

D'n Boemelaer (ben heel benieuwd naar hun spel)

Desk - GHV

GHV

EMM - RHV

EMM

Elshout - HMC

HMC

• HVH

Versterking bij Tachos??? Nieuwe handbalster 1e klasse, daar bedoelen ze jou mee zeker? Ben benieuwd wie je bent. Je teamgenootje MS “vertelde” me dat er bij jullie geen verrassingen zijn…

Hoe dan ook, allemaal veel succes en we lezen het zaterdag / zondag allemaal wel!

• Muts3

Tja, komend weekend gaat het weer beginnen. Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen.

Aristos - VHC 2

Winst voor VHC 2

Heerle - RED-RAG/Tachos

Kleine winst voor Heerle

Gelijkspelletje

Desk - GHV

Een verrassing ?? Nee hoor gewoon winst voor de Kets.

EMM - RHV

Winst voor EMM . RHV heeft inderdaad moeite met een fysiek spelletje

Elshout - HMC

Winst voor HMC

• No.4

Ik denk:

Aristos - VHC 2

VHC 2

Heerle - RED-RAG/Tachos

Tachos

Een verassing, D'n Boemelaer