1e Divisie heren!! Nieuwe ronde Nieuwe Kansen

• Sjef Ketans

HA R&O - FIQAS/Aalsmeer 2 31-31

Denkit/Groene Ster - U.D.S.V. Denkit UDSV wint 20-34

Hercules - Internos 24-29 Internos is uit het dalletje Denkit wel

White Demons - Hurry Up 25-33

Eurotech/Bevo HC 2 - TB Europe/M.H.V.'81 24-30

KRAS/Volendam 2 - C.S.V. 34-22 C.S.V. gaat het dit seizoen niet redden

vd Voort/Quintus 2 - V en S Quintus thuis altijd lastig 34-24

• Roadrunner

HA R&O - FIQAS/Aalsmeer 2 –> gelijk

Denkit/Groene Ster - U.D.S.V. –> UDSV

Hercules - Internos –> Internos

White Demons - Hurry Up –> Hurry Up

Eurotech/Bevo HC 2 –> Keeperkiller

KRAS/Volendam 2 –> Krassen maar

vd Voort/Quintus 2 - V en S –> Gelijk

• pinda 5

HA R&O - FIQAS/Aalsmeer 2 31-29

Dit wordt het eerste puntverlies voor heren uit Aalsmeer denk ik..

Denkit/Groene Ster - U.D.S.V. 29- 26

Ga toch voor een overwinning voor UDSV.

Hercules - Internos

Wordt een hele spannende pot. Denk dat het thuisvoordeel voor de rijswijkers de doorslag gaat geven. 30-29

White Demons - Hurry Up 24-32

wordt een simpele overwinning voor de ploeg van de majoor

Eurotech/Bevo HC 2 - TB Europe/M.H.V.'81 28-28

denk dat de mannen uit Mill het moeilijk gaan krijgen tegen Bevo 2/1 gok op een gelijkspel.

KRAS/Volendam 2 - C.S.V. 29-22

CSV is niet eerste divisie waardig!! wordt een makkie voor volendam!

vd Voort/Quintus 2 - V en S 25-22

Het gaat spoken in Quintsheul…

• kieperkiller

zo na die welverdiende spekpunten,tegen haro, op weg naar volgende pot.

HA R&O - FIQAS/Aalsmeer 2 ……als rotterdam dit verliest, dan zit de klats er goed in,dus aalsmeer,mag en gaat toch niet winnen.

Denkit/Groene Ster - U.D.S.V. ……nou het zal wel moeten in het paddenriek,of gaat van dijk /hartog weer aan de haal? denk it wel.

Hercules - Internos ………tsja was csv een graadmeter voor internos?nee dus,maar is hercules een graadmeter? ja dus.

wordt gelijk of nipte winst voor internos.

White Demons - Hurry Up …….de demonen willen thuis de punten houden,maar zal zwaar worden,al pakken ze ze wel.

Eurotech/Bevo HC 2 -tb/europe mhv…..punten van de wedstrijd mee naar mill,punten van de vlaai worden gedeeld,en met eigen jas weer naar huis.hoef je alleen maar naar de bakker marc..

KRAS/Volendam 2-CSV……….oefenpot volendam

vd Voort/Quintus 2 - V en S ……..en kwintus houdt de punten weer thuis op snelheid en uuhh,op dreef.

• Amsterdammertje

Om KillyBilly te plezieren zette ik HA R&O vorige week op winst, dat was dan ook mijn enige onjuiste uitslag. Brengt voor mij het totaal fout dit seizoen helaas al op 3. Nu dus weer zere neus.

HA R&O - Aalsmeer 2

Heeft wat goed te maken en wil die fel begeerde 1e plek terug. Bij verlies een gewone middenmoot. Rotterdam is er klaar voor ! ! ! !

Groene Ster - U.D.S.V.

Denk persoonlijk 20 minuten een echte wedstrijd. Leuk voor het thuispubliek.

Puntjes naar Utrecht.

Hercules - Internos

Hercules start goed en gaat met een kleine voorsprong rusten. Helaas voor hun duurt een wedstrijd 2 x 30 min. Internos gaat wat anders verdedigen en wint nipt.

White Demons - Hurry Up

Onze vrienden uit Drenthe willen kost wat kost bij de eeste 5 blijven horen. Zonodig contracteren ze een generaal. Gelijk opgaande strijd, publiek als één man achter de thuisploeg. Veel zal afhangen van de vorm van de dag. Ga met enige twijfel voor gelijkspel.

Bevo HC 2 - MHV

Wil niet weer het item “hars” starten. MHV speelt niet beter met hars. Tegenparty wel. Je hoopt op een gelijk spel maar de punten gaat m.i. mee naar Mill

Volendam 2 - CSV

Oefenpot Volendam ? ? ? ? ?

Denk dat Volendam het nog moeilijk krijgt. Maar helaas voor CSV spelen ze op zondag. Thuis (op zaterdag) geef ik ze wel een kans op de punten.

Quintus 2 - V en S

Je bent niet 2,5 á 3 uur onderweg om te verliezen ! ! ! !

• kieperkiller

amsterdammertje is rotterdammertje fan…..gelooft in punten halen door reistijden….de wedstrijd dag bij volendam,sorry csv…….maar in onze beide voorspellingen zie ik toch wel een lijn.

alleen betreft bevo ff goed lezen…….alleen de vlaai punten zijn te verdelen,en hars ach,zoals de jongens van haro al zeiden……om te verdedigen heb je geen miligram hars nodig.

ok laat weekend maar weer komen.wie wordt middenmoot?

• kieka

He Gianni, genoeg rode wijn in huis gehaald?

• Amsterdammertje

Amsterdammertje is Handbal fan ! ! ! !

Snelheid, techniek, kracht en slim.

Kan me er zonder H…. niets bij voorstellen.

• Amsterdammertje

Wat ben je luidruchtig stillllllllllllllllllllllllllll.

JIJ weet wel wie !!!!!!!!!!!!!!!

• kieperkiller

ssssssstttttttt ev pas op de plaats gezet. geeeen vlaaaai.