4e ronde eerste divisie

• Ringo

——————————————————————————

Hercules Eurotech/Bevo HC 2 Bevo makkie

Hurry Up KRAS/Volendam 2 Hurry-up nipt

Internos CSV Internos makkie

TB Europe/MHV'81 HA R&O HA R&O nipt

UDSV White Demons UDSV + van dijk

FIQAS/Aalsmeer 2 vd Voort/Quintus 2 Quintus nipt

Hypotheekbanque/VenS Denkit/Groene Ster Groene ster nipt

——————————————————————————-

• fox

Hercules Eurotech/Bevo HC 2…………. Bevo

Hurry Up KRAS/Volendam 2 ………….licht close.. toch thuisploeg

Internos CSV …………INTERNOS:D:)(ik ben niet partijdig;) t zal wel moeten nu

TB Europe/MHV'81 HA R&O…. MHV

UDSV White Demons …….UDSC

FIQAS/Aalsmeer 2 vd Voort/Quintus 2……….Aalsmeer

Hypotheekbanque/VenS Denkit/Groene Ster…..VenS

• hiep

Hercules Eurotech/Bevo HC 2 Bevo makkie

Hurry Up KRAS/Volendam 2 Hurry-up nipt

Internos CSV Inderdaad makkie voor Internos verwacht ik

TB Europe/MHV'81 HA R&O MHV want patsers van HARO kunnen zich mentaal niet instellen op spelen zonder hars

UDSV White Demons White Demons

FIQAS/Aalsmeer 2 vd Voort/Quintus 2 Aalsmeer ruim

Hypotheekbanque/VenS Denkit/Groene Ster Hypo want Gr Ster is erg zwak

• zo dan

Hercules Eurotech/Bevo HC 2

Ik weet helemaal niets van Bevo maar als Hercules onderin weg wil blijven zullen ze moeten winnen. Ik denk dat ze dat dan ook gaan doen!

Hurry Up KRAS/Volendam 2

Hurry-up gaat winnen, makkelijk zelfs.

Internos CSV

Internos gaat nu eindelijk 2 punten pakken.

TB Europe/MHV'81 HA R&O

Ik denk dat HARO gaat winnen, zo groot kan dat thuisvoordeel toch niet zjjn

UDSV White Demons

Ik was behoorlijk verrast door de grote overwinning van White Demons vorige week, toch denk ik dat dit een korte opleving was.

FIQAS/Aalsmeer 2 vd Voort/Quintus 2

Tweede team van Aalsmeer is volgens mij sterker dan dat van Quintus.

Hypotheekbanque/VenS Denkit/Groene Ster

V&S heeft vorige week een enorme kans op een verrassende periode titel laten liggen. Nu gaan ze wel weer gewoon winnen.

• kieperkiller

tsja alle uitslagen aardig goed vorige week alleen die van ons zelf niet,nou lekker.maar uhh het wordt weer een weekend om te snoepen hoop ik.

Hercules Eurotech/Bevo HC 2 …….hercules bepaalt voor rust,bevo na rust,gelijkspel

Hurry Up KRAS/Volendam 2 ……..zwartemeer houdt de punten thuis,maar niet ruime overwinning.

Internos CSV…….mooie wedstrijd voor internos om uit het dalletje te klimmen,maar is het ook een goeie graadmeter? in ieder geval de punten in etten leur.

TB Europe/MHV'81 HA R&O …….toppertje in mill.zijn het dan toch de snoepertjes die het willen gaan maken of worden het die smerige zuurtjes die in de weg zitten.in ieder geval,snoep plakt,maar niet in mill.spek puntjes in mill.

UDSV White Demons …..udsv weer fit? w.demons weer de echte demonen…..moeilijk maar w.demons zorgt voor verrassing!!

FIQAS/Aalsmeer 2 vd Voort/Quintus ……2 tweede teams gaan voor onderlinge strijd op ranglijst,uhh gelijkspel zou mooi zijn.

Hypotheekbanque/VenS Denkit/Groene Ster …..VenS vergist zich in de individuele kwaliteiten van een speler,of heb ik ze nu getipt? toch gr.ster

—————————————————————————

• Gianni

Topics worden toch pittig eentonig.

• Amsterdammertje

Hercules - Bevo HC 2

Thuisploeg komt moeizaam tot scoren en Bevo wil nog wel eens wat steekjes laten vallen in de verdediging. Ga toch voor een nipte overwinning voor de Griekse halfgoden.

Hurry Up - Volendam 2

Volendam gaat met de spreekwoordelijk straart tussen de poten en zonder punten terug naar palingcity.

Internos - CSV

De verdediging van CSV laat het weer afweten. Internos als ENIGE Brabandse ploeg met punten dit weekend.

MHV'81 - HA R&O

Had deze pot graag meegemaakt maar moet nu eenmaal zaterdag in Utrech zijn. Zou Kieperhilybily teleurstellen als ik HARibO niet liet winnen. Vooruit dan maar, nipt maar de zuurtjes worden zo mogelijk nog zuurder.

UDSV - White Demons

Utrechters zijn knokkers (de kranten staan er momenteel vol mee). Denk dat de punten thuis blijven.

Aalsmeer 2 - Quintus 2

Kan een heel leuke technische pot worden. Je zou denken dat Quintsheul met de coach de kennis in huis heeft hoe te spelen. Toch denk (hoop) ik op winst van de buitenwijk van Amsterdam.

VenS - Groene Ster

Met uitzondering van Mill blijven alle punten bij de thuisploegen. Ook hier.

• Gekko

en het niveau van de humor daalt ook erg hard!

• Arjan R.

Hercules - Bevo HC 2

Kan voor het publiek een spannende, gelijkopgaande pot worden. Kies voor de gulden middenweg, de ploegen delen de punten.

Hurry Up - Volendam 2

Met Volendam weet je het maar nooit, maar ditmaal blijven de punten in Zwartemeer.

Internos - CSV

Duel der puntlozen, CSV na dit weekend nog steeds zonder punten.

MHV'81 - HA R&O

Hoe groot kan het thuisvoordeel zijn? Groot genoeg!!

UDSV - White Demons

Van Dijk en de fysio houden de punten in de Dreef.

Aalsmeer 2 - Quintus 2

Er zijn maar weinig ploegen die punten uit Aalsmeer meenemen naar huis en Quintus 2 hoort daar zeker niet bij.

VenS - Groene Ster

Het is altijd vervelend: een lange thuisreis zonder punten. Dit wordt een hele lange reis voor Groene Ster.

• Amsterdammertje

humor ………… HUMOR ????????????????

Handbal is OORLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!