ronde 3 eerste divisie

• Pieter

Kieperkiller heeft duidelijk niet in de hal gezeten dat is duidelijk.

• kieperkiller

beter opletten pieter,!!))

• uhh

Jaaa? Zat je er gewoon?! Dan had je wel even gedag kunnen zeggen kieperkiller… wilde wel weer even een biertje met je doen:) Zo ook even na evalueren en vaker de handbal bespreken maar ik ben hier niet echt actief meer..

Maar met dezelfde samenstelling naar jullie thuis? Was deze samenstelling anders dan? Is gewoon bij ons het 2e team hoor. En uiteraard als het eerste en het tweede team gelijk spelen op zaterdagavond kunnen er wat verschuivingen zijn ja. Je kijkt er zeker al naar uit?

Tsja dure verloren punten voor jullie vandaag maar wij hadden ze hard nodig omdat we nog maar op 1 punt stonden.

• kieperkiller

biertje komt goed ,tsja zat er wel maar keek erna……nou kijk ik eerst maar eens naar volgend weekend.k heb zin om te snoepen,ha haribo. k heb trouwens nog wel hoi tegen je gezegd,maar je hebt me ook niet meer herkend dus.k zal me thuis tegen jullie weer netjes voorstellen.daar kijk ik dan wel weer naar uit.!

• uhh

Oke jammer dat ik je dan niet herkend heb en dat we niet even een praatje konden maken. Blijkbaar herkende jij mij dus nog wel:) Jammer dat we niet continu kunnen communiceren over de wedstrijden en de eerste divisie want via dit is niks.

Ja wie weet hoe het gaat lopen in het Millse en ook dan zal ik je vast niet 123 herkennen meer maar oke. Zorg jij dat we tegen die tijd (gok in 2008) dan ook met hars bij jullie kunnen spelen? Jaar geleden vertelde je mij dat dit er dit jaar waarschijnlijk doorgevoerd zou gaan worden.

• kieperkiller

is zo uuuhh,mischien ooit keertje mailtje wisselen.ff kijken hoe we dat gaan regelen.wat betreft hars in mill. forget it…..niet te bevatten hoveel moeite en energie we hebben gedaan om het er door te krijgen,maar het ligt niet aan de club.wij willen wel…..het liefst spuiten we het met een gierton door de hal!! uhhh een gierton staat voor zo,n stront spuiter over de millse weiden.nou nog ff achter jou of mijn mailadres zien te komen. bel anders maar naar millse sporthal op di.avond.houden we de zaken actueel!!

• uhh

Kieperkiller mail me nu maar naar dit adres want ik heb hem nu zichtbaar staan dus kijk bij info en stuur daar een mailtje heen en dan wisselen we zo gesprekken uit.

• Babs in 't doel

wat benoem je ha r&o toch leuk kieperkiller…