ronde 3 eerste divisie

• 123

na enkele verassende uitslagen in de 2e speelronde,

nu ronde 3. barst maar los!

• Pieter

als je dan ook even het schema plaatst.

• Gekko

CSV - Hurry Up

HA R&O - Hercules

Denkit/Groene Ster - FIQAS/Aalsmeer 2

White Demons - Hypotheekbanque/VenS

Eurotech/Bevo HC 2 - Internos

KRAS/Volendam 2 - UDSV

vd Voort/Quintus 2 - TB Europe/MHV'81

• barend baco

Uitslag Volendam 2 - UDSV 18-33

• zo dan

CSV - Hurry Up

Hurry up gaat gemakkelijk winnen.

HA R&O - Hercules

Twee jonge teams, waarschijnlijk heeft HARO wat meer ervaring. Zij zullen dus wel gaan winnen.

Denkit/Groene Ster - FIQAS/Aalsmeer 2

Aalsmeer gaat gemakkelijk winnen.

White Demons - Hypotheekbanque/VenS

Ik ben erg benieuwd naar deze twee teams. Is White Demons dit seizoen zo erg verzwakt? En V&S, hebben ze een makkelijk begin gehad of zijn ze beter gaan spelen? Ik denk dat White Demons net aan gaat winnen.

Eurotech/Bevo HC 2 - Internos

Internos gaat de eerste (en zeker niet de laatste) punten pakken.

KRAS/Volendam 2 - UDSV

UDSV gaat winnen, toch blijft het voor mij ongelooflijk dat 1 speler zo veel verschil kan maken!

vd Voort/Quintus 2 - TB Europe/MHV'81

Quintus gaat verliezen, ik denk dat ze uit moeten kijken want later in het seizoen zullen ze niet sterker worden.

• barend baco

Hans van Dijk zal ook niet misstaan in de eredivisie aangezien de eredivisie het niveau heeft van de 1e divisie van 3 jaar geleden. Het is gewoon beschamend om tezien dat de sport heel hard achteruit loopt.

• Amsterdammertje

“Enkele verassende uitslagen in de 2e speelronde”,

Hoe kom je daar nou bij ?

Volgens mij was het een 1 2 3tje en had ik er niet één fout.

Ook deze keer m.i. niet zo onvoorspelbaar.

CSV - Hurry Up

Hurry Up neemt de punten mee naar huis. Jan mag voorlopig niets laten liggen.

Adel verplicht.

HA R&O - Hercules

Kan een heel leuke pot worden. Zeker de moeite van het kijken waard. Hercules start voortvarend en dynamisch, helaas voor hun beheerst HA R&O dit spelletje ook. Ervaring geeft de doorslag. De punten blijven thuis.

Groene Ster - Aalsmeer 2

De thuisploeg is het aan zijn publiek verplicht hun stinkende best te doen. Daarom zal Aalsmeer met niet meer dan 15 punten verschil gaan winnen. Gelukking hebben ze daar de dames nog.

White Demons - VenS

De “Blauwe Stad” mag zich ook dit weekend weer opmaken voor een feestje. V&S neemt de punten mee naar het hoge noorden.

Bevo 2 - Internos

Internos zal nu toch wel MOETEN. Niet gemakkelijk, koppie erbij en de punten mee naar Etten-Leur.

Volendam 2 - UDSV

Een nipte overwinning voor UDSV. Die ene speler maakt (weer) niet zo veel verschil. Niet persoonlijk hoor, ik mag hem wel, maar zijn omgeving ???!!!

Quintus 2 - MHV'81

Ook in Kwinsheul gaat MHV winnen, maar de 1e thuisnederlaag zit er aan te komen. Tot Ziens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• GJ

Van Dijk mag je wel maar zijn omgeving???????verklaar nader!

• kieperkiller

ahaaa amsterdammertje,haribosnoeper.

niet meteen 2 weken voorop lopen hee,maar alvast welkom in mill.

maar eerst ff komend weekend!!!!!!

CSV - Hurry Up …….zwartemeer dus.

HA R&O - Hercules …….rotterdammertje voor amsterdammetje,en ja maar dan,ja maar dan.

Denkit/Groene Ster - FIQAS/Aalsmeer 2 …….aalsmeer verslikt zich in de bergen.

White Demons - Hypotheekbanque/VenS …….zo dan,v en s even pas op de plaats.

Eurotech/Bevo HC 2 - Internos …….internos wakker,alles nu op een rij,dan internos.

KRAS/Volendam 2 - UDSV …….volendam en dijk bewaking,ijselmeerpaling mee terug naar utrecht.geen punten.

vd Voort/Quintus 2 - TB Europe/MHV'81 ……..uuuuuhhh kwintus wil wel,en snel,maar punten naar het mooie millse.

goei weer nu voor kleiproductie,vochtig licht kleverig,hand in hand,door kameraden gekneed klaar zijnde voor volgende thuiswedstrijd.

• Handballer-Chabby

CSV - Hurry Up —>> Jan moet wel en zal wel winnen

HA R&O - Hercules –>> Hercules speelt heel volwassen en zal dus ook hier rustig gaan spelen en de punten meenemen naar RIJSWIJK/DEN HAAG (tja speel zelf bij Hercules dus ben bevooroordeeld!)

Denkit/Groene Ster - FIQAS/Aalsmeer 2 –>> Groene ster zal winnen, goed team, ook zien spelen tegen Hercules, had beide kanten op gekund.

White Demons - Hypotheekbanque/VenS –>> White Demons

Eurotech/Bevo HC 2 - Internos –>> Internos moet net zoals Hurry Up winnen en zal dat ook doen

KRAS/Volendam 2 - UDSV –>> Volendam zal winnen

vd Voort/Quintus 2 - TB Europe/MHV'81 –>> Quintus zal door onervarenheid punten verspeln tegen MHV. Kleine nederlaag of gelijkspel