Enkele spelers HA R&O

• Grote trom

In de eerste ronde van de eerste divisie hebben enkele spelers van HA R&O laten zien dat ze lak hebben aan enige vorm van sportiviteit. Mensen aanwezig bij de wedstrijd in Rotterdam tegen Internos weten precies wie daarmee bedoeld worden. HA R&O heeft deze spelers binnen gehaald met bepaalde doelen voor ogen. Als dat de manier is om die te bereiken…

Realiseert HA R&O zich dat deze spelers al bij meerdere clubs zijn weg gestuurd?

Ook vreemd dat een coach een speler na een 4 (!!!) minuten tijdstraf wegens wangedrag toch weer inbrengt. Met als gevolg dat de speler, na weer een misselijke overtreding, met rood weg kan.

Ik wens HA R&O veel succes tegen MHV, White Demons, Groene Ster, enz want ik denk ook niet dat die teams dergelijk gedrag gaan tolereren.

Kieperkiller: Succes!

• The art of light

oh oh er heeft weer één van je favorieten verloren en gelijk weer dingen zoeken best jammer

• Roadrunner

In etten-leur schieten ze niet gelijk in de stres als er een wedstrijdje verloren wordt “The art of Light”. Het gedrag van sommige spelers bij HA R&O roept echter bedenkingen op. Tuurlijk is handbal een fysieke sport niet weggelegd voor watjes, maar met name het gedrag van enkele zogenaamde sterspelers bij HA R&O niet met heel veel bravour in Rotterdam zijn binnengehaald, heeft zijn bedenkingen. Respect voor je collega spelers, dus ook van de tegenstanders, is een zeer belangrijk goed. De acties van de bedoelde spelers hebben ook zijn weerslag op de arbitrale leiding en het publiek en is absoluut geen reclame voor onze sport.

Kortom, ik spreek de hoop uit dat alle betrokkenen hun gezonde verstand bewaren en de normen en waarden respecteren. Gebeurt dit niet dan kan het in een aantal wedstrijden wellicht tot escalaties komen en dit kan nooit de bedoeling zijn. Kortom de opmerkingen van Grote Trom zijn helemaal zo gek nog niet, en hopelijk doet iedereen hier zijn voordel mee.

• 5

enkele spelers van de HARO? ontoelaatbaar gedrag in het veld? heb je een andere wedstrijd gezien dan ik ? 1 speler die 2 min krijgt daar boos over is en een duw krijgt van E. Franken en terug duwt. Heel “schandalig”. gelukkig werd dat goed opgelost door de scheids en kreeg ook de “ misdadiger” van internos 2 min. zelfde speler krijgt later in een duel met Rinck cirkelverdedigen en 2 minuten tegen (rood dus) echt een grove schande. ik snap niet dat je je daar druk om maakt

geen reclame voor de sport? daar heb je gelijk in je kon zien dat het voor alletwee de ploegen het begin van het seizoen was en de technische fouten waren te talrijk. De ervaring leert dat dat wel weer goed gaat komen zowel bij internos als bij HARO. ik moet wel toegeven dat de ambiance het arbitrale duo geen goed deed maar gelukkig hadden beide partijen daar evenveel last van.

gelukkig konden de spelers na de wedstrijd wel lekker met elkaar praten/lachen en werd er gewoon bier gedronken. jammer dat sommige mensen vanalles proberen om interessant te worden/blijven. volgende keer misschien meer geluk

• Gekko

SCHAAM JE! en hiermee willen jullie laten zien wat respect voor je tegenstander is dus.. en ook hele goede reclame voor je sport hoor, toppie

• Mental Coach

Nou heb ik de wedstrijd wel gezien en kan ik me grotendeels bij Grote trom aansluiten.

Voor de Haro was het maar goed dat Dragan 12 x die bal in het doel gooit en die kleine vliegensvlugge hoekspeler de breaks afmaakt anders had ik het somber ingezien.

Hopelijk voor jullie is Joost snel in vorm dan geef ik jullie nog wel een kans.

• kieperkiller

ooohhh is dat haaaaroooooo.komt goed grote trom.

• Amsterdammertje

Ook ik heb gezien dat zowel HAR&O als Internos er een Tobsportcentrum van maakte. De scheidsrechters waren niet veel beter (heb hun nog nooit op kwaliteit kunnen betrappen).

Dus “grote trom” (niet gehoord) heeft gelijk wat de kwaliteit betreft.

Met betrekking tot “sportiviteit” verdenk ik hem ervan in een andere hal geweest te zijn OF misschien een persoonlijke vete uit te vechten.

• 5

Wat nou, maar goed dat Dragan en de hoekspeler scoren, die zijn onderdeel van het team. Het is de bedoeling dat ze dat doen. Daarbij is het juist fijn dat de haro het niet van 1 speler moet hebben, in jou beleving blijkbaar Joost. Je ziet het Joost heeft zijn dag niet en andere namen het over. Internos is zeker niet de makkelijkste tegenstander maar de eerste punten zijn binnen. Zelfs al was het geen mooie wedstrijd!

• tomas

wij zijn ook met een groep gaan kijken naar de wedstrijd haro-internos.

de wedstrijd begon leuk en dacht zo ze hebben het toch voor elkaar gekregen maar daarna zakte het niveau van zowel de ploegen als de scheidsrechters.

dat er wat opstootjes zijn aan het eind van de wedstrijd is nie goed te praten maar nou ook weer niet zooooooooooooo erg.

ik denk dat de haro het nog moeilijk zal krijgen en of ze kampioen worden zoals ze beweren nou ik weet nie hoor. Dan zullen er ook andere spelers het net moeten gaan vinden.