Online Handball Manager Spel (Handball Mania)

• rizzydizzy

Kijk eens op de site http://www.handballmania.eu.tt

Wie doet er mee aan dit online handbal management spel en welk team ben je. Of wil je hieraan meedoen het is erg leuk en je kan je eigen team managen.

Er zijn nu totaal 48 Nederlandse teams actief en wereldwijd zijn er zo'n 4000 managers actief.

Het spel is vrij simpel en je kan zo een team managen, 3x per week wordt er een wedstrijd gespeeld, waarvan 2 competitie wedstrijden en 1 maal een vriendschappelijke wedstrijd.

Mocht je vragen hebben kan je ze altijd stellen aan een van de Gamemasters, ik ben er 1 van.

• roosje

Is leuk!

Kreeg gelijk een virusmelding!

• rizzydizzy

nog nooit problemen mee gehad, maar ga je het spelen en welk team ben je? En speel je in het echt ook handbal en waar?

• Pinoo

Hoi,

Ik heb me aangemeld maar krijg geen bevestegingsmail. Ik heb het toen nog een keer geprobeerd en kreeg hem weer niet. Weet jij hoe dit kan want wil graag het spel spelen.

Groetjes Semi

• rizzydizzy

met welke mail heb je het gedaan, want het kan niet met een hotmail account

anders moet je even opschrijven wat voor meldingen je krijgt als je probeert te registreren misschien kan ik het oplossen als ik weet wat er bv fout gaat en de Administrator van het spel erop aanspreken.

• Pinoo

Hoi,

Ik heb een mail account van mijn werk en dan zegt hij dat de mail verstuurd wordt, maar dan ontvang ik niks. Ik heb het al meerdere amlen geprobeerd, maar ontvang geen bevestegings mail.

Groetjes Semi

• rizzydizzy

http://ohm.proboards36.com/

ik zet het op het forum en stuur ff een bericht naar de adminstrator van het spel.

Kijk anders alvast op die site dat is het forum

• rizzydizzy

staat het ook niet onder je junk mail???

• Pinoo

Hoi,

Het is al gelukt!!!!

Semi

• #2.

Wel leuk spel, en hopelijk komen er meer spelers want die BOT teams zijn makkelijk te verslaan.