Regio C heren

• Narfy!

Kom maar op met de voorspellingen…

D.I.O.S 1

Hellas 3

Hercules 2

H.W.C 1

Northa 1

S.O.S/Kwieksport 1

Saturnus 1

Saturnus`72 1

Snelwiek 1

Westlandia 1

Hellas 3 heeft de hele zomer doorgetraind… :-)

• Norrit

Bier drinken is inderdaad trainen, maar heeft niets te maken met de kwaliteiten met een bal.

• tomas

denk inderdaad dat dios hele hoge ogen gaat gooien in de regio klasse c

en dat er een aantal ploegen elkaar niet veel zullen prijsgeven

maar we zullen zien

• Narfy!

Niets bier drinken… alleen maar wedstrijden op het scherpst van de snede! ;)

• Jantje van Leyden

Ben benieuwd naar het verloop van dit seizoen. Als het net zo spannend gaat worden als vorig jaar…

De mannen van Saturnus zullen hun rolstoel maar weer eens uit het vet trekken en straf ten strijden trekken. Al hoewel; ze spelen wel een beetje vals. De gemiddelde team leeftijd naar beneden halen door het overstappen van Danny van Leeuwen.

Hoop ook dat dit seizoen iedereen weer een scherpe pen heeft op dit forum. Was toch vorig jaar een toegevoegde waarde. Altijd leuk.

Voorspelling is koffiedik kijken. Eerst maar eens de eerste wedstrijden afwachten.

• Josst

Inderdaad! Jantje

er is vernomen dat alle spelers weer een jaartje ouder geworden zijn en er naast Dhr Van Leeuwen nog een broekie is teruggeschoven naar het team.in de vorm van een keeper.

maar om de leeftijd te kompenseren is er een dertiger aangekocht uit het verre oosten, deze rechter opbouwer noemen wij in de volksmond ook wel SLAGER….

verder heb ik ook gehoord dat het broekie van vorig jaar “als ie maar hard is” weer gerepareerd is en weer mag ballen.

de vraag is alleen of dit een pluspunt is……

allen veel succes in de competitie en tot aan de bar!

• Hazewind

Koffiedik kijken me reet! Vorig jaar had satturnus gewoon een gelukkie. No way dat jullie het dit jaar weer zolang volhouden. Volgens mij weten jullie zelf niet eens welke verjonging jullie hebben aangetrokken… Van Leeuwen? Zo heet die kantine al 50 jaar, dus zo jong kan de versterking niet zijn.

En een slager uit het oosten? Schlager zal je dan bedoelen!! Ik lees zijn naam graag hier op het forum. We zijn benieuwd!

Nou ja, wel veel plezier maar weer dit jaar. Ik lees het allemaal wel weer.

• nr6

je hoeft het iedere week toch maar een uurtje vol te houden….