Regen

• Winfrey

Leuk zo'n 1e training in het bos…:@ Kloteregen!

Dat is toch fakking niet normaal!!!

• markske

tja, vroeger speelden we veldcompetitie en dan werd er niet geklaagd over een beetje regen….toen kwamen de echte handballers boven drijven….met goede techniek en conditie….

• Winfrey

en nu lopen ze te piepen bij het eerste het beste regenbuitje bij de eerste de beste training..fijn he zo;n zaalsport;) heb je ook niet meer 11 mensen nodig Markske ;-)

• leuke vrouw

Ik weet niet hoor…maar er is niks leuker om te zien, dan rennnende mannen in de regen, met van di natte doorschijnende t-shirt waar je die six-packs door kan zien!!!!!! dus vooral blijven rennen heren!!!! kus

• beertender

ach joh, hebben we t zwaar met popescu winfrey?

• Winfrey

Haha leuke vrouw…dan kan je beter over een paar maanden weer kijken want op dit moment worden eerst de extra zomerkilootjes weggelopen :P

En ja beertender het is lekker pittig maar ach dat is de voorbereiding altijd he..die mogen ze wat mij betreft wel afschaffen (A) Als niemand een voorbereiding heeft staan we ook allemaal even “conditioneel sterk” in het veld bij de 1e wedstrijd toch? Dan komt de conditie vanzelf wel :P

• leuke vrouw

een paar maanden!!! nou da's ff wachten dan..maar ga het wel checken;) hihi trainse..het wordt trouwens mooi weer…x

• MVP

Die popescu laat ons wel rennen, was egt nie fijn ofzo!!

Mja je moet er wat voor over hebben:O

• beertender

popescu of ceaucescu?? ;-)

• Winfrey

Alex II ;-)

Maar zijn jullie alweer begonnen dan?Lekker lopen in het zand gok ik?!?