Versterkingen Swift

• Ceaser

Hoe komen ze erbij dat swift versterkingen heeft gehaald??? Een speler die uit de regioklasse is gedregradeerd (wat een versterking zeg) en een speler van BFC , 17 jaar met 2 jaar eredivisie handbal!!!! Die speelde nog niet eens hele wedstrijden op het tweede laat staan dat hij eredivisie ervaring heeft. Ja de voorbereidingen mogen ze meedoen en dan weer terug, waar ze thuis horen, op de bank bij het tweede. hahahahahah

Swift is de degradatie kandidaat…

• plèktot

Dan hoef jij je (als je in de eredividie speelt) in ieders geval geen zorgen te maken……..toch??

• W_W

Succes tegen Swift

• beertender

makkie!!! dat wordt dubbele cijfers!!

• W_W

dubbele cijfers wil niet zeggen dat 't een makkie is geweest, 2-1 is toch ook redelijk krap aan

• Norrit

Volgens mij is er iemand uit het Beekse jaloers…

Niet dat ik Job ken, maar hij is trouwens niet de enige die weg gegaan is daar.

Omgekeerd kan ik ook vraagtekens zetten bij de versterkingen van BFC.

2 mensen uit de 1e klasse (1 gedegradeerd uit regio-klasse). Leuke spelers, maar nog niet klaar voor ere-divisie.

En degradatie-kandidaat is voor mij V&L. Denk dat ze het dit jaar nog moeilijker krijgen dan vorig seizoen…

• W_W

Trainer/coach Johann Peters is content met de komst van jonge Limburger. “Job is een talentvolle linkshander met name in de dekking heeft hij als jonge speler in de trainingen in juni indruk gemaakt!” aldus Peters

Kort samengevat: Johann Peters heeft geen enkel verstand van handbal…

(als we sommige mensen hier mogen geloven)

• Viborg

Ik was ook erg verbaasd over de “versterkingen” van Swift. Dat je in de krant laat zetten dat er “nieuwe spelers” bij zijn gekomen.. Alaa

Maar toch niet dat je gelijk versterkingen hebt? Bijna allemaal géén eredivisie ervaring. Voor het komende seizoen heb je er dan niet zo veel aan als zijn het versterkingen. Als ze er in blijven na dit seizoen, misschien volgend seizoen.

Maar ik vraag me echt af óf ze er in blijven. Er zijn namelijk geen échte versterkingen gekomen. Ik denk dus volgend jaar gewoon weer eerste divisie.

• W_W

Het mooie is dat de zekere degradant alleen maar voor verrassingen kan zorgen…

• Viborg

Als je een heel seizoen op verrassingen wilt wachten.

De grootste verrassingen zullen dan wel van V & L komen!