oefenwedstrijden UDSV heren 1

• GJ

Handbal vereniging UDSV uit Utrecht zoek nog tegenstanders voor de Heren 1 uitkomende in de 1e divisie voor de volgende data,s 11/12 augustus (maakt niet uit waar) en 1 september in Utrecht.

Het mag ook een trail zijn.

voor meer informatie mail even naar

g.oudenalder@wanadoo.nl

ps:graag zo spoedig als mogelijk

• Winfrey

Advies van mij:

Niet doen!

Vorig jaar bij ons zouden ze komen op zaterdagmiddag voor 2 wedstrijden, gaan ze op vrijdagmiddag PER MAIL melden dat ze niet kunnen komen…en daaropvolgend zaterdagochtend het nog eventjes per telefoon bevestigen..

Nee nee geen “professioneel” UDSV voor ons in de voorbereiding meer!

• Fiets1984

bla bla bla…

• GJ

Beetje flauw ik weet niets van vorige jaar,dus denk even na voor je iets schrijft.

• jopiedewit

hahahaha ikweet van niks jij weet donders goed van alles, niet zo schijnheilig he wat dat betreft is udsv niet te vertrouwen winfey heeft gewoon gelijk maar is het misschien niet beter om een toernooi uit te zoeken tegen A junioren dat wordt al zwaar genoeg

• Fiets1984

bla bla bla… kansloos iedereen! Jij niet hoor Gerrit, je bent goed bezig!

• GJ

ik dacht dat dit een serieus prikbord was maar met dit soort berichten heb ik mijn bedenkingen.

Trouwens mijn email staat netjes vermeld dus iedereen weet wie ik ben(en jij?)

• Winfrey

mijn reactie was serieus, evenals de feiten en mijn mening die er in vermeld staan.

• jopiedewit

mijn naam is ook bekend heel lang geleden ooit handbal gespeelt, maar dat is heel lang geleden, was volgens mij nog met 11 handbal. toen was UD en Sport Vereent al een drama nou ja UD wel Sport-Vereent niet

• Gianni

Het bruis an alle kant in het hartsie van het land.

Lekker broodsie warm vlees op de gummidreef.