wist U dat.....

• markske

Art.5,lid 2 Statuten:

Elke vereniging is verplicht in har statuten een bepaling op te nemen en opgenomen te houden, op grond waarvan haar verenigingsleden verplicht zijn het lidmaatschap van het NHV aan te vragen en na toelating tot het NHV verplicht zijn te handelen in overeenstemming met de statuten, regelementen en besluiten van het NHV"

Dit houdt in dat veel verenigingen naar de notaris moeten en dat voor de ‘grijze leden’, zoals de kantinebeheerder, de clubblad-redacteur, de verspreiders enz. die uit andere hoofde lid zijn van de vereniging, maar dit lid niet willen zijn van het NHV, worden verplicht lid te worden, want op niet naleving van de statuten staat voor de vereniging al een boete van ? 220 en de vereniging kan geschorst worden voor deelname aan de competitie.

400-500 verenigingen moeten naar de notaris!

De afdelingen moeten voor de tweede maal in 2007 een buitengewone afdelingsvergadering houden: 10 maart en 29 september zijn er extra AVV (gehouden). Wie betaalt dit allemaal, omdat het NHV zijn zaken niet - tijdig - op orde heeft.

Het NHV is een voorbeeldbond:

aangesloten bij het Instituut Sportrechtspraak (basiscontributie zal voor het NHV ongeveer ? 4.000 zijn);

Algemene Nederlandse Sjoelbond, Koninklijke Nederlandse Schermbond, Roeibond, Skatebond, Handboogbond, Kruisboogbond, Ski-vereniging, Triathlonbond, Sportbond Moderne Vijfkamp, Taekwondobond, Darts Federatie, Biljartbond en KNAU, allemaal bonden met individuele sporters.

Je ziet in dit rijtje geen enkele topsportbond!!!

Zou het NHV dan toch geen ………….

(Wordt vervolgd)

• fu yong hai

we zijn inmiddels allemaal volledig op de hoogte van jouw mening over 't NHV. je kunt stoppen met onzinnige lappen tekst, die niemand leest, hier neer te zetten. jij hebt daar toch geen last meer van dingen die met het NHV te maken hebben, want je hebt je lidmaadschap al opgezegd. dat er weinig klopt bij t NHV weten we allemaal. het enige wat je kunt doen om er geen last meer van te hebben is overstappen naar een andere sport of wachten totdat ze failliet zijn daar en hopen dat alles dan wat beter geregeld wordt.

• markske

misschien kunnen we dan samen gaan darten…of met de kruisboog schieten….jongeman, ook al ben ik geen lid meer van het NHV, ik wil je toch blijven waarschuwen want jij en vele anderen krijgen straks de volle mep van meneer Bosvelt en zijn secondanten….

• fu yong hai

ik krijg helemaal niks van niemand

• Ceaser

Ik sluit me aan bij fu yong hai, markske @!#$ op…..